מעט יותר מ-3 חודשים חלפו מאז תחילת השנה והקטל בדרכים עושה שמות .
93 הרוגים בתאונות דרכים נימנו מאז תחילת השנה. נתון זה מסמן עליה דרמטית של יותר מ-50% לעומת 60 הרוגים בתקופה המגבילה אשתקד.
נתונים אלו אמורים לסמן תמרור אדום לרשויות ובתוך כך למשטרת ישראל.
הנוכחות של ניידות בכבישים כמעט ואינה מורגשת מה שתורם לאווירת ההפקרות והשתוללות בלתי מרוסנת של חלק מהנהגים בנהיגתם על הכבישים. העונשים הנגזרים על עברייני התנועה בחלק גדול מהמקרים סלחנים באופן שערוריתי ואינם מהווים גורם מרתיע לעברייני תנועה פוטנציאלים ובנוסף, הממשלה והשרים הממונים עוצמים עיינים ואינם מעבירים תקציבים לשיפור התשתיות והגברת האכיפה והתוצאה ידועה מראש – יותר תאונות, יותר הרוגים, יותר פצועים וגם יותר נזק כלכלי למשק הישראלי.
93 הרוגים בתאונות דרכים נימנו מאז תחילת השנה. נתון זה מסמן עליה דרמטית של יותר מ-50% לעומת 60 הרוגים בתקופה המגבילה אשתקד.
נתונים אלו אמורים לסמן תמרור אדום לרשויות ובתוך כך למשטרת ישראל.
הנוכחות של ניידות בכבישים כמעט ואינה מורגשת מה שתורם לאווירת ההפקרות והשתוללות בלתי מרוסנת של חלק מהנהגים בנהיגתם על הכבישים. העונשים הנגזרים על עברייני התנועה בחלק גדול מהמקרים סלחנים באופן שערוריתי ואינם מהווים גורם מרתיע לעברייני תנועה פוטנציאלים ובנוסף, הממשלה והשרים הממונים עוצמים עיינים ואינם מעבירים תקציבים לשיפור התשתיות והגברת האכיפה והתוצאה ידועה מראש – יותר תאונות, יותר הרוגים, יותר פצועים וגם יותר נזק כלכלי למשק הישראלי.