איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

בירכת היו"ר לרגל השקת האתר החדש

חברים יקרים ,
 
אתם הנמצאים בחוד החנית של המאבק בתאונות הדרכים ומוגדרים כזרוע הארוכה של משרד התחבורה, אתם המקדישים מדי יום מזמנכם, מרצכם והידע העומד לרשותכם – להגברת הבטיחות בדרכים, תוך אחריות  כלפי כל משתמשי הדרך – לכם מגיעות ברכות והערכה רבה על משימתכם המקודשת שעיקרה – הצלת חיים.

הניהול, הידע והניסיון הרב המצוי בין חברי האיגוד, כל אלו ניתן כיום להביא לידיעת כל העוסקים במלאכה, באמצעות אתר האינטרנט החדש והמשודרג שאנו משיקים בימים אלה לתועלת קציני הבטיחות בתעבורה ועבור כלל ציבור הגולשים המתעניין בתחום.

האתר משמש עבור כל אחד מאתנו במה וחלון הראווה של האיגוד, כלפי חוץ וכלפי פנים.

הנכם מתבקשים לקחת חלק באתר ולהעביר חומר מקצועי רב ערך שניתן לפרסמו לתועלת הרבים, להציע הצעות לשיפור תהליכים בתחום עיסוקנו ו/או בקשות לוועדת ההדרכה אשר תדאג לבחון כל בקשה.
 
לכל חבר יש חובות וזכויות על-פי התקנון. החובה שלנו לתת לכם מידע וכלים ניהוליים.

מחובתכם להיות נכונים להגיע לכנסים ואף לדאוג להביא ספקים בתחום הרכב והתחבורה – לקחת חלק בימי ההדרכה, על מנת שנוכל לפרסם באתר ולקדם ולשתף פעולה עם ספקים מובילים שהנכם מכירים מקרוב .

ברצוני לברך את כולכם ולהביע את הערכתי לפועלכם למרות התנאים הקשים לא אחת והמכשולים הרבים בהם הנכם נתקלים בעבודתכם המורכבת והרב גונית .

האיגוד ימשיך לעשות ככל יכולתו למען קצין הבטיחות ושיפור מעמדו באמצעות יוזמות חדשות, שיתופי פעולה עם איגודים משיקים, משרד התחבורה – תחום  קציני בטיחות והעומד בראשו, עם המוסדות הלימודיים ובישיבות ועדת הכלכלה של הכנסת, בתקווה להמשיך, לקדם ולהוביל לשינויים הרצויים הן בחוקים ובתקנות והן בשגרת יומו של קצין הבטיחות.
 
בברכה,
שמעון סודאי – יו"ר

 
כלי נגישות