2-4-19
בעיתון "כלכליסט" פורסמה לאחרונה כתבה באשר למידת יעילותו של נוהל 6 (נוהל דיווח על עבירות תנועה הנעשות ע"י נהגים בציי רכב). בכתבה מביע את דעתו בעניין זה גם שמעון סודאי, יו"ר האיגוד. להלן ציטוט דבריו של סודאי מתוך הכתבה.
לדברי שמעון סודאי, ראש איגוד קציני בטיחות, האחראי בין היתר על נושא הדיווח בכל הארגונים: "משרד התחבורה מבקש שנשלח את התלונות על נהגים סוררים בפקסים במקום במיילים, לא פחות. התקנות קובעות גם שכאשר נהג זוכה לארבעה דיווחים, צריך להעביר את הטיפול בו לידי משרד התחבורה. משרד התחבורה לא עושה עם זה כלום. את טופסי הדיווח משרד התחבורה עורם בארגזים וזה הכל. לכן הטיפול בנהגים הסוררים נשאר בידיים שלנו. אנחנו מתעדים את החומר במערכת, ולנהגים יש הסברים סבירים. אבל אם זה חוזר על עצמו, יש בעיה, אם אנחנו שמים לב לנהג שמבצע עבירות באופן חוזר אנו מדריכים אותו. וכך מוצפים הנהגים הבעייתיים. יש מערכות טובות לניהול ציי רכב וניתן לראות אילו נהגים בעיתים, אלה גם נהגים שהבלאי ברכב שלהם יותר גדול".
לעיון בכתבה כולה – לחץ כאן