21-8-14
תופעת שליחת מסרוני SMS בזמן נהיגה היא בעיה עולמית, המסכנת גם את הנהג וגם את הסובבים אותו.
בעולם
נלחמים בתופעה זו. לפני מספר חודשים ביצע מותג רכב הגרמני פולקסווגן
נלחמים בתופעה זו. לפני מספר חודשים ביצע מותג רכב הגרמני פולקסווגן
(Volkswagen) מהלך הסברתי מוצלח מאד, שהפך לוויראלי בקנה מידה מדהים. הסרטון שמציג את הפעילות גרף למעלה מ – 26,223,325 צפיות ביוטיוב!
הקונספט של הקמפיין: פעילות ויראלית ממוקדת בקרב צעירים הממתינים לצפייה בסרט בקולנוע. בטרם ההקרנה, שודר לצעירים סרטון והמדמה נהיגה ממבט עיניו של הנהג. לאחר כמה שניות, שלחה ההפקה הודעת SMS המונית לכלל מכשירי הטלפון של הצופים באולם. עם קבלת ההודעה, רוב הצופים באולם הורידו ראשם אל עבר מכשיר הטלפון. באותו הרגע – נהג הרכב בסרטון ביצע תאונה חזיתית. המהלך המחיש לצופים, כי השנייה בה אנו מסירים את מבטנו מהכביש – עלולה להוביל לתאונה.
המסר של הקמפיין: "שימוש בטלפונים סלולאריים בזמן הנהיגה הוא סיבת המוות המרכזית על הכביש. בזמן הנהיגה, מסתכלים על הכביש".
המסר של הקמפיין: "שימוש בטלפונים סלולאריים בזמן הנהיגה הוא סיבת המוות המרכזית על הכביש. בזמן הנהיגה, מסתכלים על הכביש".
לצפייה בסרטון של חברת פולקסווגן:
https://www.youtube.com/embed/JHixeIr_6BM?rel=0&autoplay=1&iv_load_policy=3
https://www.youtube.com/embed/JHixeIr_6BM?rel=0&autoplay=1&iv_load_policy=3
בישראל,
פועלת הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים למניעת תופעת שליחת המסרונים בנהיגה, במגוון הכלים העומדים לרשותה.
פועלת הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים למניעת תופעת שליחת המסרונים בנהיגה, במגוון הכלים העומדים לרשותה.
לאחרונה העלתה הרשות הלאומית, בשיתוף משרד התחבורה והבטיחות בדרכים וחברת קשת, את קמפיין "מילים יכולות להרוג. אם נוהגים לא מסמסים".
הקונספט של הקמפיין: כשאתה מסמס בזמן נהיגה אתה מסכן לא רק את עצמך – אלא גם את מי שסביבך.
לצפייה בסרטוני הקמפיין לחץ כאן:
https://www.youtube.com/watch?v=IhBFw9hJ2ps&list=PL1750D79EB438E302&index=15
https://www.youtube.com/watch?v=IhBFw9hJ2ps&list=PL1750D79EB438E302&index=15