19-4-15
הונדה סיוויק החדשה נחתה בישראל.
לסיוויק החדשה, מנוע 1.8 חזק ועוצמתי עם 142 כוחות סוס , תא מטען גדול של 407 ליטר, קיפול מושבים אחוריים עם הפטנט הייחודי של הונדה- MAGIK SEATS
בין השיפורים ברכב : שיפור באווירודינמיות , מערכת בלוטות' מובנית בהגה מבית הונדה ומערכת מתלים חדשה שהופכת את הנסיעה ברכב נוחה , יציבה ובטוחה יותר.
הסיויק החדשה ארוכה ב-7 ס"מ מקודמתה, כל זאת ללא שינוי במחירון הרכב !
מאפייני בטיחות אקטיבית חדשים
כל אחד מהדגמים של הסיוויק 2015 ייהנה ממערכת CTBA (City-Brake Active) של הונדה, כסטנדרט. מערכת זו, שתוכננה במיוחד כדי לסייע במניעת תאונות דרכים עירוניות במהירויות נמוכות או להפחית את עוצמתן. המערכת פועלת באמצעות טכנולוגיית (LIDAR) חיישן לייזר רדאר, כדי לסרוק את הכביש שמלפנים, ומפעילה באופן אוטומטי את הבלמים כאשר היא מזהה סכנה מידית של התנגשות. המערכת מתוכננת לפעול בנסיעה עירונית במהירויות של עד 32 קמ"ש. החיישן ממוקם מאחורי מראת הרכב.
הונדה סיוויק החדשה נחתה בישראל.
לסיוויק החדשה, מנוע 1.8 חזק ועוצמתי עם 142 כוחות סוס , תא מטען גדול של 407 ליטר, קיפול מושבים אחוריים עם הפטנט הייחודי של הונדה- MAGIK SEATS
בין השיפורים ברכב : שיפור באווירודינמיות , מערכת בלוטות' מובנית בהגה מבית הונדה ומערכת מתלים חדשה שהופכת את הנסיעה ברכב נוחה , יציבה ובטוחה יותר.
הסיויק החדשה ארוכה ב-7 ס"מ מקודמתה, כל זאת ללא שינוי במחירון הרכב !
מאפייני בטיחות אקטיבית חדשים
כל אחד מהדגמים של הסיוויק 2015 ייהנה ממערכת CTBA (City-Brake Active) של הונדה, כסטנדרט. מערכת זו, שתוכננה במיוחד כדי לסייע במניעת תאונות דרכים עירוניות במהירויות נמוכות או להפחית את עוצמתן. המערכת פועלת באמצעות טכנולוגיית (LIDAR) חיישן לייזר רדאר, כדי לסרוק את הכביש שמלפנים, ומפעילה באופן אוטומטי את הבלמים כאשר היא מזהה סכנה מידית של התנגשות. המערכת מתוכננת לפעול בנסיעה עירונית במהירויות של עד 32 קמ"ש. החיישן ממוקם מאחורי מראת הרכב.