איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

תחרות קצין הבטיחות המצטיין / אור ירוק בשיתוף איגוד קציני בטיחות

קציני בטיחות יקרים,

 

שיתוף הפעולה של האיגוד ועמותת אור ירוק הוא מכפיל כוח לבטיחות בדרכים. אשרי הארגון ששם לו למטרה לצמצם את תאונות הדרכים כערך עליון וראשון במעלה. בהובלתו של שמעון סודאי יו"ר האיגוד ובהשתתפות כל אחד ואחת מכם, האיגוד פועל בכל יום להצלת חיים ועל כך מגיעה תודה וברכה לכולכם.

 

כמעט אחד מכל שני נפגעים בתאונות דרכים נפגע בדרך אל העבודה, בעבודה או בדרכו הביתה. הביטוח הלאומי שילם בעשור האחרון כחמישה מיליארד שקלים לנפגעי תאונות הדרכים בעבודה. אלה מספרים שאסור לנו להשלים איתם וברור לכולנו שניתן לנצח את תאונות הדרכים ולהציל חיים.

 

עמותת אור ירוק ואיגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה צועדים כתף אל כתף שנים רבות, נאבקים ונלחמים ביחד. בראש ובראשונה נאבקים על מעמדו של קצין הבטיחות בארגון, על מקומו ובעיקר על עצמאותו המקצועית. בסופו של דבר קצין הבטיחות הוא האחראי, הוא הדמות המקצועית שרואה את כלי הרכב והנהגים, הוא שומר הסף החשוב ביותר ולא ניתן לפגוע בסמכויותיו ובמעמדו.

 

בנוסף, יש להוקיע את חברות הקבלן שמפריטות את הבטיחות בדרכים. הוצאת הבטיחות לקבלני חוץ לא רק שפוגעת בקצין הבטיחות ובמעמדו בארגון אלא פוגעת גם בתקינות כלי הרכב, דבר הבא לידי ביטוי גם בתאונות דרכים.

 

עמותת אור ירוק פועלת ביחד עם האיגוד לצמצום תאונות הדרכים באמצעות הדרכות ופעילויות שונות ומגוונות להעלאת המודעות לבטיחות בדרכים בארגון. ככל שהארגון ידבר וינשום בטיחות בדרכים כדרך חיים, נוכל לצמצם אותן. בארגונים שבהם אנחנו פועלים אנחנו רואים כיצד גרף תאונות הדרכים נמצא בירידה. והמשמעות היא מאוד ברורה –פחות תאונות דרכים שוות לפחות נפגעים ופחות נזק כלכלי לארגון. קציני בטיחות שמקדמים בטיחות בדרכים מצליחים לצמצם את תאונות הדרכים ולחסוך הרבה כסף לארגון-  פחות ימי מחלה לעובדים, חסכון בצריכת דלק וחסכון משמעותי בנזק לכלי הרכב.

 

תאונות דרכים הן לא גורל משמיים וביחד עם שמעון סודאי ואיגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה אני שמח להחזיר נוהג ישן וחשוב שלנו – תחרות קצין הבטיחות המצטיין.

 

יש כאן אנשי מקצוע מהטובים שיש במדינה, קציני בטיחות ששמו להם למטרה לצמצם את תאונות הדרכים לא רק של העובדים שיש ברשותם רכב חברה אלא של כל העובדים בארגון כולל בני המשפחה שלהם. אין שליחות גדולה מזו. לאותם קציני בטיחות שעובדים קשה לכל אורך השנה מגיע גם לקבל הכרה ופרס על פעילות חשובה.

 

לכן, במהלך השנה נקיים את התחרות ביחד עם האיגוד ובסוף השנה נעניק את הפרסים לקציני הבטיחות שעשו ופעלו למען בטיחות העובדים שלהם ולמען צמצום תאונות הדרכים.

 

תנאים והגשת מועמדות :

  • ההשתתפות בתחרות היא רק לחברי איגוד הרשומים בספרי העמותה כחברים לכל דבר ועניין .
  • רק חבר איגוד המועסק במשרה מלאה בלבד יכול להשתתף בתחרות .
  • כל חבר המשתתף בתחרות ידאג לשתף את הנהלת החברה בה הוא מועסק ו/או את המנהל הישיר ותפקידו על השתתפות במפעל אור ירוק לקצין בטיחות מצטיין.

 

להגשת מועמדות – יש למלא את הטופס המקוון בקישור הבא :

לרישום באמצעות טופס מקוון  :   לחץ כאן

 ** ניתן להגיש מועמדות עד סוף חודש אוגוסט 2023!


הצטיינות היא פועל יוצא של עמידה בכל התנאים החלים על החברה וקצין הבטיחות – מכלול פעולות מיטבי של קצין הבטיחות במפעל,

לפי תקנות התעבורה ומעבר להן, לקידום בטיחות הנהיגה והרכב במפעל.

 

ב ב ר כ ה ,

עו"ד יניב יעקב,

מנכ"ל אור ירוק

כלי נגישות