7-2-09:
חב' יוניון מוטורס יבואני טיוטה בישראל, הגדילה משמעותית את מספר כלי הרכב שיזומנו למוסכים לצורך תיקון התקלה שהתגלתה בדוושת ההאצה. החברה עומדת לפנות לכ-33,000 בעלי טיוטות מדגמים שונים בהם גם קורולה.
עוד בסוף השבוע שעבר עמד מספר הפניות לתיקון על כ-4500 בלבד.
קורולה הינה אחד מדגמי כלי הרכב הפופולרים ביותר בציי הרכב. מנהלי ציי הרכב וקציני הבטיחות בחברות ובמפעלים בהם קורולות רבות, עוקבים בדאגה לאחר ההתפתחויות בעניין התקלה ופתרונה. בתחילה, בעלי דגמי קורולה היו אמורים להיות פטורים מהזימון למוסכים אולם, עתה, הוחלט לזמן גם את הקורולות לתיקון.
מן הראוי לציין כי בארה"ב ובאירופה זומנו לתיקון דוושת ההאצה גם בעלי דגמי הקרולה.
בסוף השבוע שעבר הגיעו לישראל מספרי השילדות של כלי הרכב שבהם עלולה להיווצר התקלה והנהלת טיוטה ישראל נערכת לטיפול בה.
תקלה זו וכן תקלה נוספת שנתגלתה בדוושת הבלם בדגם פריוס, גורמות לטויוטה נזק כספי ותדמיתי בהיקפים שהנהלת טיוטה העולמית טרם חוותה כמותם.
מומחים בענף טוענים כי הנזק התדמיתי עולה לאין שעור על הנזק הכספי המיידי שנגרם לחברה ויחלוף עוד זמן רב עד שהתדמית של מכונית אמינה תשוב לקדמותה אם בכלל.