12-5-11
משפחת שוורץ מאילת שהייתה בדרכה לשמחה משפחתית באשדוד, זוג הורים, שני פעוטות וסבא נספתה כמעט כולה בשבריר של שניה. רק תינוקת אחת, עומרי כבת שנה נותרה בחיים פצועה קשה.
התאונה ארעה בכביש הערבה בסמוך לישוב גרופית. רכב מסוג פורד פוקוס בדרכו מאילת צפונה התנגש חזיתית בעוצמה רבה באוטובוס שבא מהכוון הנגדי ומעוצמת החבטה, נחצה הרכב לשניים.
התאונה נגרמה כתוצאה מסטיה של הפוקוס מנתיב הנסיעה שלה. הפוקוס סטטה לנתיב הנגדי ובתחילה התנגשה קלות באוטובוס שבא מהכוון הנגדי, אולם, ההתנגשות הקלה גרמה לאיבוד השליטה של הנהגת ברכב שלה והיא סטטה לשוליים הימיניים ובנסיון לייצב את הרכב בנתיב הנסיעה שלה היא סטטה שוב לנתיב הנגדי והתנגשה חזיתית בעוצמה רבה באוטובוס נוסף שבא מהכוון הנגדי.
כביש הערבה גובה קורבנות קשים. במשך כל שנות קיומו גבה הכביש חייהם של עשרות רבות של אנשים. כביש הערבה הוא כביש ארוך ומונוטוני, נהגים מגיעים אליו לאחר נהיגה ארוכה ומעייפת ממרכז והעדר תאורה בחלקים גדולים של הכביש, העדר תחנות רענון ובעיקר העדר מעקה הפרדה בין הנתיבים הנגדיים גורם לכך שכמעט כל איבוד שליטה מסתיים בתאונה קטלנית.
משרד התחבורה מתגאה ומצהיר השקם והערב על השקעות בתשתיות תעבורה של מיליארדי שקלים. הגיע הזמן כי חלק מתקציבי הענק הללו יופנה גם לטיפול יסודי בכביש הערבה.
מספיק אנשים קיפדו את חייהם על כביש זה עקב אוזלת משרד התחבורה.
הלא כן?
משפחת שוורץ מאילת שהייתה בדרכה לשמחה משפחתית באשדוד, זוג הורים, שני פעוטות וסבא נספתה כמעט כולה בשבריר של שניה. רק תינוקת אחת, עומרי כבת שנה נותרה בחיים פצועה קשה.
התאונה ארעה בכביש הערבה בסמוך לישוב גרופית. רכב מסוג פורד פוקוס בדרכו מאילת צפונה התנגש חזיתית בעוצמה רבה באוטובוס שבא מהכוון הנגדי ומעוצמת החבטה, נחצה הרכב לשניים.
התאונה נגרמה כתוצאה מסטיה של הפוקוס מנתיב הנסיעה שלה. הפוקוס סטטה לנתיב הנגדי ובתחילה התנגשה קלות באוטובוס שבא מהכוון הנגדי, אולם, ההתנגשות הקלה גרמה לאיבוד השליטה של הנהגת ברכב שלה והיא סטטה לשוליים הימיניים ובנסיון לייצב את הרכב בנתיב הנסיעה שלה היא סטטה שוב לנתיב הנגדי והתנגשה חזיתית בעוצמה רבה באוטובוס נוסף שבא מהכוון הנגדי.
כביש הערבה גובה קורבנות קשים. במשך כל שנות קיומו גבה הכביש חייהם של עשרות רבות של אנשים. כביש הערבה הוא כביש ארוך ומונוטוני, נהגים מגיעים אליו לאחר נהיגה ארוכה ומעייפת ממרכז והעדר תאורה בחלקים גדולים של הכביש, העדר תחנות רענון ובעיקר העדר מעקה הפרדה בין הנתיבים הנגדיים גורם לכך שכמעט כל איבוד שליטה מסתיים בתאונה קטלנית.
משרד התחבורה מתגאה ומצהיר השקם והערב על השקעות בתשתיות תעבורה של מיליארדי שקלים. הגיע הזמן כי חלק מתקציבי הענק הללו יופנה גם לטיפול יסודי בכביש הערבה.
מספיק אנשים קיפדו את חייהם על כביש זה עקב אוזלת משרד התחבורה.
הלא כן?