איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

מהיום (5/7/11) : שוטרים על אופנועים יאכפו נסיעה בנת"צים בגוש דן

5-7-11
אגף התנועה במשטרה יגביר את האכיפה בנתיבי התחבורה הציבורית (נת"צים) בגוש דן, ויפעיל מהיום (5/7/11) אופנועים משטרתיים, במטרה לאתר כלי רכב פרטיים הנוסעים בנתיבי התחבורה הציבורית, בניגוד לחוק. כך הודיע היום שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ.

בפגישה שהתקיימה אתמול בין השר כץ לראש אגף התנועה במשטרה, ניצב ברונו שטיין, סוכם על הפעלת שוטרים סמויים וגלויים בנת"צים, במשך שעות הפעילות של התחבורה הציבורית. השוטרים ירשמו דוחות תנועה לנהגים עבריינים הנוסעים בנתיבי תחבורה ציבורית בסך של 250-500 שקל. 

הוחלט להגביר את האכיפה בנת"צים לאחר שהתברר כי כלי רכב פרטיים רבים נוסעים בנתיבי התחבורה הציבורית, בניגוד לחוק. בכך פוגעים הם ביכולתם של האוטובוסים לעמוד בזמני הנסיעה שנקבעו להם במסגרת הרה-ארגון בגוש דן.

שר התחבורה הורה לאנשי משרדו להנחות את חברות האוטובוסים המפעילות את התחבורה הציבורית בגוש דן, להקפיד על זמני הנסיעה וההגעה של האוטובוסים לתחנות. כמו כן, הוצבו עשרות בקרים ותצפיתנים העוקבים אחר תדירויות הנסיעה של האוטובוסים וזמני ההמתנה של הנוסעים בתחנות. 

בתום שלושה חודשים להפעלת הרפורמה בגוש דן, יופקו הלקחים הנדרשים ויוסקו מסקנות באשר לשינויים הנדרשים לשיפור השירות בתחבורה הציבורית. "אני משוכנע כי הרפורמה תיצור תחבורה ציבורית טובה יותר בגוש דן ובתוך מספר חודשים ירגיש ציבור הנוסעים ביתרונותיה הגדולים", אמר כץ.

בתוך כך, משרד התחבורה יפיץ ממחר חומר הסברה נוסף לעולים חדשים שאינם דוברי השפה העברית, תוך מתן דגש מיוחד על המגזר הרוסי. מדובר בעלוני מידע מיוחדים ברוסית, המפנים את ציבור דוברי השפה הרוסית למוקדי המידע של משרד התחבורה שיספקו מידע על הקווים החדשים שהשתנו, קווים מבוטלים וחלופות להם, לוחות זמנים, תעריפים חדשים ונקודות הנפקה של כרטיס הרב-קו.

כלי נגישות