איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

חדש: כל המידע על התחבורה הציבורית בישראל בטלפון 8787 * וגם באמצעות sms

8-12-10

מהיום: מוקד המידע הארצי לתחבורה הציבורית  "כל קו" יוצא לדרך.
מהיום ניתן לקבל את כל המידע על התחבורה הציבורית בישראל גם בטלפון 8787 * ועל ידי שליחת הודעות sms.
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים החל להפעיל לאחרונה אתר אינטרנט חדש www.bus.gov.ilהמרכז את כל המידע על התחבורה הציבורית בישראל. המידע כולל בין השאר את מסלולי הנסיעה, מיקום תחנות, לוחות זמנים ועדכונים על מסלולי הנסיעה של התחבורה הציבורית.
פורטל התחבורה הציבורית מרכז את המידע העדכני ביותר על כל מפעילי התחבורה הציבורית בישראל ובכללם: חברות האוטובוסים המפעילות תחבורה ציבורית ורכבת ישראל ובעתיד גם הרכבת הקלה בירושלים, המטרונית, הכרמלית והרכבל בחיפה.
המוקד הלאומי יאפשר לנוסעי התחבורה הציבורית לתכנן את מסלול הנסיעה המהיר ביותר בין נקודות המוצא ליעד, לרבות שילוב נסיעה עם אמצעי תחבורה אחרים.
מוקד ה"כל קו" יתן לראשונה בישראל מידע מהיר על לוחות הזמנים ויעדי האוטובוסים של התחבורה הציבורית בישראל גם באמצעות שליחת מסרונים (sms).
מוקד המידע החל לפעול היום באופן רשמי לאחר פיילוט מוצלח שנערך בשבועות האחרונים, במסגרתו ניתן היה לקבל את כל האינפורמציה הדרושה על שירותי התחבורה הציבורית בישראל.
אתר האינטרנט כולל גם משוב המאפשר לנוסעים לפנות בשאלות והצעות למשרד התחבורה או לכל אחד ממפעילי התחבורה הציבורית ולדרג את שביעות רצונם מהשירות החדש.
לדברי כץ מערך מידע לאומי הכולל את כל מפעילי התחבורה הציבורית הוא תנאי הכרחי לשינוי הרגלי השימוש של הצרכן הישראלי בתחבורה הציבורית. "הרפורמה בתחבורה הציבורית שהביאה לכניסתם של חברות תחבורה ציבוריות חדשות לענף ולמגוון של שירותי תחבורה ציבורית בישראל מחייבת ריכוז של כל המידע במקום אחד ונוח לטובת משתמשי התחבורה הציבורית" אמר כץ.
שעות הפעילות של מוקד המידע הטלפוני : בימים א- ה מהשעה 07:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה וביום שישי מהשעה 08:00 בבוקר ועד 15:00 אחה"צ. במוצאי שבתות וחגים, חצי שעה מצאת השבת ועד 23:00 בלילה.
כלי נגישות