איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

העסקת קציני בטיחוות בחברות ומפעלים הינה השקעה נכונה וכדאית החוסכת לפחות 25% בהוצאות התפעול

21-6-11
בכנס הרבעוני של האיגוד ציין בוקר את חשיבות העסקתם של קציני הבטיחות במפעלים, חברות ומוסדות,  במניעת תאונות דרכים  ואת החיסכון שהם מביאים בהוצאות התפעול של המקום בו הם מועסקים. "קציני הבטיחות עוסקים יום יום בבטיחות ודואגים כי כלי הרכב שבפיקוחם יהיה תקין ושהנהגים ינהגו באופן אחראי ומקצועי". לדברי בוקר, בנוסף לחשיבות העסקתם של קציני הבטיחות לצורך מניעת תאונות דרכים, מחקרים מוכיחים שלפחות 25% מהוצאות התפעול נחסכות כתוצאה מהעסקתו של קצין הבטיחות. 

לרגל כניסתו לתפקיד של מנכ"ל  הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים  רון מוסקוביץ,
איחל בוקר בשם כל האיגוד ובשמו הצלחה למוסקוביץ בתפקידו החדש  וקרא לו להדק את שיתוף הפעולה בין שני הגופים. " קציני הבטיחות הם החיילים שלך בשטח. אנו רואים עצמנו ככוח העומד לרשות הרשות הלאומית בכל פעולה שתידרש במטרה לצמצם את תאונות הדרכים" אמר  בוקר.

ובעניין אחר, ציין בוקר כי איגוד קציני הבטיחות בתעבורה הינו האיגוד היציג הגדול בישראל  ופועל בשת"פ הדוק עם משרד התחבורה על אגפיו השונים ואגף התנועה של משטרת ישראל. זאת ועוד, חברי הנהלת האיגוד משתתפים בדיונים בועדות רלוונטיות בכנסת ומעורבים בכל נושא תחבורתי בטיחותי.

בנושא תאונות הדרכים החמורות המתרחשות חדשות לבקרים, אמר בוקר: "יש לעודד  את ממשלת ישראל ובתוך כך בעיקר את שר התחבורה לחוקק חוקים מחמירים במטרה להעניש בחומרה עברייני תנועה, בעיקר עבריינים מועדים ובכך להוריד את כמות תאונות הדרכים". עוד הוסיף בוקר בעניין זה הצעה לפיה כל אזרח במדינה המחזיק רשיון נהיגה, יהיה עליו לעבור אחת למספר שנים קורס רענון בנהיגה זהירה, שילווה במבחן עיוני ומבחן מעשי. עמידה במבחנים תהיה תנאי לחידוש רשיון הנהיגה.

ובעניין אחר ציין בוקר כי אחת המשימות העיקריות בשנת העבודה שהסתיימה לא מכבר – הקמת אתר אינטרנט מכובד לאיגוד,  הסתיימה בהצלחה ועתה יש לאיגוד אתר פעיל, מגוון  ועדכני המשמש כלי עבודה חיוני לקציני הבטיחות. באתר חוקים ותקנות מעודכנים, חדשות בענייני תעבורה ורכב, טפסים חיוניים, טיפים לנהיגה זהירה, מצגות בנושאי בטיחות ועוד.

כלי נגישות