איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

דוד בוקר יו"ר האיגוד: מחקרים מוכיחים כי העסקת ק. בטיחות מביאה לחסכון בהוצאות תחזוקה ומפחיתות תאונות דרכים

21-9-10
בכנס האיגוד שהתקיים אתמול בשפיים אמר יו"ר האיגוד כי מחקרים שנעשו בארץ מוכיחים כי קציני בטיחות בחברות בהן הם מועסקים מביאים לחיסכון  בהוצאות תחזוקת ציי הרכב עליהם הם אחראים, הנהגים זוכים להדרכות ופיקוח הולם אלו מקטינים  את המעורבות בתאונות דרכים. 

בפנייתו אל היו"ר הטרי של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים אוריאל לין,  ברך אותו בוקר עם כניסתו לתפקיד: "המינוי שקיבלת הינו המינוי הנכון, בזמן הנכון לאדם הנכון". "לשני הגופים מטרות משותפות ואנו מקווים לשתוף פעולה פורה בינינו". עוד הוסיף בוקר: "אני מצפה בכליון עיניים לסיום עבודתה של הוועדה שהיינו שותפים בה ולסיום המסמך המחזק את מעמדו של קצין הבטיחות". בוקר ביקש מלין לשקול לצרף למועצת הרשות הלאומית נציג של איגוד קציני הבטיחות  מתוקף  תפקידו  של האיגוד וחשיבות עבודתם של החברים בו  במלחמה בתאונות הדרכים.

בוקר ציין כי איגוד קציני הבטיחות בתעבורה הינו האיגוד היציג הגדול במדינה המונה כ-3000 חברים.

"יש להחמיר עם פורעי החוק שמוחקים משפחות שלמות וגורמים לפציעות קשות ונכויות לאנשים על לא עוול בכפם. יש להחמיר את הענישה למען יראו וייראו" הוסיף בוקר.

בפנייתו לקציני הבטיחות ביקש בוקר מקציני בטיחות העוזבים את מקום עבודתם, להודיע למזכירות האיגוד על העזיבה גם על מנת שאפשר יהיה להציע למעסיק קצין בטיחות אחר וגם על מנת לסייע לעוזב במציאת מקום עבודה חדש.

בפנייתו של בוקר אל חמאדה גנאם מנהל אגף הרשוי שנכח בכנס, ביקש בוקר להקל על מלאכתם של קציני הבטיחות במשרדי הרשוי ואכן גנאם בדברי תשובה לבוקר הודיע כי קציני הבטיחות יזכו לשרות מיוחד במשרדי הרשוי ויוקצה להם כמו גם לבעלי מקצוע אחרים בענף, דלפק מיוחד לטיפול בענייני הרשוי שלהם.

בוקר דיווח לכל הנוכחים בכנס כי ההדים על אתר האינטרנט של האיגוד הינם חיובים עד למצויינים  וביקש מהחברים לגלות מעורבות גדולה יותר ע"י שליחת תגובות לכתבות המתפרסמות באתר ובשליחת כתבות/מאמרים/ידיעות רלוונטיות המעניינות את כלל הגולשים.


בסיום דבריו נפרד בוקר במילים חמות ומרגשות ממיכה כרמון המנכ"ל היוצא של יוניון מוטורס יבואנית טיוטה בישראל ואיחל לו הצלחה בתפקידו החדש  כמנהל העסקים הראשי של  קבוצת יוניון מוטורס. בוקר ציין   כי: "מיכה הוא איש נעים הליכות, מקצוען, ג'לטנמן וידיד אמיתי ותמיד פתר כל בעיה שנוצרה". שיתוף הפעולה הפורה שהיה בין האיגוד לבין יוניון מוטורס היה מעולה הודות להשראתו של מיכה. בהזדמנות זו איחל בוקר הצלחה למנכ"ל החדש של החברה דן דנאי והביע תקוותו כי שיתוף הפעולה בין יוניון מוטורס לבין האיגוד ימשיך ויהיה מוצלח לפחות כמו בקדנציה של כרמון.

כלי נגישות