איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

דוד בוקר יו"ר איגוד קציני הבטיחות בכנס האיגוד: על כל אזרח לעבור רענון שיהיה תנאי לחידוש רשיון הנהיגה שלו

יש לחוקק חוק לפיו כל אזרח במדינה יעבור אחת למספר שנים רענון שיהיה תנאי לחידוש רשיון הנהיגה שלוו. כך קרא יו"ר איגוד קציני הבטיחות דוד בוקר ביום ההשתלמות שהתקיים ביום שני האחרון (22/3/10) בנוכחות מנכ"ל משרד התחבורה יעקב גנות, סמנכ"ל משרד התחבורה עוזי יצחקי ומאות של קציני בטיחות. ובעניין אחר אמר בוקר כי מחקרים הוכיחו שההשקעה בקציני הבטיחות היא השקעה נכונה המביאה לחיסכון של כ-25% בהוצאות התפעול באירגון בו משרת קצין בטיחות.
קציני הבטיחות מביאים לכך שכלי הרכב שבפיקוחם יהיו תקינים, שהנהגים יהיו מיומנים וינהגו במקצועיות  ובכך הם תורמים תרומה משמעותית  למלחמה בתאונות הדרכים.
"אנחנו רואים עצמנו ככוח העומד לרשותך בכל פעולה שנידרש על ידך לצימצום תאונות הדרכים" הוסיף בוקר בפנייתו למנכ"ל משרד התחבורה.
בוקר העלה  בעיה קשה בה נתקל קצין הבטיחות והיא אי  היכולת לבדוק נהגים חדשים המתקבלים לעבודה אם בעברם  עברות או הרשעות קודמות חמורות. 
פתיחת מאגר הנהגים במלואו או אפילו בחלקו לעיניהם של קציני הבטיחות עשוי לסייע בהחלטה אם לקבל נהג חדש או שעקב הרשעותיו הקודמות כדאי לא להעסיקו ובכך למנוע אפשרויות של תאונות פוטנציאליות.
בוקר הביע את תמיכתו המוחלטת להצעה המקדמת חונכות של נהגים מקצועיים בטרם יקבלו רשיון נהיגה.  החונכות הינה אמצעי נוסף להעלאת מיומנותו של הנהג טרם עליתו על הכביש.
בוקר ביקש כי עם הקמת הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, נציגי האיגוד יהיו גם הם חברים ושותפים מן המניין בגוף זה.
בסיום ציין בוקר את העלאתו לאויר של אתר האינטרנט החדש המכיל כבר עכשיו מידע מגוון בשורה של נושאים מעניינים וחשובים לציבור קציני הבטיחות וביקש מהחברים לגלות יוזמה ושלוח למשרדי האיגוד חומרים מעניינים הראויים להכנס לאתר ולהשכיל בכך את החברים האחרים הגולשים באתר ומעוניינים להתעדכן בכל הקורה בענף.

כלי נגישות