איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

איטליה תעמיד לרשות ישראל מומחים בתחום הבטיחות ברכבת

14-6-11

איטליה תעמיד לרשות ישראל מומחים ואנשי מקצוע בתחום הבטיחות ברכבת לצורך הקמתה של רשות לאומית לרכבות במשרד התחבורה. כך סוכם אתמול ברומא בין שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ לעמיתו האיטלקי, אלטרו מטאולי.
בפגישה שהתקיימה אתמול ברומא בין השר כץ לשר התחבורה האיטלקי סוכם על שיתוף פעולה בין ישראל ואיטליה, במסגרתו תלמד ישראל מהמודל האיטלקי של בטיחות ברכבת.כמו כן הוחלט על הקמת צוות עבודה משותף לשתי המדינות.
פגישת שרי התחבורה של ישראל ואיטליה התקיימה במסגרת ביקורו ברומא של ראש הממשלה, בנימין נתניהו עם מספר שרי ממשלה.
השר כץ אמר לעמיתו האיטלקי כי ישראל מבקשת ללמוד מהידע הרב שצברה איטליה, בנושא של בטיחות ברכבת וזאת לצורך הקמתה של רשות לאומית לרכבות שתעסוק בחקירת תאונות ואירועי בטיחות וכן בפיקוח ובקרה על רכבת ישראל.
שר התחבורה האיטלקי ציין כי מודל הבטיחות האיטלקי שנבנה לפני שנים הוכיח את יעילותו בצמצום משמעותי של מספר תאונות הרכבת באיטליה וזכה לשבחים רבים בקרב אנשי המקצוע.
מטאולי סיפר לשר כץ כי מערכות הפיקוח והבקרה של הרכבות באיטליה כוללות כ- 250 עובדים האחראים על חקירת תאונות ואירועי בטיחות, המתרחשים במערך הרכבות של איטליה.
שר התחבורה האיטלקי ציין כי איטליה בנתה מודל בטיחות ייחודי שהוכיח את יעילותו והביא להעלאת רף הבטיחות של הרכבות באיטליה. ולצימצום מספר התאונות והתקריות ברשת הרכבות הארצית של איטליה.
השר כץ עדכן את השר האיטלקי בתוכנית הבטיחות החדשה שמשרדו מבקש ליישם ברכבת ישראל, בעקבות רצף התאונות והתקריות שאירעו ברכבת ישראל בשנה האחרונה.
כלי נגישות