איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

שיתוף פעולה בין איגוד קציני הבטיחות ומועצת המובילים

10-6-13
נאבק יחד בתאונות של משאיות – כך הודיעו  הנהלות איגוד קציני הבטיחות בתעבורה ומועצת המובילים.      
 
על רקע מקרי תאונות הדרכים של משאיות שאירעו לאחרונה, התאונה בכביש נשר . והתאונה בכביש  6 שבהם קופחו חיי אדם, הודיעו הנהלות איגוד קציני בטיחות בתעבורה ומועצת  המובילים על יציאה למאבק משותף בתופעת תאונות הדרכים שבהן מעורבות  משאיות

בישיבת חירום שקיימו יו"ר איגוד קציני הבטיחות שמעון סודאי, מנכ"ל האיגוד צבי יוזנט, ועודד שאולוף חבר הנהלת האיגוד   עם יו"ר מועצת המובילים והמסיעים גבי בן הרושנקבעו עיקרי הדרישות שיוצגו בפני ועדת הכלכלה של הכנסת.  דרישות שיובילו להגברת  מערך הפיקוח על  קציני הבטיחות,  והטלת אחריות על שרשרת גורמי ההובלה שיידרשו לפעול במלוא התקיפות לצמצום התאונות בקרב נהגי המשאיות.

ואלה הדרישות שיוצגו בוועדת הכלכלה : 1) הגברת אמצעי הבטיחות של רכב כבד. 2)  תגבור תוכניות ההכשרה של קציני הבטיחות בתחום ההובלה. 3) הגברת אמצעי האכיפה . 4) הטלת האחריות לצד העברת סמכות על קצין הבטיחות. 5) יצרת תודעת מחויבות לבטיחות אצל מנהלי חברות ההובלה. 6)  הקמת ועדה פריטטית להגנה על קצין הבטיחות  מפני כוונות של פטורים שרירותיים . 7) שיתוף פעולה של הארגונים   בקיום ימי השתלמות  והכשרה לקציני בטיחות.

לא נשקוט ולא ננוח עד שאחרון הנהגים ידע ליישם את כללי הבטיחות בעת שהוא מחזיק בהגה המשאית.קצין הבטיחות יהיה לבעל סמכות ואחריות  ויהיה מודע לכללי הבטיחות על הרכב ועל הנהג לפני שהם עולים על הכביש. כך הוסכם בין המשתתפים בישיבה.

כלי נגישות