איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

קצין בטיחות שהוא חלק מהארגון שבו הוא מפקח על מצב הבטיחות בחברת הובלה, תרומתו לבטיחות יותר גבוהה מאשר נותן שירות חיצוני .

3-4-14
בעקבות הפרסום בדמרקר  3/4/2014 בדבר הפיקוח על בטיחות במשאיות שיעשה בידי פרילנסרים, אומר יו"ר מועצת המובילים והמסיעים גבי בן הרוש כי מדובר במפנה מסוכן ובלתי אחראי שעלול לערער את מצב הבטיחות של המשאיות.

בכנס קציני בטיחות בתעבורה,  שנערך לאחרונה בשפים אמר יו"ר . מועצת המובילים גבי בן הרוש : "כסף ולא דאגה לבטיחות בדרכים הוא המניע של חלק מהמשרדים העצמאיים במלחמתם באיגוד קציני הבטיחות".   בן הרוש  כמו גם ח"כ עומר בר לב שנשא דברים בכנס, הדגישו  כי קצין בטיחות שהוא חלק מהארגון שבו הוא מפקח על מצב הבטיחות בחברת הובלה, תרומתו לבטיחות יותר גבוהה מאשר נותן שירות חיצוני .

יו"ר מועצת המובילים והמסיעים  השמיע את דעתו בעניין זה מספר פעמים בהזדמנויות שונות וגם בפני  חברי כנסת. עמדתה של מועצת המובילים והמסיעים היא , שאין לשנות את הנהלים להעסקת קציני בטיחות ואין לאפשר לקציני בטיחות חיצוניים לפקח על נושא הבטיחות בחברות ההובלה .  נביע את דעתנו זו בפני ועדת הכלכלה של הכנסת שתתכנס לדון בימים אלה בעניין זה אומר בן הרוש.

לעיון בכתבה שפורסמה בדה- מרקר בנושא: "הפיקוח על משאיות יעבור לפרילנסרים – בענף חוששים מפגיעה בבטיחות", הכנס לקישור הבא:

https://www.themarker.com/dynamo/cars/1.2287299

כלי נגישות