איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

צביקה לוי, מנהל חטיבת העסקים של "צ'מפיון מוטורס": "ראפיד" היא התשובה הנכונה למציאות החדשה

23-4-13

בנאומו של צביקה לוי, מנהל חטיבת העסקים של חב' צ'מפיון בכנס, בפני קציני הבטיחות, התייחס לוי לדברים הבאים:

צ'מפיון עסקים
חב' צ'מפיון הינה נציגה בישראל של מספר מותגים: אודי, פולקסוואגן, סיאט וסקודה. עד כה, כאשר מנהל צי רכב היה מתעניין באחד המותגים, היה עליו לנהל משא ומתן עם נציג של כל אחד מהמותגים בנפרד. כך למשל, אם רצה לרכוש פולקסוואן וסקודה , היה עליו לדבר עם נציג של סקודה בנפרד וכך גם עם נציג של פולקסוואגן. לא עוד.

חברת צ'מפיון מאחדת כוחות. הוקם מערך חדש המאגד את כל המותגים תחת השם "צ'מפיון עסקים".  מערך חדש זה יעסוק ב-3 ערוצים עיקריים: מכירה ושרות לציי רכב, ליסינג והשכרה והשתתפות במכרזים.

אנשי צ'מפיון המאיישים את המערך החדש מתמחים בכל מערך הדגמים של כל המותגים כאחד. מעתה ואילך, מנהל צי רכב לא יצטרך להתרוצץ בין כמה נציגים אלא יוכל לקבל את כל המידע הדרוש עבור כל אחד מהמותגים אצל נציג אחד בלבד. כל מערך הדגמים של צ'מפיון  ירוכז תחת אדם אחד שיהיה איש הקשר של מנהל צי הרכב ויתן מענה בנושא הקנייה כמו גם בנושא השרות. זאת ועוד, נציגי "צ'מפיון עסקים" יגיעו לתוך הארגונים ויעשו עבור מנהלי ציי הרכב את כל הדרוש על מנת לחסוך בזמנם ועבודתם.

מהלך זה מתאפשר הודות לשינוי מגמה והרצון להיכנס חזק לתחום ציי הרכב. עד כה נוכחות צ'מפיון על כל מגוון מותגיה בתחום ציי הרכב לא הייתה בעדיפות גבוהה ועתה השתנתה מגמה זו.

התייקרות בשוק המכוניות
משנת 2008 ועד היום, סיגמנט המשפחתיות המונה כ-60,000 כלי רכב התייקר בכ-17%, מחיר הדלק במשך תקופה זו התייקר בכ-67% ושווי השימוש קפץ פי שתיים בהשוואה ל-2008.בשיקלול של שלשה סוגי ההתייקרויות הללו, חל זינוק של 45% בעלות האחזקה של רכב משפחתי.


סקודה "ראפיד"

סקודה "ראפיד"
"סקודה "ראפיד" החדשה אמורה לתת מענה למנהלי ציי הרכב נוכח המציאות בה חלות התייקרויות כל כך דרמתיות בשוק הרכב בכלל, ובשוק המשפחתיות בפרט" מאומר לוי..

ה"ראפיד" נמצאת בתפר של בין קטגוריית המשפחתיות לבין הקטגוריה של הקטנות והיא נהנת משני העולמות. מצד אחד מרווחת מבפנים עם תא מטען ענק של 550 ליטר, ומצד שני קטנה, זריזה ועוצמתית – 122 כ"ס וזינוק מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 9.5 שניות. ה"ראפיד" כמתבקש מרוח ימים אלו,חסכונית-רמת מיסוי נמוכה, שווי שימוש נמוך המחושב לפי מחיר של 114,900 ש"ח (חסכון של כ-300 ש"ח בהשוואה לשווי שימוש במשפחתיות אחרות), צריכת דלק ביחס של ליטר אחד ל-17 ק"מ (ע"פ נתוני יצרן), בלאי חלפים נמוך רמת בטיחות גבוהה –  5 כוכבי בטיחות, 6 כריות אוויר.

לסיום, לוי מציע למנהלי הרכב:  "קחו את ה"ראפיד" לסיבוב של נסיעת מבחן והתרשמו ממנה בעצמכם".


מתעניינים ומתרשמים מה"ראפיד"

כלי נגישות