איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

מיצובישי נכנסת לראשונה לקטגוריית הסופר מיני בישראל ומשיקה את הספייס סטאר

11-6-13


כלמוביל יבואנית מיצובישי לישראל משיקה היום את הספייס סטאר, מכונית הסופר מיני החסכונית ביותר בישראל (למעט דיזל והיברידי). מדובר בכניסה ראשונה של המותג היפני לפלח זה המתווסף לדגמי מיצובישי נוספים של כלמוביל שהינם בעיקר רכבי משפחה, פנאי ושטח. כניסת הספייס סטאר לישראל במקביל להשקתה בעולם מהווה הזדמנות לכלמוביל להסתער על שוק הסופר מיני המהווה כיום כעשרים אחוז משוק הרכב הישראלי.

הספייס סטאר יוצע בשתי גרסאות, ה-Invite  עם מנוע 1.0 ידני ו-Instyle  עם מנוע 1.2 אוטומט. שני הרכבים מגיעים עם מנוע ה- MIVECהחדשני Mitsubishi Innovate Valve timing Electronic Control system) ) בעל שלושה צילינדרים. בגרסת ה-Invite  1.0 ליטר הידנית, מפיק המנוע  71 כוחות סוס ב 6,000- סל"ד ומומנט מקסימלי של 9 קג"מ ב 5,000- סל"ד.  ה-Invite   גם מצויד במערכת AS&G (Automatic Stop & GO  ) ידידותית לסביבה המדוממת את המנוע בעצירות ביניים (כגון רמזורים) ומעוררת אותו בחזרה ברגע שמורידים את הרגל מהבלם. תצרוכת הדלק המשולבת בגרסת ה-Invite  עומדת על 25 ק"מ לליטר, ע"פ נתוני יצרן.

מנוע ה MIVEC בגרסת ה Instyle  1.2 מגיע עם  עם 12 שסתומים  DOHCובגרסה אוטומטית CVT אופציונאלית עם 80 כ"ס ב 6,000- סל"ד ומומנט מקסימלי של 10.8 קג"מ ב 4,000- סל"ד. ה-Instyle  מצויד בתיבת ההילוכים הרציפה INVECS-III  (Intelligent & Innovative Vehicle Electronic Control System III)  המספקת טווח רחב של יחסי העברה, שומרת על סל"ד אופטימאלי לטובת ביצועים וחיסכון בדלק, מאפשרת האצה והאטה חלקות והתאמה יעילה של ההילוך בכל מצבי הנהיגה. תצרוכת הדלק המשולבת של ה-Invite  תעמוד על 23.2 ק"מ לליטר. לשתי רמות הגימור דרגת זיהום 2.



טכנולוגיה בשירות הסביבה והנדסת אנוש  
העיצוב החיצוני של הספייס סטאר נועד למקסם את היכולת האווירודינמית של הרכב ולהפחית את רעשי הרוח, פליטת המזהמים, לשפר את צריכת הדלק והיציבות. כונסי האוויר, החיפויים בתחתית המרכב וחיפויי הגלגלים מבטיחים מקדם גרר מהנמוכים בנמצא Cd=0.27. לספייס סטאר המרחב הפנימי מהטובים בקטגוריה ביחס לאורך הרכב (3710 ס"מ) והוא הרכב הקל ביותר בקטגורית הסופר מיני עם משקל שנע בין – 865 845 ק"ג. לאור זאת לגרסת ה-Instyle  1.2 יכולת האצה מצוינת של 0-100 קמ"ש בזמן של 12.8 שניות.    
מערכת התזמון וההתראה האלקטרונית ETACS  (Electronic Time and Alarm Control System) המוצעת בשתי רמות הגימור מיועדת להפוך את חווית השימוש לקלה ונוחה יותר. המערכת כוללת מנגנון כיבוי אורות אוטומטי לרכב, חיישני גשם בדגם ה-Instlye, פונקצית מגב אחורי אוטומטית בנסיעה לאחור ומערכת נעילה חוזרת אוטומטית.

בטיחות אקטיבית ופסיבית
לספייס סטאר מערכת בקרת יציבות אקטיבית (ASC) השומרת על יציבות הרכב במקרים של החלקה וסחרור. הספייס סטאר מאובזרת בשש כריות אוויר ובקדם מותחנים בחגורות הבטיחות במושבים הקדמיים, הפועלים יחד עם כריות האוויר למזעור הנזק. הודות למרכב   ה-  RISE  (Reinforced Impact Safety Evolution) המיישם שימוש רב בפלדה בעלת חוזק מתיחה גבוה המיועדת לספוג אנרגיה ולהסיטה. בדגם ה-Instyle  מותקן סייען זינוק בעלייה (HSA) מונע דרדור לאחור בעת הזינוק .


דן אורנשטיין סגן נשיא כלמוביל ומנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי מציין "מדובר בכניסה חדשה של מיצובישי לקטגוריית הסופר מיני ובבשורה אמיתית בתחום צריכת הדלק, מינוף טכנולוגיות ירוקות ובתוך כך שמירה על הסביבה. הספייס סטאר הוא עוד צעד בכיוון הזה, שהתחיל עם האאוטלנדר החדש וצפוי להמשיך באאוטלנדר  PHEV השנה. אנו מאמינים שהחבילה המוצעת ללקוח הישראלי, המספקת את ההצעה האטרקטיבית ביותר בקטגוריה, בין אם בגרסת ה- Invite  הידנית או ה-Instyle  האוטומטית, בנוסף לצריכת הדלק המובילה בקרב רכבי הסופר מיני, יהפכוהו לאחד הדגמים המובילים בסגמנט." 
 
גרסת ה-Invite  1.0 תשווק במחיר החל מ- 69,900 ₪ וגרסת ה-Instyle  1.2 האוטומטית תשווק במחיר החל מ –  79,900 ₪.

כלי נגישות