איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

טלקאר מודיעה על השקתה של הקיה קארנס החדשה בישראל

26-5-13
קיה קארנס החדשה לחלוטין מציעה שימושיות, הידור ומרחב מחייה מצוין.
MPV קומפקטית ומלוטשת יותר עם שבעה מושבים
בסיס גלגלים ארוך יותר מעניק מרחב פנימי מרשים וגמישות רבה לנוחות הנוסעים ברכב
מנוע בנזין 2.0 ליטר חזק עם 165 כ"ס משודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם שש מהירויות
 
הקיה קארנס החדשה היא MPV קומפקטית המעוצבת ומתוכננת מדף נייר חלק כדי לענות על הצרכים של המשפחה המודרנית. עם אווירודינמיקה מלוטשת, תכנון מסוג "תא נהג לפנים", שבעה מושבים ומגוון רחב של מאפייני נוחות ובטיחות, ערוך הדגם מהדור השלישי של הקארנס למשוך לקוחות רבים נוספים למותג קיה.
 
"הקארנס החדשה לחלוטין מחזירה את קיה לפלח המMPV החשוב והתחרותי והיא מהווה מתחרה חזקה על הבכורה בקבוצה. הקארנס החדשה, שהיא בעלת מראה מהודר וספורטיבי, היא בעלת חלל פנימי מרווח וגמיש עם שבעה מושבים ושפע של מקומות אחסון ברחבי תא הנוסעים. דגם זה יהיה אטרקטיבי במיוחד למשפחות בעלות סגנון חיים פעיל שאינן מוכנות להתפשר בין עיצוב ושימושיות. הקארנס החדשה היא אבן דרך חשובה נוספת בבניינהשל קיה כמותג רכב מוביל ", אמר יהודה בר נתן, מנהל המכירות, טלקאר, יבואנית קיה לישראל.
 
הקארנס החדשה, שאורכה עומד על 4.525 מטרים, קצרה ב-20 מ"מ, צרה ב-15 מ"מ ונמוכה ב-45 מ"מ מאשר הדגם מהדור הקודם. הגובה הכולל שלה (1,605מ"מ) זהה לזה של הקיה סול ומעניק לדגם מראה ספורטיבי יותר. תא הנוסעים מציע מרחב נדיב הודות לבסיס הגלגלים הארוך יותר של הדגם החדש (ארוך יותר ב-50 מ"מ) והתכנון של "תא נהג לפנים" שממקם את בסיס עמוד A בקו אחד עם מרכזי הגלגלים הקדמיים.
 
העיצוב העדכני של הקארנס החדשה מודגש על-ידי תאורת ה-LED לנסיעה ביום הכלולה כציוד סטנדרטי.
 

קיה קארנס החדשה

שבעה מושבים לצד גמישות רבה
בסיס הגלגלים הארוך וטכנולוגיות הארגון המרחבי המתקדמות ביותר, העניקו לקיה קארנס החדשה תא נוסעים מרווח עם שפע של מקום עבור עד שבעה נוסעים.
 
כדי להעניק את כושר הנשיאה המרבי שלקוחות של MPV מצפים לו, ניתן לקפל לפנים את גב מושב הנוסע הקדמי, שורת המושבים השנייה כוללת שלושה מושבים נפרדים בגודל זהה עם אפשרות הזזה נפרדת לפנים, לאחור וקיפול. שורת המושבים האחרונה מפוצלת ביחס 50:50 ומתקפלת למצב שטוח בתוך רצפת אזור המטען כשהיא אינה בשימוש.  
 
סביבה נוחה לנהג ולנוסעים מתקבלת הודות למערכת בקרת האקלים ופתחי האוורור מאחור.
 
תאי אחסון שימושיים ממוקמים ברחבי הקארנס החדשה – מגרות מתחת למושב, תאי אחסון מתחת לרצפה, תא עמוק בקונסולה המרכזית ותאים גדולים בדלתות. כמו-כן, יש שני תאי אחסון למשקפיים.
 
מגוון רחב של מאפייני היי-טק
הקארנס החדשה מציעה ללקוחות מגוון רחב של אביזרי נוחות ונוחיות חדשניים ומתקדמים.
 
חיישני תאורה וגשם להפעלה אוטומטית, חיישני נסיעה לאחור, תאורת יום מסוג LED DRL, חלונות אחוריים כהים, מסילות גגון אורכיות, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, חישוקי אלומיניום, מערכת בקרת שיוט עם מגביל מהירות,מערכת שמע נשלטת מההגה, מערכת בלוטות' מתקדמת ומצלמת נסיעה לאחור הינם ציוד סטנדרטי בשתי רמות הגימור (EX, פרמיום). דגם הפרימיום כולל בנוסף חלון גג חשמלי פנוראמי, חישוקי אלומיניום 17", שבכה קדמית בגימור מהודר, ידיות ומסגרות חלון בגימור דמוי כרום, חלונות חשמליים בעלי מנגנון Auto Up/Down בלחיצה אחת ותאורת איתות על גבי מראות הצד.
 
מנוע חזק
מנוע הבנזין 2.0 ליטר מצויד בהזרקת דלק ישירה כדי להגביר את ההספק מבלי להגדיל את צריכת הדלק. הוא מספק 165 כ"ס ומומנט מרבי של 211 נ"מ. הקארנס 2.0 מאיצה ל-100 קמ"ש תוך 10.8 שניות ומהירותה המרבית היא 200 קמ"ש.
 
תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים
כדי לשלב ביצועים טובים וחיסכון בדלק, מצוידת הקארנס בתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה הילוכים המתוכננת ומיוצרת על-ידי קיה. תיבה זו היא בעלת עיצוב קומפקטי במיוחד שהוא אידיאלי לרכב עם הנעה קדמית.
 
מכלולי נסיעה בעלי תכנון קפדני
מערכת המתלים ומכלולי הנסיעה של הקארנס החדשה עברו תהליך פיתוח וכיול מקיף כדי להעניק התנהגות כביש טובה, יציבות מעולה בנסיעה בקו ישר, ורמות יוצאות מן הכלל של נוחות נסיעה ועידון.
 
מערכת הגה כוח בתגבור חשמלי (MDPS) דורשת 2.7 סיבובים מנעילה לנעילה, וגלגל ההגה ניתן לכוונון לגובה ולמרחק. מערכת Flex Steer™ החדשה של קיה כלולה כציוד סטנדרטי. היא מציעה שלושה מצבי היגוי –ComfortNormal ו-Sport – בהתאם להעדפת הלקוח.
 
מערכת המתלים של הקארנס החדשה כוללת תמוכות מקפרסון מלפנים המותקנים על-גבי תת-שלדה, ואילו המתלים האחוריים הם מסוג קורת פיתול (CTBA) עם חיבור חזק בין הזרועות הנגררות לבין ידי הסרנים, ומתוכננים להפחית את תת ההיגוי ואת השפעת המהמורות בכביש על ההיגוי, תוך הענקת נוחות נסיעה גבוהה.
 
הקארנס מגיעה כסטנדרט עם ארבעה בלמי דיסק – דיסק מאוורר בקוטר 300 מ"מ מלפנים ודיסק בקוטר 284 מ"מ מאחור. ביצועי מערכת הבלימה נתמכים על ידי מערכת ABS למניעת נעילת גלגלים, EBD מערכת חלוקה אלקטרונית של כוחות הבלימה ומערכת סיוע לבלימת חירום BAS. מרחק העצירה ממהירות של 100 קמ"ש הוא 40.8 מטרים.
 
הקארנס מגיעה כסטנדרט עם חישוקי אלומיניום 16 אינץ' עם צמיגי 205/55 R16 בעלי התנגדות גלגול נמוכה LRR, או עם חישוקי סגסוגת קלה במידה 17 אינץ' עם צמיגי 225/45 R17 בדגם הפרימיום.
 
מערכות הבטיחות האקטיבית מהוות צעד גדול קדימה
 
קיה היא בעלת מסורת ארוכה של ייצור מכוניות המציעות ללקוחות רמה גבוהה של בטיחות אקטיבית ופסיבית. מבנה המרכב החדש לחלוטין, שתוכנן עבור הקארנס החדשה, משלב את טכנולוגיית התב"מ (CAD) המתקדמות ביותר של קיה ולקחים מבניים שנלמדו מדגמי קיה האחרונים. המרכב החדש מיוצר עם שיעור גבוה של פלדה בעלת חוזק גבוה, ויסייע לקארנס החדשה לזכות בדירוג של חמישה כוכבים במבחני הריסוק של Euro NCAP (הבחינה תבוצע בחציון השני של 2013). לקארנס החדשה שש כריות אויר, מערכות בקרת יציבות וניהול יציבות ESP/VSM, מערכת סיוע לזינוק בעליה (HAC) ותאורת בלימת חירום (ESS) כסטנדרט בשתי רמות הגימור.
 
בנוסף, ניתן לשפר את הבטיחות במהלך תמרוני החנייה על ידי שימוש במצלמת הנסיעה לאחור.

כלי נגישות