איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

Automobile Magazine'l האירופי מציין לשבח את כלי הרכב של "רנו" על אמינותם

3-3-13
במהדורת פברואר 2013 שלו, פרסם המגזין היוקרתי את 100 המכוניות המובילות בתחום האמינות שנבחרו מבין דגמים של 15 מותגים.
שבעה דגמים של רנו דורגו בין 3 המובילים באמינות בקטגוריות שלהם, ואילו הדגמים האחרים דורגו בעקביות בין 10 המובילים.

תוצאות מעולות אלה מבטאות בבירור את תוצאות המאמץ היסודי והמקיף שהשקיעה רנו בשנים האחרונות כדי לייצר כסטנדרט מכוניות המצטיינות ברמות החוסן והאמינות הגבוהות ביותר.

הדרוג של Automobile Magazine'l מהווה הכרה לא רק בתוצאות הביצועים של הדגמים השונים – הוא גם ביטוי מובהק של השיפורים ברי הקיימא של האיכות והאמינות בכל מערך הדגמים של רנו.

בחודש מאי 2012 , ד"וח של ADAC (מועדון הרכב הגרמני, מועדון בעלי הרכב הגדול באירופה המנהל מעקב מתמיד לאחר תקלות בכלי רכב) העניק ציון "מצוין" לטווינגו ולמגאן, מבין כלי הרכב שיוצרו בארבע השנים האחרונות.

Reliability Top 100 Automobile Magazine’L העניק אישור נוסף למגמה זו, כאשר טווינגו שבה וזכתה במקום הראשון עבור רמת האמינות "היוצאת מן הכלל" שלה, ואילו מגאן ומגאן קופה זכו גם כן במשותף במקום הראשון
בקטגוריה שלהן.

דגמי סניק, גראנד סניק, לגונה וכן לגונה קופה, שאיכות גבוהה היא מאפיין מוטבע ב-DNA שלהם, זכו כולם במקום השני בקטגוריות שלהם.

הקליאו 3 היתה אחד הדגמים הראשונים שנהנה מן המיקוד הבלתי מתפשר באיכות שהחלה ב 2005- , וגם היא דורגה בין 3 המובילים.

"ידיעות אחרונות" בחודש פברואר 2013, במדורו "מכונית אחת בשבוע" מציין אף הוא לטובה את רנו פלואנס דיזל, כעיסקה צרכנית מצויינת ומדגיש את הביצועים הטובים של המכונית כמו גם את היותה מרווחת  וחסכונית בדלק.


רנו פלואנס

האמינות הפכה לנכס צאן ברזל של רנו, וכל הדגמים שלה מתעלים וזוכים בדירוגי איכות גבוהים ביותר במבחנים בלתי תלויים, בסקרי לקוחות ובמבחנים השוואתיים הנערכים בעיתונות המקצועית במספר מדינות.

זוהי תוצאה ישירה של המאמץ הבלתי מתפשר בתחום האיכות שהשקיעה רנו בשנים האחרונות. מאמץ זה יושם בכל התחומים, בכל מפעל ובכל מדינה.

אתרי הייצור של רנו בכל רחבי העולם פועלים בהתאם לתקנים וסטנדרטים אחידים ומחייבים. שימוש קפדני ונטול פשרות במערכת ה-SPR (מערכת היצור של רנו) וכך התאפשר יישום של דרישות האיכות בכל תחומי הייצור ולכל מערך 
הדגמים.

רנו הצליחה לבצע שיפורים קבועים וברי קיימא בתכנון ובייצור וכיום חוסן לאורך זמן הוא מאפיין ליבה של כל רכב מפס היצור של רנו.
.
רנו משקיעה כיום מאמצים רבים כדי שהלקוחות יווכחו בתכונות מובנות אלה וירגישו את יעילותן.

כלי נגישות