איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

הדור החדש של ה-AURIS מגיע לישראל בשני דגמים: בנזין 1.6 ליטר והיברידי 1.8 ליטר

28-1-13

ה-AURIS החדשה בעלת עיצוב חיצוני חדש עוצמתי ודינמי, עיצוב פנים משודרג עם דגש על ממשק נהג חדשני ואיכות נהיגה משופרת
 
מחירה החל מ- 129,900 ש"ח

  • 2 גרסאות בעלות מנועים מתקדמים: מנוע הבנזין 1.6 ליטר בטכנולוגייתValvematic Duel-VVTi  , ומנוע היברידי 1.8 ליטר בטכנולוגיית HYBRID SYNERGY DRIVE.
  • דגש על יציבות וחלוקת משקל, עיצוב חיצוני ואווירודינמיות שנועדו לשיפור ביצועים, הפחתת תצרוכת הדלק והפחתת פליטת מזהמים. כל אלו מציבים את ה- AURIS החדשה בקבוצת ציון ירוק 3 לגרסת הבנזין וקבוצה 2 לגרסת ההיבריד.
  • צריכת דלק מופחתת[1]: דגם בנזין 1.6 – 17.5 ק"מ/ליטר, דגם היברידי – 26.3 ק"מ/ליטר.
  • הפחתה של עד 40 ק"ג במשקל הרכב, למרות היותו ארוך ומאובזר יותר מהדגם היוצא. 
  • עיצוב עוצמתי ומרשים של חזית הרכב ברוח הקו החדש של TOYOTA, המציג עיצוב בתפישת ה-Under Priority  המשלבת גריל טרפזי תחתון עם גריל עליון צר יותר ברוחב המלא שבין הפנסים הקדמיים, להדגשת רוחב הרכב. הפנסים הקדמיים עצמם מעוצבים בתפיסת הkeen look- ששמה דגש על עיצוב חד ונקי על ידי מתיחת הפנסים לרוחב חזית הרכב ושילובם בגריל העליון הצר למראה זורם ואחיד לפני הרכב.
  • פס ייצור חדש ועדכני ממפעל TMUK שבאנגליה.
  • אריזה חכמה וחומרים באיכות גבוהה ליצירת מרווח פנימי מעוצב ואטרקטיבי.


 ה-AURIS החדשה

שיווק ה-AURIS  החדשה יוצא לדרך:
מכונית ההאצ'בק המשפחתית של TOYOTA נוחתת בישראל, ותוצע בגרסת בנזין 1.6 ליטר בטכנולוגיית Valvematic Duel-VVTi ובגרסה ההיברידית 1.8 ליטר Hybrid Synergy Drive.
הדגם החדש כולל שיפורים אווירודינמיים ואחיזת כביש משופרת, מבנה מעודכן להגברת יציבות והפחתת משקל ושיפורי מנוע לצריכת דלק נמוכה ולהפחתת פליטת מזהמים לאורך זמן, שמשמעותם חסכון בעלויות התפעול והאחזקה. TOYOTA AURIS החדשה מציעה נהיגה חווייתית ונוחה יותר הודות לשיפורים בקשיחות המרכב, המתלים, ההיגוי, תנוחת הנהיגה ומערכות מתקדמות להפחתת רעידות ורעשים.
אורכה של ה- AURIS החדשה עומד על 4,275 מ"מ, 30 מ"מ יותר מהדגם הקודם, על אף שבסיס הגלגלים נותר ללא שינוי- 2600 מ"מ, כך שה – AURIS ממשיכה להיות אחת המכוניות הקומפקטיות ביותר בסגמנט. אורך תא המטען גדל ב- 50 מ"מ ורוחב פתיחת דלת תא המטען גדל ב- 90 מ"מ. מושבים אחוריים המתקפלים ביחס של 60:40 בכל הגרסאות מציעים קיבולת מטען גדולה של 360 ליטר (נפח תא מטען זהה בדגם הבנזין ובדגם ההיבריד).
משקלו של הדגם החדש עומד על עד 40 ק"ג פחות מהדגם הקודם וכולל גם הורדת מרכז הכובד להגברת היציבות. גובה המושב הופחת ב- 40 מ"מ וזווית הטיית ההגה הונמכה ב- 2 מעלות, לשיפור מצב הנהיגה. מושב קדמי חדש מאפשר מרחב גדול יותר באזור הברכיים.
בפנים החדשות של הדגם, משלבת TOYOTA את חזית ה- Keen Look, כולל סבכה (גריל) מעוצבת Under Priority, המהווה את סימן היכר של היצרנית, פנסים מעוצבים ותאורת LED לחתימה ויזואלית ייחודית ונוכחות בולטת בכביש.
עיצוב הפנים החדש מציע מרחב ונוחות גדולים יותר לנוסעים, בדגש על איכות כל המרכיבים ושילוב של תאורה, צבע וגימור ליצירת תחושה חזקה של עיצוב פרימיום מהודק. המושבים הקדמיים החדשים (מושב נהג בסגנון ספורט + מושב נוסע קדמי) ניתנים לכוונון לגובה לתמיכה יוצאת דופן ונוחות נהיגה ונסיעה.
שני דגמי ה- AURIS החדשה שישווקו בישראל מצוידים במזגן מקורי עם בקרת אקלים דיגיטאלית, מערכת TOYOTA TOUCH בעלת מסך מגע בגודל "6.1 לביצוע מגוון פעולות בנגיעה קלה, חיבור לדיבורית Bluetooth, חיבורי AUXUSB, נגן CD/MP3 וכן חישוקי סגסוגת קלה, פנסי ערפל, מנורות LED וריפוד מהודר.
הדגמים כוללים גם מפרט בטיחותי רחב בסטנדרט גבוה: 7 כריות אוויר, מערכות בטיחות מקדמות כולל ABS ו- EBDBA ,TRC ISOFIX, VSC,, מושבים קדמיים עם מנגנון להפחתת פגיעה בצוואר, מצלמה אחורית ועוד.
 

ה-AURIS החדשה – מבט פנים

יוניון מוטורס תשווק בישראל שני דגמי AURIS:

  • דגם בנזין 1.6 Valvematic Duel-VVTi

מנוע ה-Valematic  החדשני המשולב עם גיר רציף בעל 7 מהירויות מקנים לדגם עוצמה, ביצועים, חווית נהיגה, צריכת דלק מופחתת ורמת פליטת מזהמים הנמוכה בסגמנט.
דגם הבנזין 1.6 זמין בתיבת הילוכים אוטומטית רציפה S MultiDrive, כולל מצב ספורט לביצועים אופטימליים ויעילות מקסימלית. צריכת הדלק של דגם זה עומדת על 17.5 ק"מ/ליטר בלבד עם הספק של 132 כ"ס.
מנוע ה- Valvematic הוא פיתוח נוסף של מערכת השסתומים המובילה Dual VVT-I של TOYOTA והוא מציע יעילות יוצאת דופן, כוח ומומנט. המערכת החדשה משפרת את נפח זרימת האוויר ומהירות ניהול המערכת, ובעקבות זאת נוצר תהליך בעירה יעיל יותר לאספקת כוח רב יותר בפחות דלק. בנוסף, אימוץ טכנולוגיית ה- Valvematic מפחית חיכוך ומקטין הפסד אנרגיה בעומסים קלים. במהירויות נמוכות עד בינוניות, מואצת מהירות כניסת האוויר ליעילות בעירה אופטימלית ובמהירויות מנוע גבוהות יותר האוויר נע במסלול מקוצר למקסום נפח האוויר שנכנס לתא הבעירה להספק מנוע משופר.
מחירו של דגם 1.6 בנזין ברמת גימור גבוהה – החל מ- 129,900 שקלים

  • דגם היברידי 1.8 ליטר

דגם ה- AURIS ההיברידי, אשר הוצג לראשונה בשנת 2010 (ועוצב במיוחד עבור השוק האירופי), הפך את TOYOTA ליצרנית הרכב היחידה בעולם המציעה מבחר של שלושה סוגי הנעות (דיזל, בנזין והיברידי) בסגמנט C. מאז השקת הדגם ההיברידי, כבר נמכרו כ- 60 אלף כלי רכב באירופה והוא כיום הדגם ההיברידי הפופולרי ביותר לאחר ה- PRIUS.
המנוע ההיברידי החדש Powertrain HSD כולל שיפורים שונים שנועדו להעצים את חווית הנהיגה הייחודית שמציעה TOYOTA ברכבים ההיברידים. מערכת ה- HSD בעלת סינרגיה משופרת המקנה תחושה חלקה וטבעית יותר בהאצת הרכב, עם יחס טוב יותר בין מהירות הרכב וסיבובי המנוע.
המנוע החשמלי מסוגל לפעול באופן עצמאי וכן בשילוב מנוע בנזין 1.8 VVT-i ולהפיק יחד 136 כ"ס. תאוצת הרכב מ-0 ל- 100 קמ"ש עומדת על זמן של 10.9 שניות בלבד והמהירות המרבית שלו הינה 180 קמ"ש. תצרוכת דלק משולבת של 26.3 ק"מ/ליטר בלבד.מצב ה- EV הייחודי מאפשר נסיעה נקייה לחלוטין, ללא פליטת חלקיקים, למרחק נסיעה של עד 2 ק"מ במהירות של עד כ- 50 קמ"ש. הדגם ההיברידי חולק את שינויי העיצוב החיצוני והשיפורים הפנימיים של הדור החדש של ה – AURIS.
מחירו של הדגם ההיברידי החל מ- 139,900 שקלים
 
חברת יוניון מוטורס, יבואנית TOYOTA בישראל, צופה כי מכירות ה- AURIS יעמדו על 2,000 בשנת 2013, מחצית מתוכם רכבים היברידיים.

כלי נגישות