איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

VERSO המיניוואן של TOYOTA מגיע לישראל בגרסה חדשה ומעודכנת

3-1-13

ה – VERSO החדש, בעל מנוע 1,798 סמ"ק המספק 147 כ"ס, יוצג השבוע בישראל בגרסתו המעודכנת. המיניוואן בעל 7 המקומות זוכה למתיחת פנים המציעה שילוב של מרחב פנימי יוצא דופן, ורסטיליות חסרת תקדים וממדים חיצוניים קומפקטיים במיוחד. ב- VERSO החדש 32 תצורות (קונפיגורציות) להתאמה של המושבים ותא המטען לנוחות ושימושיות מרבית.


VERSO – מבט מהחזית

בין תכונותיו הבולטות של ה-VERSO המשודרג ניתן לציןן:

  • מנוע בנזין 1,798 סמ"ק  המספק 147 כ"ס לביצועים מיטביים
  • עיצוב חיצוני בולט בעל מראה דינאמי וספורטיבי, התואם את מראה החזית  החדש
  • תצרוכת דלק נמוכה במיוחד – 14.7 ק"מ/ליטר, קבוצת ציון ירוק 4
  • עיצוב פנימי מעודכן עם ממשק נהג חדש הכולל, בין היתרמערכת
    TOYOTA TOUCH ומסך מגע מובנה בגודל "6.1
  • מפרט בטיחותי רחב בסטנדרט גבוה
המיניוואן החדש מצויד במנוע 1.8 ליטר מתקדם בטכנולוגיית Valvematic i,Dual VVT בעל דרגת זיהום 4 בלבד, עם תצרוכת דלק משולבת של 14.7 ק"מ/ליטר (בתנאי נסיעה משולבת לפי נתוני יצרן) ופליטת מזהמים של 159 ג'/ק"מ בלבד.
ב-VERSO  החדש התמקדו מהנדסי TOYOTA בשיפור גוף הרכב, המתלים והגה הכוח החשמלי   (EPS) במטרה ליצור נוחות נסיעה משופרת, שליטה טובה יותר בגוף הרכב, תחושת היגוי ותגובה זריזה יותר.
ה-VERSO החדש מצויד במערכת מקורית TOYOTA TOUCH בעלת מסך מגע "6.1 לביצוע מגוון פעולות בנגיעה קלה וביניהן שליטה על מערכת השמע, נגןCD/MP3 , חיבור לדיבורית Bluetooth, שקעUSB  לחיבור נגני מוסיקה ניידים, מתקן להצגת עטיפות אלבומים ופרטי ה-iPod  ובנוסף, כפתורי שליטה מההגה על הדיבורית ומערכות השמע.
ה- VERSO החדש בעל מפרט בטיחותי רחב בסטנדרט גבוה הכולל, בין היתר, 7 כריות אוויר, חיישני חגורות בטיחות לכל הנוסעים, מערכתHAC  למניעת דרדור לאחור, משענות ראש קדמיות אקטיביות, ומערכות בטיחות מתקדמות כולל ABS ו-  EBDBAEBD,TRC ISOFIX, VSC+, ומצלמה אחורית. בנוסף, משענות ראש (קדמיות + 5 במושבים אחוריים) מתכווננות למעלה ולמטה, הגה בטיחותי קורס בעת התנגשות וקורות פלדה בדלתות.
מחירו של הדגם מתחיל מ- 160,900 שקלים. יוניון מוטורס צופה כי השנה ימסרו מעל 1,000 כלי רכב מדגם זה. יצוין כי ה –VERSO  נמצא בשימוש צה"ל ומשרדי הממשלה לאחר שזכה במכרז מנהל הרכש הממשלתי לכלי רכב של עד 7 נוסעים.
 
עוד על הדגם החדש
עיצוב חיצוני דינאמי וספורטיבי
המיניוואן מגיע עם חזית חדשה, אגרסיבית ואטרקטיבית יותר וחלק אחורי מעוצב, תוך שמירה על קו דינמי. חזית ה- VERSO החדש כוללת אלמנטים עיצוביים על פי הקו המוכר של TOYOTA, וחיבור ויזואלי חזק לדגמי הליבה האירופיים האחרים של החברה.
העיצוב החדש, בתפישת ה-Under Priority  של TOYOTA כולל בין היתר עיצוב חדש של הפגוש הקדמי עם גריל טרפזי תחתון וגריל עליון ברוחב המלא שבין הפנסים הקדמיים החדשים. בפרופיל,
ה- VERSOשומר על הסימן המסחרי המוכר שלו הבא לידי ביטוי באופן ברור בקו אופקי חזק.
 
עיצוב פנים משודרג עם איכות משופרת
עיצוב ה- VERSO מבוסס על הרבגוניות, נוחות השימוש, היעילות והעמידות של הדגם. שינויים נרחבים נועדו לשפר את איכות תא הנוסעים באמצעות פרטים וגימורים חדשים. פנים ה- VERSO יוצר תחושה רכה יותר באמצעות גימור בצבע שחור סאטן, גימור תא הכפפות העליון מבוצע בחומר רך למגע והגה עטוף בעור נאפה.


VERSO מבט פנים

מרחב פנימי יוצא דופן, וורסטיליות מקסימלית
החלל הפנימי של ה- VERSO בנוי לשימוש משפחתי ומבוסס על הפרקטיות, הנוחות, היעילות הארגונומית והעמידות של הדגם הקודם.
הדגם החדש באורך של 4.46 מ', ארוך מקודמו ב- 20 מ"מ בלבד. על אף אריזתו הקומפקטית הוא מתאפיין במרחב פנימי יוצא דופן. בסיס הגלגלים נשאר זהה באורכו לדגם הקודם והוא עומד על 2.78 מ', המרווח בין שורת המושבים הראשונה לשנייה הוא הגדול בקבוצה ועומד על 975 מ"מ.
הדגם כולל את מערכת הישיבה 'Easy Flat' של TOYOTA המעניקה גמישות MPV אמיתית, עם 32 תצורות שונות להתאמת מצבי ישיבה ואחסון. בדגם מושבים נפרדים בשורות השנייה והשלישית. שורות המושבים ניתנות לקיפול למצב שטוח ללא צורך בהסרת משענות הראש. מושבי השורה השנייה הם בעלי טווח כוונון לפנים ולאחור של 195 מ"מ, וגם בשורה השלישית קיימת האפשרות להטות לאחור את משענת הגב. כל אלו יוצרים את אחד מעיצובי הישיבה המעשיים, הגמישים והאינטואיטיביים ביותר.
 
מרחב ונפח תא מטען
כאשר מושבי השורות השנייה והשלישית מקופלים למצב שטוח לחלוטין, אזור המטען של ה- VERSO החדש הוא באורך של 1,575 מ"מ וברוחב של 1,430 מ"מ. אם שלושת שורות המושבים ניצבות במקומן, נפח אזור המטען הוא 155 ליטר. כאשר השורה השלישית מקופלת, הנפח גדל ל-440 ליטר.
 
דינמיקת נהיגה משופרת
יציבות ונוחות נסיעה הדומים לזו של מכונית נוסעים קונבנציונלית הן תכונות יסוד בסגמנט ה-C-MPV , כאשר ה- VERSO כבר זוכה להערכה רבה בשל רמת היציבות והביטחון שהוא מעניק לנהגים.
נוקשות הגוף שופרה באמצעות הוספה של נקודות ריתוך באזור דלת תא המטען וסביבתה וכן באמצעות מערכת מתלים קדמית משופרת. בנוסף לשדרוג השליטה בגוף הרכב ובדיוק התגובה, שופרה גם מערכת ה- EPS. התוצאה היא היגוי מדויק יותר, שיפור התגובה הליניארית ותחושת הנסיעה. הדיוק וההיזון החוזר המשופרים מעניקים לנהגי ה- VERSO תחושה חזקה של חיבור לפני-הכביש ובטחון רב יותר מאחורי ההגה.
כלי נגישות