איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

רנו החלה לשווק בישראל את המגאן אסטייט

28-1-13
מגאן אסטייט ממשיכה את מהפכת הדיזל של רנו בישראל.  הרכב החדש משלב  חוויית נהיגה ותפיסה חסכונית אל מול מחירי הדלק העולים. המגאן אסטייט מגיעה בעיצוב אלגנטי ודינאמי לצד חווית נהיגה מענגת.
 
עיצוב המגאן משדר דינאמיות  ויציבות בכל הדגמים. העיצוב המצודד שלה, הקווים הזורמים, הפרופורציות וההרמוניה מעבירים את תחושת החיוניות והזריזות ומעצימים את חווית הנהיגה של המגאן בנהיגה עירונית ובשטח פתוח.
 
מנוע ה-dCi 110 – המוכר מהפלואנס דיזל עבר מספר שיפורים. המנוע בנפח 1.5 ליטר בהספק של 110 כ"ס, עם    24.5קג"מ כבר ב-1,750 סל"ד צריכת הדלק השתפרה והיא מגיעה בחלק מהגרסאות ל-26.3 ק"מ לליטר ע"פ נתוני היצרן. המגאן אסטייט, המוצגת לראשונה בישראל, נותנת פתרון עם שיק מהודק לרב שימושיות ומסבירה את הצלחת הדגם בעולם.
 
 העיצוב האלגנטי והדינאמי מעצים את החוויה הוויזואלית, המודגשת ע"י הנדסת אנוש מצטיינת והמרחב הגדול בתא הנוסעים. חווית נהיגה מענגת מושגת בזכות איכות החומרים, השלדה האירופית ובשידוך למנוע הדיזל הספורטיבי. דגש רב הושם על בידוד מרעשים ועל אקוסטיקת הפנים, כך שהאסטייט נשארת חרישית לכל אורך הנסיעה, בכל מהירות ותוואי דרך. האסטייט מצטרפת למגאן בנזין 1.6 ו-2.0 האצ'בק,  מגאן קופה, ומגאן RS.
להשלמת כל מהפיכת הדיזל במותג הגיעו מספר רכבים מצומצם ברמת גימור פריביליג' המפוארת גם בגרסת ההאצב'ק עם המנוע 1.5 זהה לאסטייט .
 
עיצוב עכשווי וזורם:            
חזית הדגם של המגאן החדשה מעבירה תחושה עדכנית ומעוצבת. תאורת ה- LED בפנסי החזית, הפגוש עם הספוילר הקדמי המחודש וחישוקי הסגסוגת16 " החדשים, מבטאים את הדגש ותשומת הלב שהוקדשו לעיצוב ולנוכחות הדגם.
קטלוג הצבעים של הרכב הורחב עם התוספת של  Majorelleהכחול ו-Pearlescenti הלבן-פנינה. המגאן אסטייט מציגה עיצוב זורם ועוצמתי. קווי העיצוב הנקיים, הדיוק והמעוגלות המובחנת בקווי המתאר החיצוניים של הרכב, מתקשרים את האיכות והעוצמה של הרכב. האופי הדינאמי והספורטיבי של המגאן אסטייט מועצם בזכות החזית החדשה של משפחת המגאן.

רנו אסטייט החדשה


מרווח, שיק ורב שימושיות:
מרווח הפנים במשפחת מכוניות המגאן מאפשר יכולת התאמה לצרכים משתנים בכל שלב בחיים. למשפחות עם ילדים, לאורח חיים פעיל המשלב עבודה עם פנאי, לנהגים המעוניינים באחיזת כביש וביטחון ביחד עם האצ' והשיק. המגאן אסטייט היא השילוב האולטימטיבי בין שימושיות, עיצוב וטכנולוגיה. הרמוניה של מרווח גדול עם סטייל. בסיס הגלגלים של האסטייט ארוך יותר מזה של ההאץ' ומאפשר מרווח פנימי גדול באופן משמעותי בחלק האחורי. הדלתות האחוריות הרחבות הופכות את הגישה, ההעמסה והפריקה לנוחות וקלות. נפח תא המטען של האסטייט הוא 524 ליטרים, בתצורה של 5 כסאות ועד 1,600 ליטר בקיפול המושבים האחוריים.
תא המטען שלה שטוח ושפת ההטענה בו נמוכה, כך שקל להעמיס ציוד ואף להגיע בהושטת יד לכל פינה.
 
בטיחות כערך עליון:
נושא הבטיחות ברנו עומד בראש סדרי העדיפויות. לכן, מושם דגש רב על חדשנות ופיתוחים באמצעי בטיחות. במשפחת המגאן ניתן למצוא את החידושים האחרונים מבית רנו בנושאי הבטיחות:

  • Fix4Sure : טכנולוגיה המונעת שקיעה של הנוסע מתחת לחגורת הבטיחות במקרה של פגיעה חזיתית (Submarining)
  • ה-  Fix4Sureמגנה בצורה יעילה על כל הנוסעים ומפחיתה את הסיכון לפגיעה חמורה.
  • סיוע בזינוק בעליה: מערכת המסייעת בעת זינוק בעליה תלולה וקיימת בגרסאות הגיר כפול המצמדים.

מנוע:
מנוע ה- dCi 110הוא הלב האמיתי של סדרת המגאן. באמצעות המנוע החדש:Energy dCi , סדרת המגאן 2013 מצליחה לייצר ניצול אנרגיה שטרם נראה כמותו:
צריכת הדלק השתפרה, והיא עומדת על 26.3 ק"מ לליטר בחלק מן הגרסאות, ע"פ נתוני יצרן. פליטת הפחמן הדוחמצני הופחתה ל- 90גרם לק"מ. לצד השיפור המשמעותי בתצרוכת הדלק והורדת זיהום האוויר, מציג המנוע גם שיפור משמעותי בחוויית הנהיגה עם מומנט חזק יותר:  245 ניוטון למטר מ- 1750סל"ד, להאצה ללא מאמץ.
 
רמת גימור Expression:
•  מזגן אוויר מקורי עם בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת
•  מערכת שמע מקורית עם פיקוד ושליטה על גלגל ההגה
•  בלוטוט
•  חישוקי סגסוגת 16"
•  גג זכוכית פנורמי נפתח חשמלי, עם מנגנון הצללה
•  חיישני קרבה עם התראה קולית לסיוע בחנייה
•  פנסי לד
•  מראות מתקפלות חשמלי

כלי נגישות