איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

TOYOTA חושפת את רכב השטח החשמלי ה – RAV4 EV שפותח במשותף עם TESLA

8-5-12
TOYOTA חושפת לראשונה את הגרסה החשמלית לרכב כביש-שטח, שפותחה יחד עם חברת TESLA, ה – RAV4 ​​EV במסגרת הסימפוזיון הבינלאומי ה- 26 לרכב חשמלי (EVS26) הנערך כעת בלוס אנג'לס, קליפורניה.
ה- RAV4 EV מבוסס על פלטפורמת הרכב כביש-שטח  RAV4והוא מצויד במנוע החשמלי של TESLA, בעל טווח נסיעה של עד כ- 160 ק"מ. הרכב מתוכנן להשקה בארה"ב בסוף הקיץ הקרוב.
בחודש מאי 2010, הגיעו חברת TOYOTA ו-TESLA להסכם עקרוני על עבודה משותפת לפיתוח כלי רכב חשמליים ומערכות רלוונטיות לרכבים אלו כגון מערכות ייצור והנדסת הייצור. זמן קצר לאחר מכן החלו מהנדסי החברות בפיתוח משותף של הרכב. מכונית הקונספט נחשפה לראשונה בתערוכת הרכב לוס אנג'לס בנובמבר של אותה שנה.





כעת, כשנתיים מאז תחילת שיתוף הפעולה בין החברות, ה- RAV4 EV עושה את הופעת הבכורה בשוק. ייצור רכב הכביש-שטח החשמלי יתבצע במפעלי TOYOTA בוודסטוק, אונטריו שבקנדה.
חברת TOYOTA העולמית פועלת על מנת להגביל את צריכת הדלק ולהפחית את פליטת  
ה-CO2  באמצעות קידום מקורות אנרגיה חלופיים כגון חשמל. בתחילת השנה החלה TOYOTA במכירת הדגם הנטען של ה – PRIUS, המכונית ההיברידית הנמכרת בעולם, PRIUS Plug-in ביפן ובארה"ב. תחילת המכירות באירופה ובישראל צפויה בקיץ הקרוב. במהלך השנה הקרובה צפויה TOYOTA להשיק ביפן, צפון אמריקה ואירופה את הרכב החשמלי  הקומפקטי"iQ" .

כלי נגישות