איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

12,000 מכוניות חדשות – צפי המכירות של סקודה לשנת 2012

15-4-12
כברת דרך ארוכה ומרשימה עשתה סקודה מאז עליתה ארצה בשנות ה-90 ע"י שלמה שמלצר הבעלים של שלמה סיקסט ועוד שורה של חברות אחרות במשק הישראלי.

בשנת 2005 עברה סקודה בעלות  ומאז היבואנית של סקודה בישראל הינה חב' צ'מפיון מוטורס והודות לכך נהנת סקודה ממטריה גדולה של שרות ותמיכה מאחת מיבואניות הרכב הגדולות בישראל.


ג'קי אביב מהל חטיבת סקודה

בהרצאה שנשא ג'קי אביב מנהל חטיבת סקודה, ביום עיון מיוחד לקציני הבטיחות שהתקיים בביתן התצוגה של צ'מפיון מוטורס בתערוכת אוטומוטור, תיאר אביב את התפתחות המותג וסקר את נתוני המכירות של סקודה.

לפני הרצאתו של אביב, הודו דוד בוקר יו"ר האיגוד ושמעון סודאי רכז ועדת ההדרכה לחב' צ'מפיון מוטורס על האירוח הנאה וציינו לשבח את שת"פ המתקיים באורח קבע בין צ'מפיון לאיגוד.

 

     שמעון סודאי – רכז ועדת הדרכה באיגוד                        דוד בוקר – יו"ר האיגוד

בשנת 2005 עם העברת הבעלות לצ'מפיון מוטורס נמכרו 2900 מכוניות בלבד ואילו את שנת 2011 סיימה סקודה עם מכירת 10,348 מכוניות המהווים 4.1% מנתח שוק המכירות, הישג מרשים לכל הדעות.

נכון למרץ 2012 ניצבת סקודה עם מכירות של 3170 מכוניות מתחילת השנה הישג  המעמיד אותה במקום השביעי והמכובד בטבלת המסירות של איגוד יבואני הרכב בישראל. לדברי אביב, מנהל חטיבת סקודה, את שנת 2012 מתכננת סקודה לסיים עם מכירות של 12000 מכוניות חדשות. בהתחשב בכך ששנת 2011 הייתה שנת שיא במכירות כלי רכב וששנת 2012 אמורה להיות פחות טובה  מהשנה שעברה, הרי שהתחזית של אביב בהחלט מאתגרת.

בכל הסיגמנטים מוכיחה סקודה עליה מתמדת במכירות וראויה לציון מיוחד הסופרב, המכונית הנמכרת ביותר בסיגמנט רכבי מנהלים . הסופרב נחשבת למכונית ברמה גבוהה עם סביבת נהג מפנקת ולא בכדי היא עומדת בראש סיגמנט זה. כמו כן, סקודה שולטת בשוק המוניות ומוכרת את מספר המוניות הגדול ביותר מבין יבואני הרכב האחרים בישראל.

גם הדגמים האחרים זוכים להתעניינות רבה ונמכרים היטב. כרגע, ישנם דגמים שזמן ההמתנה לקבלתם הינו ארוך בהשוואה למקובל  אך לקראת דצמבר מבטיח אביב כי בעיה זמנית זו תיפתר והאספקה תהיה תוך שבועות ספורים ממועד ההזמנה.

מרבית הדגמים של סקודה מצויידים במנועי TSI שהינם מנועים ידידותיים לסביבה המצטיינים כצו השעה, בצריכה חסכונית של דלק ובפליטה מופחתת של גזים וכל זאת מבלי לפגוע ביעילותם ועוצמתם של המנועים. המנועים החדשים משלבים טכנולוגיית הזרקת דלק ישירה יחד עם גידוש אוויר, קומבינציה המייתרת את הצורך להגיע לסל"ד גבוה. ב-2500 סל"ד בלבד מגיע המנוע למהירות שיוט של כ-110 קמ"ש ומכאן נובעת חסכנותו בדלק.

מנועים אלו וכן טכנולוגיות מתקדמות אחרות מיושמים לא רק בדגמי הפרמיום של סקודה אלא גם בדגמי מכוניות הבסיס.

סקודה מוכרת לציי רכב באמצעות חברות ליסינג ובמכירה ישירה. לאלו שבחרו לקנות רכבים ישירות מסקודה, מציעה מחלקת ציי הרכב  מעטפת שירותים מקיפים של ביטוח,תחזוקה, טרייד -אין ומימון .


מח' ציי הרכב מציעה מספר יתרונות בולטים הנובעים מהסכם ישיר בין החברה הרוכשת לבין צמפיון מוטורס בהם:
* מכלול פתרונות לאחזקת הרכב טיפולים / בלאי / ואחריות מקיפה מעבר לאחריות היצרן.
* הפחתת אלמנט אי הוודאות בהוצאה השנתית לתחזוקת כלי הרכב  הוצאה קבועה וידועה מראש.
*הקטנת היקף העבודה המנהלית הקשורה בציי רכב , התחשבנות מול גורם אחד בלבד.
* קבלת עדיפות במוסכי הרשת  לרכב במסגרת ההסכם.
* ביצוע תיקונים וטיפולים בצורה מקצועית מהירה ואיכותית, בחלפים מקוריים ושמנים איכותיים
* טיפולים בהתאם להוראות היצרן, נגזר מכך שמירה טובה יותר על איכות ותפקוד הרכב ושמירת ערך.

לעיון בתמונות מיום העיון של סקודה, הכנס בתפריט הצדדי ללשונית "אלבומי תמונות"
כלי נגישות