איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

יבואנית TOYOTA בישראל פותחת ערוץ ייבוא חדש; תייבא לראשונה רכבי TOYOTA אמריקאים

3-4-12
חברת יוניון מוטורס, יבואנית TOYOTA בישראל, נערכת לתחילת ייבוא סדיר של מכוניות היצרנית היפנית המיוצרות בארה"ב. הייבוא הסדיר מארה"ב מתאפשר בעקבות תקנות ייבוא חדשות משנת 2011 המאפשרות ייבוא של דגמי רכב המיוצרים על פי התקינה האמריקאית במדינות ארה"ב, קנדה ומקסיקו (נפט"א(.

שני הדגמים הראשונים אשר יושקו בסוף 2012 יהיו ה- CAMRY החדשה ו- HIGHLANDER:

רכב הכביש-שטח HIGHLANDER, בעל 7 מושבים מצויד במנוע 3.5 ליטר בנזין המייצר 270 כוחות סוס. לHIGHLANDER- תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 5 הילוכים, מומנט של 34/4700 קג"מ/סל"ד ותצרוכת דלק משולבת של 9.3 ק"מ/ליטר. לרכב יכולות שטח מתקדמות לצד נסיעה נוחה ושקטה, עיצוב ייחודי ושימושיות גבוהה לכל המשפחה בעיר ומחוצה לה.


טויוטה HIGHLANDER

הרכב מדורג באופן קבוע כטוב בקטגוריה שלו וזכה לשלל פרסים. כך למשל לאחרונה זכה ה– HIGHLANDER במקום הראשון בקטגוריית ה- SUV FAMILY בדירוג ה- Consumer Report .

מכונית הסאלון TOYOTA CAMRYשמשמעות שמה הוא "כתר" ביפנית, היא מכונית הנוסעים הנמכרת ביותר בארה"ב ב- 13 מתוך 14 השנים האחרונות ל-CAMRY מנוע בנזין 2.5 ליטר המספק 178 כוחות סוס. הרכב מהדור החדש שיגיע ארצה דינאמי יותר, בעל עיצוב מעודכן והוא כולל שלל מערכות טכנולוגיות ליצירת ממשק נהג נוח ומתקדם במיוחד הניתן להתאמה אישית.


טויוטה CAMRY


טויוטה CAMRY סביבת הנהג

ה- CAMRY  זכתה ב – Best Resale Award 2012.

שתי המכוניות זכו לציון הבטיחות הגבוה   TOP SAFETY PICKSלשנת 2012 של ה- IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) בארה"ב.

המכוניות יחשפו לראשונה לקהל הישראלי על ידי יוניון מוטורס, בתערוכת אוטומוטור שתיערך בחוה"מ פסח. במקביל, עד להשקה המסחרית, עוסקת יוניון מוטורס באישורי התקינה לרכבים ובהכנת התשתית למתן שירות ותמיכה מלאים ללקוחות הישראליים, כולל היערכות למתן שירות טיפולים ותיקונים מלא, מלאי חלפים מקוריים, מכשירי אבחון ייעודיים, הדרכת אנשי המקצוע ועוד. זאת, על מנת שהלקוחות עתידיים יוכלו ליהנות מרמת שירות וטיפול לאחר רכישה בדיוק כמו כל לקוח TOYOTA (ללא קשר לארץ הייצור של הרכב) ובהתאם לרמת השירות הגבוהה של היצרן.

בשלב השני, המתוכנן ל- 2013, צפויים להגיע לישראל עוד שני דגמים בייבוא סדיר מארה"ב, הCAMRY- ההיברידית וה- SIENNA:

הCAMRY- ההיברידית, שתוצג גם היא בתערוכת אוטומוטור, זכתה להצלחה בארה"ב ודורגה על ידי ה- Consumer Reports כבחירה הטובה בקטגוריית רכבי הסאדן בארה"ב. כמו בגרסת הבנזין, גם כאן לרכב מנוע 4 צילינדרים 2.5 ליטר. בגרסא ההיברידית מצטרף מנוע חשמלי ואלו מייצרים יחד עד 200 כוחות סוס. בדור החדש של המכונית שיגיע לארץ, ניתן דגש רב למרחב הפנימי, סביבת הנהג ולאיכות החומרים.


טויוטה CAMRY  היברידית

דגם ה-SIENNA, וואן עם 8 מקומות ישיבה (7+1), מציע מרחב פנימי עצום בתא הנוסעים והמטען. ל- SIENNA מנוע 3.5 ליטר המייצר 266 כוחות סוס לרכב וגיר אוטומטי בעל 6 הילוכים. הרכב מגיע ברמת גימור גבוהה המאפשרת, בין היתר, ניצול מיטבי של המרחב הפנימי וכוללת מערכות ייחודיות לתפעול הכיסאות, פתיחת דלתות, מערכות מולטימדיה ועוד המאפשרות נוחות יוצאת דופן עבור כל נוסעי הרכב. בשנתיים האחרונות זכה הרכב בתואר הוואן האמין ביותר בדירוג
J.D. Power and Associates

שני רכבים זכו גם הם כבחירה הטובה בקטגוריה בדירוג ה – Consumer Report  לשנת 2012. בסה"כ זכתה TOYOTA במקום הראשון ב- 5 מתוך 10 הקטגוריות באותו דירוג
 
רן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס, אמר היום: "פתיחת הייבוא מארה"ב הרחיבה מאד את היצע דגמי TOYOTA אשר באפשרותנו להציע ללקוחותינו בישראל. אנו שמחים להמשיך ולהרחיב את המגוון עם דגמים חדשים עליהם כבר הודענו (אייגו, יאריס היברידית ו- GT86), וכעת גם עם דגמים אשר לראשונה יגיעו בייבוא סדיר מארה"ב עוד השנה. המהלך הנוכחי הינו אסטרטגי עבורנו ואנו פועלים במלוא המרץ כבר למעלה משנה בהכנת התשתית השיווקית, תפעולית ושירותית לקליטת הרכבים האמריקאים, על מנת שנוכל לספק לכל לקוח את השירות הטוב ביותר על פי הסטנדרטיים הבינלאומיים של TOYOTA

כלי נגישות