איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים יוצאת בקריאה להפסקת מכירת דגלים בצמתים ובכבישים

19-4-12

מידי שנה לקראת אירועי יום העצמאות יוצאים נערים וילדים לכבישים ולצמתים עירוניים ובין עירוניים למכור דגלים לנהגים. התופעה של מכירת דגלים היא תופעה שמסכנת חיים – גם את חיי הילדים והנערים שמוכרים דגלים וגם את חיי משתמשי הדרך האחרים.

הרשות הלאומית יוצאת בקריאה להורים שלא לאפשר לילדים למכור דגלים לקראת יום העצמאות בכבישים, ובקריאה לנהגים שלא לקנות דגלים מילדים ונערים המוכרים בכבישים, אלא רק בנקודות מכירה הממוקמות במקום בטוח.

מנכ"ל הרשות הלאומית מר רון מוסקוביץ פנה אל הגורמים הרלוונטיים בנושא וביקש מהם לפעול בצירי הפעילות שלהם על מנת לעצור את התופעה, בניהם יו"ר הוועדה לזכויות הילד חה"כ זבולון אורלב, ראש אגף התנועה במשטרת ישראל ומנכ"לית משרד החינוך.

הנושא אף הועלה בישיבה שהתקיימה בלשכת הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר שליט"א וארגון זק"א תל-אביב, אשר התגייסו למאבק בתאונות הדרכים בישראל. הרב מצגר הסכים שיש למצוא מקומות כמו תחנות דלק וכד' בהם ניתן למכור ללא סיכון חיים.

מנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים מר רון מוסקוביץ אמר כי תופעת מכירת הדגלים בצמתים ובכבישים מסכנת חיים – הן של המוכרים והן של הנהגים. הרשות הלאומית קוראת לכל הגופים לפעול ככל שניתן על מנת לעצור את הסיכון המיותר של חיי האדם.

———————————————————————————–

מערכת אתר איגוד קציני הבטיחות בתעבורה קוראת לציבור הנהגים בהקשר דומה, לא לקנות דברי מתיקה  וטובין אחרים מרוכלים בצמתים ולא לתת נדבות לקבצנים  המסתובבים בין המכוניות העומדות ברמזורים. הרוכלים והקבצנים המסתובבים בין המכוניות המחכות להחלפת האור ברמזור, מסכנים את עצמם ואת האחרים בכביש. התעלמות מהרוכלים והקבצנים תמגר תופעה מסוכנת זו בכבישים.
 מערכת האתר מבקשת להבהיר כי היא אינה נגד מתן נדבות וקנייה מרוכלים אלא שישנן דרכים אחרות, יותר בטוחות לעשות זאת, מבלי לסכן לשווא אנשים בכבישים.

כלי נגישות