6-7-12
חיי הנהגים הופכים להיות קשים יותר, או אם תרצו, אין ברירה, צריך לנהוג כחוק. החל מהשבוע, קשה יותר להסתמך על כך כי עו"ד מוכשר יידע לחלץ אותנו מידי החוק.
אם עד כה הייתה נתונה בספק מידת אמינותם של אמצעי האכיפה המצויים בידי המשטרה ועורכי דין הצליחו לזכות חלק מלקוחותיהם בשל הספק אם המכשירים כוילו באופן תיקני ו/או הספק בעצם אמינותם, הרי שהחל מהשבוע, המלר"ז, המולטילובה והינשוף קיבלו את ההכשר של בית המשפט העליון שקבע כי מכשירים אלו אמינים וניתן להרשיע נהגים על סמך תוצאות המתקבלות מהם.
פסיקת בית המשפט ניתנה בדיון בערעור שהגישו 13 נהגים שטענו כי לא ניתן להוכיח את תקינותם של המכשירים ולכן יש לזכות אותם.
בית המשפט דחה את טענתם וכאמור קבע כי המכשירים הינם אמינים, מיוצרים בהתאם לתקנים בינלאומיים ונתונים תחת בקרת איכות שוטפת.
לשכת עורכי הדין נערכת לערער על פסק הדין.
תם ולא נשלם.
חיי הנהגים הופכים להיות קשים יותר, או אם תרצו, אין ברירה, צריך לנהוג כחוק. החל מהשבוע, קשה יותר להסתמך על כך כי עו"ד מוכשר יידע לחלץ אותנו מידי החוק.
אם עד כה הייתה נתונה בספק מידת אמינותם של אמצעי האכיפה המצויים בידי המשטרה ועורכי דין הצליחו לזכות חלק מלקוחותיהם בשל הספק אם המכשירים כוילו באופן תיקני ו/או הספק בעצם אמינותם, הרי שהחל מהשבוע, המלר"ז, המולטילובה והינשוף קיבלו את ההכשר של בית המשפט העליון שקבע כי מכשירים אלו אמינים וניתן להרשיע נהגים על סמך תוצאות המתקבלות מהם.
פסיקת בית המשפט ניתנה בדיון בערעור שהגישו 13 נהגים שטענו כי לא ניתן להוכיח את תקינותם של המכשירים ולכן יש לזכות אותם.
בית המשפט דחה את טענתם וכאמור קבע כי המכשירים הינם אמינים, מיוצרים בהתאם לתקנים בינלאומיים ונתונים תחת בקרת איכות שוטפת.
לשכת עורכי הדין נערכת לערער על פסק הדין.
תם ולא נשלם.