איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

אני קורא למשרד התחבורה ולכנסת לסיים את תהליך החקיקה בנושא מעמדו של קצין הבטיחות

19-6-12
בפני קהל שמילא מפה אל פה את אולם הכנסים בשפיים, נשא שמעון סודאי היו"ר החדש של האיגוד את נאום הבכורה שלו כיו"ר האיגוד והציג את ה"אני מאמין" שלו בפני באי הכנס.

ראשית לכל, פתח  סודאי את דבריו, יש לשנות את התפיסה. כלומר: " לפי תפיסתי, החברים הם הלקוחות של האיגוד והאיגוד נותן השרותים לחברים. כלומר,  יש לטפח ולחזק את השרות לחברים ע"י הטיית אוזן קשבת לבקשותיהם, לתת מענה בזמן אמת, לעזור באיתור מקומות תעסוקה, ליזום פעולות רווחה למענם ולהקים מועדון  חברים למימוש כוחינו הצרכני".

"בנק מטרות" כדברי סודאי, מחכה ליישום ע"י ההנהלה והמועצה החדשים.
בראש סדר העדיפויות עומדת המשימה להביא עד סוף השנה לסיומם של הדיונים בכנסת באשר לעיגון מעמדו של קצין הבטיחות בחוק. "אנו נמצאים לקראת הישורת האחרונה לקראת החקיקה. הנהלת האיגוד העבירה לאחרונה הערותיה ואנו ממתינים לסיום התהליך", הוסיף סודאי בעניין זה. גם עוזי יצחקי מנכ"ל משרד התחבורה שנכח ביום העיון התייחס לעניין זה ולשאלתו של סודאי מתי לדעתו ייסתיים כל התהליך, השיב יצחקי כי להערכתו עד לסוף השנה, הכל יהיה כבר מאחורינו.

אחד היעדים המרכזיים המונחים לפיתחה של ההנהלה החדשה הוא להגדיל את מספר החברים באיגוד. אחד המקורות החשובים  ל"הזרמת דם צעיר" לאיגוד  הוא הקורסים השונים לקציני בטיחות המתקיימים ע"י בתי הספר השונים.  על וועדת הרווחה בשיתוף עם הנהלת האיגוד יהיה לאתר את בוגרי הקורסים ולצרפם כחברים באיגוד. בנוסף, ישנם קציני בטיחות רבים ה"יושבים על הגדר" ואינם  חברים באיגוד וגם אותם יש לאתר ולצרף לשורות האיגוד. זאת ועוד, לאור רצון חברים רבים, לאגד ולחבר את קציני הבטיחות העצמאיים עם האיגוד, תתבקש המועצה לדון מחדש באופציה זו ולהחליט בסוגיה זו. לאיחוד השורות יש יחשיבות רבה  באשר לכוחו ויכולת השפעתו של האיגוד.  "פעילות האיגוד היא לכל קציני הבטיחות ומהפירות כולם נהנים" אמר סודאי. "אני קורא לכל קציני הבטיחות באשר הם להצטרף כחברים באיגוד, כאן זה הבית שלכם". סיכם סודאי בנושא זה.

יעד נוסף העומד על הפרק הוא להמשיך בפעילות המיקצועית העניפה ולהרחיב אותה גם מבחינה סקטוריאלית וגם מבחינה מרחבית. כלומר, בנוסף לכל הנעשה, יהיו ימי השתלמויות לפי מקצועות וימי השתלמות באזורים שונים ברחבי הארץ. "לא יהיה הבדל ביחס ובטיב הפעילויות בהשוואה לנעשה בשפיים" אמר סודאי.

בפנייתו לאנשי משרד התחבורה אמר סודאי את הדברים הבאים: "אני מבקש להעביר מסר לאנשי משרד התחבורה. כיו"ר האיגוד הרשמי היציג הגדול במדינה של קציני הבטיחות, אני מבקש מכם, המשיכו לשתף ולהתייעץ עימנו בהחלטות מקצועיות הקשורות בנושא בטיחות בכלל ובעיקר בהחלטתות הקשורות בתפקידינו כקציני בטיחות. תנו לנו סמכויות ועגנו תפקידינו החשוב בחוק על מנת שנוכל לבצע את תפקידינו החשוב נאמנה".

בסיום דבריו פנה היו"ר החדש באופן נרגש לחברים ואמר: "חברי איגוד יקרים, אני מבקש לאמר כי תמיכתכם חשובה לאין ערוך לצורך הצלחת המשימות הרבות שיש לנו לבצע. גם אתם חברים, במידה ותרצו לסייע לנו, פנו למזכירות האיגוד ונשמח לשתף אתכם בעשייה".

כלי נגישות