איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

דגמי פיג'ו, סיטרואן ו-MG בתערוכת אוטומוטור 2012

16-3-12
חברת דוד לובינסקי, יבואנית פיג'ו-סיטרואן ו-MG, תחשוף לראשונה בישראל בתערוכת אוטומוטור 2012 אשר תיפתח בגני התערוכה בפסח, את הדגמים שתשיק השנה.
 
דגמי פיג'ו שיוצגו בתערוכה:
 
פיג'ו 107 החדשה
 
פיג'ו 107 הינה מכונית מיני עירונית מהחסכוניות והמבוקשות ביותר בישראל. הדגם זכה למתיחת פנים משמעותית והעיצוב הצעיר, הדינמי והעירוני שלו חוצה את גבולות הסטיילינג. הדגם זכה לעיצוב חיצוני מחודש ולשיפורים באבזור ותצרוכת הדלק. חרטומה של המכונית השתנה ומתאים את עצמו לקו של פיג'ו, באמצעות פגוש שמשלב גם תאורת יום מסוג לד.
 
גם תצרוכת הדלק משתפרת במסגרת מתיחת הפנים לדגם. ממוצע של 23.2 ק"מ לליטר בגרסה הידנית, שיפור של כ-4% לעומת הדגם הקיים, ואילו הגרסה הרובוטית תציג תצרוכת של 22.2 ק"מ לליטר (שיפור של כ-2%).
 
במסגרת מתיחת הפנים והשדרוג בעיצוב וברמת ההידור, התווספו אבזורים ל-107 שיכללו פנסי ערפל, פנסי יום לד, חלונות אחוריים כהים הגה וידית הילוכים מצופים בעור בדגם הרובוטי ועוד. ניתן להוסיף כאופציה מערכת שמע משודרגת עם חיבור USB ובלוטות'.
 
המכונית תושק בישראל באפריל 2012.
 
פיג'ו 208
 


ה-208, הסופר מיני החדשה, תושק בשתי גרסאות בקיץ הקרוב: מנוע בנזין 1.2 ליטר אלקט' 82 כ"ס 3 צילינדרים ומנוע בנזין 1.6 ליטר אוטומטי 120 כ"ס. היא תהיה זמינה בשתי גרסאות מרכב שונות – גרסה ספורטיבית של 3 דלתות ו-5 דלתות. מטרתה של פיג'ו בתכנון ה-208 היתה שדרוג המפרטים השאפתני ביותר בהיסטוריה של המותג, ליצירת מכונית שמהווה קפיצת דור של ממש.
 
ה-208 מייצגת את העקרונות של זריזות ויעילות. הבחירות הטכניות הראשוניות הפכו אותה למכונית קלה (קלה בממוצע ב-110 ק"ג מה-207, כשהדגם הקל ביותר שוקל 173 ק"ג פחות – 975 ק"ג), אווירודינמית וקומפקטית להפליא: הדגם התקצר ב-7 ס"מ באורך ואורכו כעת עומד על 3.98 מ', מה שמקל על התנהלות אורבנית ומציאת חנייה קלה ומהירה בעיר. היכולת הדינמית של הדגם שופרה לעין שיעור. איזון אפקטיבי במערכות המתלים, מרחב גדול בהרבה ליושבי המכונית ותא מטען נדיב יותר. גם עמדת הנהג זכתה לתכנון מחודש, עם גלגל הגה קטן מהרגיל על-מנת לייעל את הנדסת האנוש סביבו, כך שהשעונים השונים נמצאים מעל ההגה מבחינת זווית הראייה של הנהג, שמספק נהיגה בטוחה יותר. לוח המחוונים כולל השליטה על הרדיו ומערכת השמע זכה לעיצוב מתקדם ולמסך Touch, תוספת ייחודית ונדירה בקטגורית הסופר מיני.
 
ה-208 מגדירה מחדש את הקוד העיצובי של המותג. שבכה קדמית "צפה", הגריל הזורם מעוצב בחרטומה של המכונית, חתימת אור, פנסים אחוריים בצורת בומרנג – כל פרט ופרט מעוצב כדי להתאים בצורה מושלמת למבנה הכללי, הכולל "עמוד שדרה" שעקבותיו נראים גם בגג. 25% מהמכונית הינם חומרים ממוחזרים או טבעיים.

המכונית תושק בישראל בקיץ 2012.

פיג'ו 508 RXH
 
דגם המנהלים של פיג'ו מקבל גרסה חסכונית ונקייה במיוחד. פיג'ו 508 RXH הינו רכב פנאי עם מערכת הנעה כפולה היברידית מסוג HYBRID4 המשלבת מנוע דיזל ומנוע חשמלי. ה-RXH 508 זוכה להגבהה של 50 מ"מ ביחס ל-508SW עליה הוא מבוסס ולעיצוב ייחודי.
 
מערכת ההנעה HYBRID4 מבוססת על מנוע טורבו דיזל HDi בנפח 2.0 ליטר בהספק של 163 כ"ס האחראי על הנעת הגלגלים מלפנים ומנוע חשמלי בהספק 37 כ"ס האחראי על הנעת הגלגלים מאחור. ההספק הכולל עומד על 200 כ"ס. 
 
לרשות הנהג מערכת ל-4 מצבי נסיעה כולל מצב נסיעה על בסיס הסוללות בלבד לטווח של כ-4 ק"מ, וכן אפשרות להנעה כפולה 4WD עד כמה שניתן בגבולות הקיבולת של הסוללות. הביצועים צפויים לעמוד על כ-8.8 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של כ-213 קמ"ש. צריכת הדלק משתלמת ועומדת על צריכה משולבת של 24.4 ק"מ לליטר ופליטת CO2 נמוכה של 107 גרם/ק"מ.
 
רמת האבזור של ה-508 RXH גבוהה במיוחד וכוללת תאורת LED ייחודית לדגם, צבעים ייחודיים לדגם- ההיברידי יזוהה אגב בקלות תודות לפנסי לד בסבכת המכונית שיופעלו גם באור יום, יחד עם שילוב חומרים וצבעים ייחודי בפנים הרכב, כניסה והתנעה ללא מפתח, מושבים קדמיים עם כיוונון חשמלי, חישוקי 18 אינצ', גג זכוכית פנורמי מלא, חלונות צד ואחור כהים, מערכת שמע וניווט ועוד.
 
 
דגמי סיטרואן שיוצגו בתערוכה:
 
סיטרואן C1
 
סיטרואן C1, מכונית המיני, חוזרת לישראל ומצטרפת לאחותה התאומה והפופולארית פיג'ו 107. ה- C1 היא מכונית המתאימה לנהגים המחפשים מכונית צעירה, זריזה ונוחה ולתמרון בעיר, ובנוסף, חסכונית בדלק ובטוחה. גודל המכונית מתאים מאד לנסיעה בעיר הגדולה ולהשתלבות במקום חנייה בקלות ובמהירות. מידות המכונית: אורך של 3.43 מ', רוחב של 1.63 מ' וגובה של 651.4 מ'.
 
ל- C1 5 דלתות, מנוע בנזין בנפח 1 ליטר, המספק 68 כ"ס, עם תיבת הילוכים ידנית בעלת 5 הילוכים קדמיים או תיבת הילוכים אלקטרונית. למכונית הגה כוח חשמלי המשתנה בהתאם למהירות הנסיעה. המכונית תשווק במגוון צבעים, כאשר דלת תא המטען הינה מזכוכית. נפח תא המטען הינו 139 ליטר (כשהמושבים האחוריים במצב רגיל) ובעת קיפול המושבים הנפח גדל פי חמש ויותר למעל ל-700 ליטר.
 
המכונית מאובזרת במערכת ESP לבקרת יציבות אלקטרונית ובמערכות הבלמים המתקדמות לביצועים איכותיים ובטיחות גבוהה: מערכת ABS למניעת נעילת הגלגלים, מערכת EBD לחלוקת בלימה אלקטרונית ומערכת Cornering Stability Control  לשמירה על היציבות בבלימה בזמן פניה. כמו כן המכונית מצוידת בשש כריות אויר וברדיו-דיסק מקורי עם AUX – יציאות למקורות שמע חיצונים.
 
המכונית תושק בישראל באפריל 2012.
 
סיטרואן DS4
 
סיטרואן DS4, מכונית קופה ששודרגה לארבע דלתות, אשר הוצגה לראשונה בתערוכת הרכב בפריז באוקטובר 2010, היא הוכחה נוספת לביטוי הסלוגן המלווה את סיטרואן "טכנולוגיה יצירתית". במרכז הפילוסופיה הזו עומדת תפיסה בולטת של סטייל, חווית נהיגה מרגשת, עיצוב ייחודי ומובחן ותחכום פונקציונלי.
 
סיטרואן DS4, הדגם השני בסדרת ה- DS המעוצבת בקפידה, הוכתרה בתואר "המכונית היפה ביותר לשנת 2010" בהצבעת אינטרנט בה השתתפו מעל 60,000 גולשים מ-62 מדינות, במסגרת הפסטיבל המוטורי הבינלאומי בצרפת לפני כשנה.
 
המכונית מעוצבת בהידור וסטייל, כוללת חלונות פנוראמיים עם עושר של חומרים ואביזרים בתא הנוסעים. כך למשל, עור בגון מוקה בתא הנוסעים לצד לוח מחוונים עתידני עם תאורה אחורית בהירה.
 
למכונית חמש גרסאות מוצעות, שניים במנוע דיזל ושלושה בנזין עם תיבת הילוכים ידנית או רובוטית. מנועי הדיזל מייצרים בין 110 ל-160 כ"ס. גרסה נוספת מוצעת עם מערכת stop & start שהופכת את המכונית למשתלמת מבחינת חיסכון בדלק. מנועי הבנזין מספקים 120, 163 ו-200 כ"ס. המנוע החדש מבוסס על שיתוף הפעולה עם ב.מ.וו ומפיק מנפח של 1.6 ליטר.
 
המכונית תושק בישראל במאי-יוני 2012.
 
סיטרואן DS5
 


מכונית הסלון מסדרת ה-DS המעוצבת, הינה גולת הכותרת של סדרת הפרימיום. מדובר במכונית יוקרתית,  רחבה מאוד עם 1.85 מ' בין שתי הדפנות הפנימיות, בסיס הגלגלים הוא 2.72 מ', ואורכה עומד על 4.53 מ'. נפח תא המטען הינו נרחב במיוחד עם 465 ל' נפח ללא קיפול המושבים. המרווח הפנימי שלה גדול במיוחד ביחס למימדים החיצוניים של המכונית.
 
סיטרואן DS5, מכונית מעוצבת בקפידה, עם הרבה סטייל ששמה דגש על ריגוש והנאה בחוויית הנהיגה, תשווק בישראל במנוע בנזין 1.6 ליטר 156 כ"ס גיר אוטומטי 6 הילוכים מתוצרת Aisin. בחו"ל המכונית גם משודכת ליחידת כוח היברידית hybrid4 המנפקת כ-200 כ"ס באמצעות יחידת סולר (163 כ"ס) ומנוע חשמלי (37 כ"ס) שמותקן על הסרן האחורי.
 
המכונית ידידותית במיוחד לסביבה במיוחד ביחס לנפחו – 2.0 ל', שכן כמות הפחמן דו-חמצני (CO2) שנפלטת לאוויר עומדת על פחות מ-100 גק"מ.
 
המכונית תושק בישראל במאי-יוני 2012.
 
 
דגמי MG שיוצגו בתערוכה:
 
MG550
 
בשנה שעברה השיקה לובינסקי בישראל את MG550 המכונית הראשונה מתוצרת SAIC, יצרנית הרכב המובילה בסין שנמכרה בארץ בהצלחה.
 
MG350
 



המכונית המשפחתית מבית SAIC, MG350, המיובאת ע"י חברת Car-East, מגיעה לישראל. ה-MG350 הינה מכונית משפחתית מהודרת ומאובזרת בסטנדרט גבוה במיוחד ביחס לקטגוריה. המכונית מצוידת במנוע 1498 סמ"ק, המפיק 105 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית יפנית בעלת 4 הילוכים קדמיים מתוצרת AISIN. בדומה לאחותה הגדולה ה- MG550, המכונית תצויד ברמת גימור גבוהה ביותר: מושבי עור, מושב נהג בכוונון חשמלי, 6 כריות אויר כולל ESP, גג נפתח חשמלית ועוד.
 
רמת האבזור של המכונית, כאמור, גבוהה במיוחד, וכוללת גג נפתח חשמלי, ריפוד מושבים בעור משובח, גלגל הגה מצופה בעור, מראות חיצוניות מתכווננות חשמלית עם הפשרת אדים, מסנן אבק וחלקיקים לסינון אוויר תא הנוסעים, תא כפפות מקורר למשקאות ולמזון וכן תאי אחסון בין המושבים הקדמיים וגם בדלתות הקדמיות והאחוריות, מערכת שמע MP3 CD עם 8 רמקולים עם שליטה מההגה, מערכת Bluetooth, שקעי USB לחיבור אביזרי שמע למערכת המקורית ולטעינת טלפונים ניידים.
 
ה-MG350 כוללת 6 כריות אוויר ואת כל מערכות הבטיחות המתקדמות- ESP, ABS, EBD, BAS ו-Cornering Stability Control לתגבור בלימה בחירום.
אורך המכונית 4.521 מטר, הרוחב 1.788 מטר והגובה 1.492 מטר. המרחק בין הסרנים עומד על 2.650 מטר. נפח תא המטען הינו 458 ליטר. המהירות המרבית של המכונית היה 170 קמ"ש, תצרוכת הדלק במסלול נסיעה משולב הינו 12.3 ק"מ לליטר.
 
ה-MG350 תשווק ללא מגבלת ייבוא.
 
המכונית תשווק במחיר 114,990 ₪ במחצית השנייה של שנת 2012.

כלי נגישות