איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

מחר, יום ב' 31/12/18 ייתקיים דיון נוסף בוועדת הכלכלה של הכנסת בנושא תיקון חלק י' של תקנות התעבורה

30-12-18

מחר, יום ב' 31/12/18 ייתקיים דיון נוסף בוועדת הכלכלה של הכנסת בנושא תיקון חלק י' של תקנות התעבורה ובהן אופן ההעסקה של קציני הבטיחות.  

הכנסת הנוכחית ממלאת את ימיה האחרונים ואם יפול דבר, הרי שזה ייחשב כהישג עבור העלאת רמת הבטיחות בכבישים.

ברשות משרד התחבורה מסמכים וניירות עבודה המעידים על היתרונות של ההעסקה הישירה אולם, בדיון הקודם לא התקבלה כל החלטה הואיל ומשרד התחבורה לא הגיש מסמכים בהתאם לבקשתו של יו"ר הוועדה, ח"כ איתן כבל. אם משרד התחבורה יעמוד מאחורי הצהרותיו שנשמעו בהזדמנויות רבות ויעביר בהתאם לכך את המסמכים הנדרשים, תוכל הוועדה לקבל החלטה בעניין אופן ההעסקה הרצוייה של קציני הבטיחות. 

בהנהלת האיגוד מודעים לניצול הסחבת הנמשכת ללא סוף ככלי להנציח את המצב הקיים ולמנוע את השינוי הנדרש. המאבק על ההעסקה הישירה, יותר מישהו נוגע למעמדם התעסוקתי של קציני הבטיחות, הוא בעיקר נוגע להגברת הבטיחות בכבישים. רק קציני בטיחות שהינם חלק מהארסנל הקבוע עובדי החברה יכולים לפקח ולהקפיד על מלוי תפקידם נאמנה. 

בשבוע שעבר ארעו שתי תאונות דרכים בהן היו מעורבות משאיות. באחת מהן היה הרוג. שמעון סודאי, יו"ר האיגוד פנה לאבנר פלור, סמנכ"ל בכיר במשרד התחבורה בבקשה שיברר מי היו קציני הבטיחות הממונים על המשאיות שהיו מעורבות בתאונה. האם קציני בטיחות עובדי קבלן, או קציני בטיחות בהעסקה ישירה ? מר פלור קיבל את מספרי הרישוי של המשאיות  ויש לקוות כי מחר, בדיוני הוועדה יתקבלו התשובות ממשרד התחבורה. יתבררו הדברים. 

היום התפרסמה כתבה מעניינת בעניין זה בעיתון "ישראל היום" ומומלץ ביותר לקרוא אותה על מנת לקבל פרספקטיבה מלאה בנושא ההעסקה הישירה והדיון מחר בוועדת הכלכלה.

לעיון בכתבה – לחץ כאן
כלי נגישות