איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

לובינסקי 2

מאת: ג'קי בר 
סיקור יום עיון איגוד ק.בטיחות בחב' לובינסקי 
  
המפכה החשמלית בעולם הרכב
יום העיון נפתח בדברי ברכה של מנהל מח' ציי רכב  אריאל בק שברך על  היוזמה ואמר כי אנו נמצאים בתקופה מעניינת של חידושים ורכבים חשמליים והיברידיים.  בקבוצת לובינסקי מתכוננים שכל שלל הדגמים של הקבוצה יהיו חשמליים .
 
דני שביט מנכ"ל לובינסקי 20 שנה בענף הרכב ,3 שנים מנהל את לובינסקי.
השאלה הראשונה שלו הייתה מי נהג אי פעם ברכב חשמלי ? שביט אמר כי כל מי שלא נהג ברגב חשמלי, מאיר מנהל ציי רכב  יתאם לו נהיגה בכדי להרגיש  את הנהיגה ברכב החשמלי .
 
לובינסקי מייצגת את קונצרן PSA הצרפתי וקונצרן SAIC  ,קונצרן PSA הצרפתי ב2013 היה במשבר. לקראת 2018 יצאה מהמשבר ,היום שני הקונצרנים נמצאים בחזית הטכנולוגיה בתחום הרכבים החשמליים.

כל הרעיון החל לפני כ15 שנה ע"י שיווק בעולם על הפגיעה בכדור הארץ. 1/5 מהפגיעה בכדור היא מהתחבורה העולמית המזהמת,הרעיונות לפתרונות היו להקטין את כמות כלי הרכב בעולם והפחתת גזי CO2.

הרגולציה החדשה : C.A.F.E "אוויר נקי עבור אירופה", ב2008 רמת הפליטה של מזהמים הייתה 154 גר' ליחידת Co2 בשנת 2020 להפחית את רמת הזיהום לרמה נמוכה ביותר והפתרון הוא הנעה אלטרנטיבית :היברידי, חשמלית.

החסמים לייצור רכבים היו יצור הסוללות שיצורן יקר ,התקנים איימו על היצרנים בקנסות גדולים על כל חריגה של CO2
 
ייצור הסוללות WH 1 (ליטיום,קובט,ניקל) בתחילת הדרך עלות הייצור של הסוללות החלו כ 250-300 $ אם השנים הטכנולוגיות לייצור התקדמו והעלויות ירדו לכ 150 -200 $ וירדו גם בעתיד.

הסינים הקדימו את כולם בפסי הייצור ובטכנולוגיה לייצור ,נכון להיום הסינים הם היצרנים הכי גדולים בעולם…..
40 מפעלי ענק לייצור סוללות נדרשים לתעשיית הרכב:(https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4987177,00.html )
מותגים בריטים שנסגרו הועתקו לסין SAIC ייצרו את המותג MG המיתולוגית כמותג סיני ,הסינים משווקים ע"י קונצרן SAIC לשוק האירופאי את הרכבים החשמליים שלהם.

הטכנולוגיה  ברכבים החשמליים מטעינה לטעינה מתפתחת בזכות הפחתת המשקל הכללי ע"י הפחתת מבנה המרכב והמעטפת, חיווט קל וקצר מ2 קמ' ל100 מטר חוטים בסה"כ ומערכות תקשורת אלחוטית בין מחשבי הרכב והגדלת השימוש במערכות אקטיביות .

בעתיד תהיה תשתית חדשה לתחבורה כללית ונצטרך לבחור דרך אפליקציה את שיטת התחבורה  ממקום למקום.  .

מיסוי בישראל 2020-2024 :
עקב הטבות מיסוי על רכבים היברידיים /חשמליים ,הרכבים מהסוג הזה שיפרו את הפחתת זיהום האוויר ב10% והמטרה של היצרנים להוריד את הזיהום ל 0% ,לרכב שלא מזהם.  המדינה נותנת הטבה לאזרח האירופאי (בישראל זה עדין לא קורה).

עמדות טעינה ציבורית בפריסה ארצית: *הנושא במכרז
כיום חברת MG נותנת אוטונומיה טובה של מרחק נסיעה כ 263 קמ'
הספק המנוע החשמלי כ 105KW = 140 כ"ס ,מומנט 36.4 קג"מ ,קיבולת סוללת ליתיום-יון 45.6 קוט"ש.
ישנם מספר אופציות לטעינת הרכב : MODE 1-2-3-4 חברת GNRGY אחת החברות העוסקות בחיבור התשתית לעמדות הטעינה.
*עלות הטעינה הביתי תימדד ע"י שעון נפרד בעמדת הטעינה.

להכניס תמונה מהמצגת  של עמדות טעינה
כאן תכניס את המצגת שצרפתי 
 
הוצאות תחזוקה לרכב חשמלי :אגרת רישוי 547 ₪ ,263 קמ' עלות 27 ₪ ,לתקופה של 4 שנים כולל צמיגים כ 1,000 ₪ .
אחריות מקיפה של היצרן לתקופה של 8 שנים או 150,000 קמ' ,במידה והשימוש בסוללה היה בצורה נכונה ולאחר תקופת השימוש ישנה וירידה של 30% מאיכות הסוללה. ישנה אפשרות להחליף בסוללה תאים פנימיים או להחליפה (עלות החלפה כ 10,000 יורו).
 
לדברי דני שביט במהלך 2020-2021 דגמי הרכבים שלהם יהיו פלג-אין וחשמליים.
 
להכניס תמונה מהמצגת  שלדגמי רכבים חשמליים/פלג-אין
 
דבריו של נדב גרוס מדריך הטכני של המותג:
גרוס הסביר את אופן הפעולה של המערכת החשמלית והציג את הרכיבים שעובדים ומפעילם את הרכב החשמלי, המצבר 12הקונבנציונאלי שאנו מכירים משמש את הרכב כספק חשמלי למערכות משנה ברכב ,אך ברגע שהמצבר מנותק או לא תקין המערכת החשמלית מתראה ומפסיקה את עבודת "המנוע" החשמלי בהספקת V 400 .

טעינת הרכב מתבצעת במספר אופציות הטעינה האיטית היא הטובה ביותר לסוללה והטעינה המהירה הכי פחות טובה לחיי הסוללה .
הקרינה האלקטרומגנטית שקיימת ברכב חשמלי בתדר נמוך מאוד פחות מ1 mg בערך.

מבנה הסוללה בנוי בצורה בטיחותית מאוד ואטומה למים הרכב יכול לצלוח מעבר של מים עד 1.5 מטר עד חצי שעה ,במקרה של תאונת דרכים והסוללה נפרצת אין סכנת התחשמלות קיימות מערכות ניתוק ופריקה של המתח הגבוה.
*כל מערך השרות הארצי עבר הכשרות מתאימות לטפל ברכב החשמלי
 
הרצאתו של מר בני אביעד –  העתיד שייך לרכב החשמלי :
 
להכניס תמונה
 
 
לדברי בני עקב זיהום האוויר כתוצאה מהתחבורה בארץ נפטרו כ 2,500 בני אדם,83% מהחשמל הציבורי יהיה באמצעות גז טבעי עד 2030 .
השפעות שליליות של תחבורה היום פליטת מזהמי אוויר עקב כך האוכלוסיה נפגעת .
סוגי הסוללות החשמליות חדש אוויר אבץ ללא טעינה,ילכו ויגדלו ויהיו יצרנים נוספים
*העתיד בתחבורה יהיה רכבים עם תאי דלק מימן 
ישראל במקום ה3 בעולם בטכנולוגיה תעבורה חכמה.
במשרדי הממשלה ישנם שיתופי פעולה רגולטוריים בנושא רכבים חשמליים והפחתת זיהום האוויר כתוצאה מכך.
ישנם פרויקטים מתוכננים במימון הממשלה בכ 22 מיליון ₪ בנושא.
הרכבים החשמליים יהיו מרכב פרטי ועד מסחרי קל וכבד, הכשרת בעלי המקצוע מחולקת ל 3 רמות
הרכב החשמלי יודע לאבחן תקלות באופן עצמאי ולהתראה לנהג בלוח המכוונים.
הבסיס לחוקים הוא חוק רישוי ושירותים ומקצועות בענף הרכב 2016 .
 
 
 
 
להכניס תמונה
אריק נאמן – חברת GNRGY

  • האסטרטגיה להיות ספק עמדת טעינה לכל הפריפריה באר
  • התשלום לטעינה ע"י אפליקציה או צ'יפ

אתר: https://www.gnrgy.com/
 
 
 
Gnrgyמציעה דגמי ספוט טעינה ברמה הגבוהה ביותר EV לכל הסביבות.
צוות הטכנאים שלנו כולל אנשי מקצוע מיומנים ומחויבים לספק שירותים ברמה העולמית.
אנו מספקים שירות סרט כחול ללקוחותינו:
● תיקון תקלה מרחוק
שדרוגי קושחה מרחוק
● שירות מוצרים באתר
אחריות הנע בין 24 ל 60 חודשים
 

פלטפורמות התוכנה הביתיות שלנו כוללות:
● פלטפורמת אינטרנט לתחזוקה נקודתית לטעינה מרחוק
● פלטפורמה ניידת לטכנאים
● פורטל אינטרנט לניטור ומעקב אחר נקודות הטעינה שלGnrgy

המוצרים שלנו נבדקים מעבר לתקני התעשייה כדי להבטיח איכות מעולה.
נקודות הטענה הציבוריות שלGnrgyשרדו את מבחני הריסוק שנערכו במהירות של 11 קמ"ש.
נקודות הטעינה שלנו כוללות רק רכיבים באיכות גבוההוהם מהונדסים בטכנולוגיה מתקדמת.

כלי נגישות