איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

דאף מציגה משאית מונעת חשמל DAF CF Electric 6×2 לאיסוף אשפה ביתית

9
משאית DAF CF Electric 6×2 לאיסוף אשפה ביתית 
DAF CF Electric 6x2da

חברת דאף הציגה את שלדת המשאית החשמלית CF Electric 6×2. כלי הרכב הראשונים יעברו בדיקות בשטח בהמשך השנה כמשאיות אשפה על ידי חברות סילוק הפסולת הציבוריות ההולנדיות HVC ו-ROVA. עיריית רוטרדם וחברת Cure יצעדו בעקבותיהן בתחילת שנת 2020 עם משאית אשפה חשמלית לחלוטין 6×2 עם מנוף הרמה. כל כלי הרכב הללו מצוידים בחטיבת הינע VDL E-Power. המרכב, חשמלי לחלוטין גם הוא, מסופק על ידי VDL Translift.

מאז סוף 2018, פועלים ראשי הגורר DAF CF Electric 4×2, הדגמים החשמליים הראשונים של דאף, עבור חברות הובלה הולנדיות שונות, כולל Peter AppelSimon Loos ו-Tinie Manders, וכן עבור רשת המרכולים Jumbo. משאיות אלה מהוות חלק מבדיקת שטח מקיפה בה הן נדרשות להעביר סחורות בין יעדים כגון מרכולים ומרכזי הפצה. חברת הלוגיסטיקה הגרמנית Rhenus משתמשת כיום בשתי משאיות CF Electric להובלה אזורית של מכולות. הודות ליעילות ולשימושיות הרב-תכליתית והמעשית שלה, זכתה ה-CF Electric של דאף בפרס "המשאית הירוקה" היוקרתי בגרמניה מוקדם יותר השנה.
 
יכולת תמרון משופרת
מכיוון שהמשאית היא בעלת רמה נמוכה של רעש ופליטות מזהמים בעת השימוש, ה-CF Electric היא אידיאלית לא רק להפצה עירונית אלא גם לאיסוף פסולת ביתית. לשם כך, עיצבה דאף משאית אחודה בעלת 3 סרנים עם סרן אחורי מהוגה ומתרומם לשיפור יכולת התמרון ויכולת העמסה גבוהה עוד יותר. המשקל המורשה הכולל של ה-CF Electric 6×2 עומד על 28 טון.
 
מסלולים קבועים
חטיבת ההינע החשמלית, VDL E-power, מספקת הספק של 210 קוו"ט ומומנט של 2,000 ניוטון-מטר – ממש כמו בגורר CF Electric. חטיבת ההינע מופעלת על ידי מארז סוללות עם קיבולת אנרגיה (ברוטו) של 170 קווט"ש המספיקה לכיסוי מסלולי איסוף אשפה רגילים. משאיות אשפה חוזרות בדרך כלל למזבלה מדי כמה שעות לפריקה, ושם הן יכולות להטעין עד 80% מקיבולת סוללה תוך 30 דקות בלבד.
 
דחסני צד וטמוני קרקע
חברות HVC ו-ROVA עושות שימוש בדחסני צד שבאמצעותם ניתן לרוקן מכולות מצדי המשאית. העיר רוטרדם וחברת Cure באזור איינדהובן ישתמשו ב- DAF CF Electric עם מנוף הרמה כדי לאסוף אשפה ממיכלים תת קרקעיים.


חברת דאף מציגה את ה-CF Electric 6×2 שלה. כלי הרכב הראשונים ייבחנו בקרוב בשטח.

כלי נגישות