27-12-17
קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל משיקה את המכונית המשפחתית פיג'ו 308 SW החדשה בישראל
קבוצת לובינסקי, יבואנית רכב פיג'ו לישראל משיקה את הדור המעודכן למשפחתית ה-308 SW בישראל.
בהיצע, מנועים מעודכנים לפליטת מזהמים וצריכת דלק נמוכה יותר: 1.6 ליטר Blue HDI עם 120 כ"ס וכ-30.6 קג"מ, מנוע 1.2 PureTech טורבו בנזין עם 130 כ"ס ו-23.4 קג"מ – שניהם משודכים לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים מבית AISIN ולכולם מערכת Start & Stop.
פיג'ו 308 SW החדשה תוצע בישראל באמת אבזור יחידה – 'אקטיב' ותכלול התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, תאורה אקטיבית, זיהוי תמרורי מהירות והתאמת מהירות הנסיעה בבקרת השיוט ועוד.
מחיר ה-308 בגרסת 1.2 PureTech 130 כ"ס ברמת 'אקטיב' יחל ב-134,900 שקל וגרסת ה-1.6 HDI 120 כ"ס ברמת 'אקטיב' יחל ב-137,900 שקל
הופעה אלגנטית יותר
פיג'ו 308 החדשה עוצבה מחדש באופן זורם ואלגנטי יותר ועיצוב זה נכון לכל גרסאותיה ורמות האבזור, כולל גרסת הסטיישן וה-GTI בהתאם. המעטפת החיצונית של ה-308 מציגה חלוקה מאוד מאוזנת של הפרופורציות, גם בגרסת ה-5 דלתות וגם בגרסת הסטיישן. קוויה זורמים ועם סרחי עודף קטנים מאוד, היא נראית ואף מרגישה דינמית מאוד.
חזית הרכב עוצבה מחדש עם גריל גדול ומודגש שבמרכזו סמל האריה האיקוני, פגושים מובלטים שמגדילים את פתחי יניקת האוויר לקירור המנוע, יחידות תאורה אליפטיות בעיצוב חדש, פנסי ערפל חדשים ועוד. כל אל המעניקים לרכב חזות דרמטית ודינאמית יותר. ה-308 SW תנעל חישוקים קלים חדשים במידות 17 אינץ', יחידות התאורה שונו כך שהן תמיד מציגות את סימני הטופרים וגם פתח התדלוק שינה מעט את צורתו.
תא נוסעים מפנק ואיכותי
תא הנוסעים של ה-308 אשר תוכנן לפי תפישת ה-i-Cockpit מוסיף להשתפר במסגרת עדכון אמצע החיים של הדגם. תנוחת הנהיגה נותרה ספורטיבית וידידותית, עם מושבים רכים וחובקים, גלגל הגה קטן קוטר ומהיר תגובה, לוח מחוונים עילי ייחודי וכמובן רמת איכות חומרים והרכבה גבוהה מאוד. בין המושבים נמצאת ידית הילוכים בעיצוב חדש ובמרכז הדשבורד הותקן מסך מגע חדש אשר מכיל את מערכת המולטימדיה מהדור המתקדם ביותר, עם אופציה למערכת ה-Touch שמציעה לקישוריות קבועה לרשת האינטרנט, גם ניווט, שירותי פוינטר מקס ועוד.
תאי הנוסעים מגיעים גם במגוון צבעים ושילובי ריפודים למושבים לבחירה בהתאם לרמות האבזור. המושב האחורי שמיועד לשלושה נוסעים מציע מרווח נדיב ביחס לקבוצת המשפחתיות הקומפקטיות ותא המטען מגיע בגודל 599 ליטר בגרסת ה-SW או 1,613 ליטר בקיפול המושבים.
מנועים ותיבות הילוכים
פיג'ו 308 SW החדשה תשווק בישראל עם שני מנועים לבחירה, אחד דיזל ואחד בנזין – שניהם משודכים לתיבה אוטומטית עם 6 הילוכים מבית AISIN היפנית ולכולם מערכת Start&Stop לכיבוי והתנעת המנוע בעמידה לחיסכון בדלק. שני מנועים אלה עברו עדכון ושיפור משמעותי בכל הקשור לפליטות המזהמים, צריכות הדלק ועמידה בתקן יורו 6.2 המחמיר.
את ההיצע יפתח מנוע בנזין 1.2 ליטר PureTech 130 כ"ס (5,500 סל"ד) ו-23.4 קג"מ (1,750 סל"ד) סטארט-אנד-סטופ אשר שופר מאוד גם מבחינת הדינאמיות שלו וגם מבחינת צריכת הדלק והיעילות. מנוע זה תוכנן מחדש כדי להפחית עוד יותר את צריכת הדלק בכל צורת שימוש בו. פליטת המזהמים טופלה גם בתוך תאי השריפה וכן גם בצנרת הפליטה על ידי התקנת מסנן חלקיקים מיוחד למנועי בנזין, על ידי שימוש בחומרים בעלי עמידות גבוהה יותר לחום, בקרה לטמפרטורת צנרת הפליטה וממיר קטליטי חדש. גם שריפת התערובת בצילינדרים שופרה על ידי מעבר למערכת ניהול הזרקה מתוחכמת ומדויקת ביותר בעזרת הפחתת החיכוך של הרכיבים הפנימיים במנוע, העלאת לחץ הזרקת הדלק ל-250 באר ושימוש במגדש טורבו יעיל יותר, צריכת הדלק ופליטת המזהמים שופרו בשיעור של 4 אחוזים – 20.4 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת ופליטה של 112 גרם CO2 לקילומטר. יחד עם תיבת 6 הילוכים, ה-308 SW תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 10.1 שניות ותגיע למהירות מרבית של 198 קמ"ש.
בנוסף למנוע הבנזין, יוצע גם מנוע 1.6 Blue-HDI אשר יציע בקבוצה זו נתוני תפוקה גבוהים של 120 כ"ס (3,500 סל"ד) ו-30.6 קג"מ (זמין כבר ב-1,750 סל"ד), גם גמישות גבוהה בנסיעה בכל דרך וביצועים מרשימים של 10.6 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 184 קמ"ש. נתון צריכת הדלק בנסיעה משולבת עומד על 25 קילומטרים לליטר ופליטת ה-CO2 על 105 גק"מ.
את ההיצע יפתח מנוע בנזין 1.2 ליטר PureTech 130 כ"ס (5,500 סל"ד) ו-23.4 קג"מ (1,750 סל"ד) סטארט-אנד-סטופ אשר שופר מאוד גם מבחינת הדינאמיות שלו וגם מבחינת צריכת הדלק והיעילות. מנוע זה תוכנן מחדש כדי להפחית עוד יותר את צריכת הדלק בכל צורת שימוש בו. פליטת המזהמים טופלה גם בתוך תאי השריפה וכן גם בצנרת הפליטה על ידי התקנת מסנן חלקיקים מיוחד למנועי בנזין, על ידי שימוש בחומרים בעלי עמידות גבוהה יותר לחום, בקרה לטמפרטורת צנרת הפליטה וממיר קטליטי חדש. גם שריפת התערובת בצילינדרים שופרה על ידי מעבר למערכת ניהול הזרקה מתוחכמת ומדויקת ביותר בעזרת הפחתת החיכוך של הרכיבים הפנימיים במנוע, העלאת לחץ הזרקת הדלק ל-250 באר ושימוש במגדש טורבו יעיל יותר, צריכת הדלק ופליטת המזהמים שופרו בשיעור של 4 אחוזים – 20.4 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת ופליטה של 112 גרם CO2 לקילומטר. יחד עם תיבת 6 הילוכים, ה-308 SW תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 10.1 שניות ותגיע למהירות מרבית של 198 קמ"ש.
בנוסף למנוע הבנזין, יוצע גם מנוע 1.6 Blue-HDI אשר יציע בקבוצה זו נתוני תפוקה גבוהים של 120 כ"ס (3,500 סל"ד) ו-30.6 קג"מ (זמין כבר ב-1,750 סל"ד), גם גמישות גבוהה בנסיעה בכל דרך וביצועים מרשימים של 10.6 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 184 קמ"ש. נתון צריכת הדלק בנסיעה משולבת עומד על 25 קילומטרים לליטר ופליטת ה-CO2 על 105 גק"מ.
בטיחות:
פיג'ו 308 SW החדשה תשווק בישראל עם מערכות מקוריות להתראה על סטייה מנתיב הנסיעה, זיהוי תמרורי מהירות נסיעה, מעבר אוטומטי בין אורות דרך לאורות מעבר וחיישני חניה אחוריים. בנוסף לכך, תותקן מערכת מובילאיי להשלמת מעטפת הבטיחות.
רמות אבזור: אקטיב
רמת ה'אקטיב' תציע צבע מטאלי, מראות וידיות בצבע הרכב, ספוילר אחורי, גלגל הגה ספורטיבי מצופה עור, מושב נהג ונוסע עם כיווני גובה, משענת יד עם אחסון בין המושבים הקדמיים, מושב אחורי מתקפל, חישוקי 17 אינץ' ועוד.
מחירים:
1.2 PureTech 130 כ"ס ברמת אקטיב: 134,900 שקל
1.6 Blue-HDI 120 כ"ס ברמת אקטיב: 137,900 שקל