13-12-18
בשני הקרוב, ה-17.12, תעלה שוב לדיון בוועדת הכלכלה סוגיית אופן העסקת קציני הבטיחות בתעבורה. היינו, האם קצין הבטיחות יועסק ביחסי עובד מעביד בינו לבין ה"מפעל" שעל הבטיחות התעבורתית בו הוא מפוקד, או שמא יוכל להיות מועסק דרך "חברות למתן שירותי בטיחות" – כעובד קבלן חיצוני וזר על כל ההשלכות החמורות והסכנות התעבורתיות שבפעילותן.
קצין הבטיחות המוסמך מטעם המדינה לפקח על נהיגת עובדי המפעל ובני משפחותיהם, כמו גם על תקינות הרכבים לרבות משאיות כבדות משקל, המהוות גורם קטלני בשעת תאונה, לא יכול שיהא עובד המובחן מהשאר מבחינת הסטאטוס הנמוך, היותר אירעי, הפחות מחויב למקום בו הוא עובד, בתנאי עבודה ירודים שהשלכותיהם בין היתר- מוטיביציה מופחתת וכיו"ב.
מדובר במי שאחראים על הבטיחות של כולנו ואם נחכה הכנסת תתפזר ויהיה מאוחר מידי.
בוועדה הקודמת שדנה בנושא חברי הכנסת הקשיבו למכתבים שלכם ולטיעוני גורמי המקצוע ונראה שהם משתכנעים שדרושה העסקה ישירה. בואו ניתן דחיפה אחרונה בכדי שהחזון יתממש!
עזרו לנו להציל חיים – חתמו, שתפו את המכתב עם חברים, ובואו נראה לחברי ועדת הכלכלה שיש קול ציבורי עצום שלא מוכן להפקיר את הבטיחות בכבישים!
קראו עוד באתר איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה
http://igudkb.co.il/chdfbhh56.html
לפרטים נוספים – לחץ כאן
"הקואליציה להעסקה ישירה" רואה עין בעין עם הנהלת האיגוד את חשיבות ההעסקה הישירה כגורם ראשון במעלה בשמירה על בטיחות כלי הרכב הנעים בכבישים ולכן נרתמה לסייע לאיגוד קציני הבטיחות במאבקו בעניין זה. הקואליציה מסייעת לאיגוד בהגברת התפוצה למסרים החשובים שהאיגוד רוצה להעביר.
בתגובות יש לינק לקמפיין מיילים שמכוון לחברי ועדת הכלכלה, בלחיצת כפתור אפשר לשלוח ולקחת חלק בהסדרת מעמד קציני הבטיחות. שתפו את הקמפיין והפוסט עם חברים ובואו נראה לחברי ועדת הכלכלה שיש קול ציבורי עצום שלא מוכן להפקיר את הבטיחות בכבישים!
בשני הקרוב, ה-17.12, תעלה שוב לדיון בוועדת הכלכלה סוגיית אופן העסקת קציני הבטיחות בתעבורה. היינו, האם קצין הבטיחות יועסק ביחסי עובד מעביד בינו לבין ה"מפעל" שעל הבטיחות התעבורתית בו הוא מפוקד, או שמא יוכל להיות מועסק דרך "חברות למתן שירותי בטיחות" – כעובד קבלן חיצוני וזר על כל ההשלכות החמורות והסכנות התעבורתיות שבפעילותן.
קצין הבטיחות המוסמך מטעם המדינה לפקח על נהיגת עובדי המפעל ובני משפחותיהם, כמו גם על תקינות הרכבים לרבות משאיות כבדות משקל, המהוות גורם קטלני בשעת תאונה, לא יכול שיהא עובד המובחן מהשאר מבחינת הסטאטוס הנמוך, היותר אירעי, הפחות מחויב למקום בו הוא עובד, בתנאי עבודה ירודים שהשלכותיהם בין היתר- מוטיביציה מופחתת וכיו"ב.
מדובר במי שאחראים על הבטיחות של כולנו ואם נחכה הכנסת תתפזר ויהיה מאוחר מידי.
בוועדה הקודמת שדנה בנושא חברי הכנסת הקשיבו למכתבים שלכם ולטיעוני גורמי המקצוע ונראה שהם משתכנעים שדרושה העסקה ישירה. בואו ניתן דחיפה אחרונה בכדי שהחזון יתממש!
עזרו לנו להציל חיים – חתמו, שתפו את המכתב עם חברים, ובואו נראה לחברי ועדת הכלכלה שיש קול ציבורי עצום שלא מוכן להפקיר את הבטיחות בכבישים!
קראו עוד באתר איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה
http://igudkb.co.il/chdfbhh56.html
לפרטים נוספים – לחץ כאן
"הקואליציה להעסקה ישירה" רואה עין בעין עם הנהלת האיגוד את חשיבות ההעסקה הישירה כגורם ראשון במעלה בשמירה על בטיחות כלי הרכב הנעים בכבישים ולכן נרתמה לסייע לאיגוד קציני הבטיחות במאבקו בעניין זה. הקואליציה מסייעת לאיגוד בהגברת התפוצה למסרים החשובים שהאיגוד רוצה להעביר.
בתגובות יש לינק לקמפיין מיילים שמכוון לחברי ועדת הכלכלה, בלחיצת כפתור אפשר לשלוח ולקחת חלק בהסדרת מעמד קציני הבטיחות. שתפו את הקמפיין והפוסט עם חברים ובואו נראה לחברי ועדת הכלכלה שיש קול ציבורי עצום שלא מוכן להפקיר את הבטיחות בכבישים!