איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

2011 – שנת הדרכות פוריה לחברי איגוד קציני הבטיחות בתעבורה

21-12-11
בדברי הפתיחה של יום ההשתלמות האחרון לשנת 2011 סיכם  שמעון סודאי רכז ועדת ההדרכה של האיגוד את פעילות הועדה בשנה החולפת.

בדבריו הסביר סודאי את התהליך של העברת מידע לחברי האיגוד. ועדת ההדרכה ניזונה ממידע מגוון המגיע אליה ממקורות שונים כגון: ועדות הכנסת הרלוונטיות, משרד התחבורה ופרסומים שונים במדיה. המידע מעובד ע"י ועדת ההדרכה  ומועבר לחברים במספר דרכים: דוא"ל, פרסום באתר האיגוד והרצאות בימי ההדרכה וההשתלמויות של האיגוד. " ועדת ההדרכה דואגת להביא לימי ההשתלמות את המרצים הטובים ביותר בתחומם על מנת להעניק לבאי ימי ההשתלמות את המידע הנכון והמוסמך ביותר, החשוב לצרכי עבודת קציני הבטיחות" הוסיף סודאי.

ימי ההשתלמות זוכים להצלחה רבה גם בקרב נותני החסות, הוסיף סודאי. עדות לכך היא העובדה כי הרישום עבור נותני חסות מקרב יבואני הרכב לכל שנת 2012 הסתיימה. הרשימה מלאה.

בתוכנית ההדרכות וימי העיון  לשנת 2012,  בנוסף לימי ההדרכה הרבעוניים, יוגבר הדגש  על הפקת ימי עיון לקבוצות קטנות במגוון נושאים מעניינים, לא רק באיזור המרכז. זאת ועוד, בשנה הבאה מתוכננת יציאה של חברים במשלחת לסיור מקצועי בחו"ל.

סודאי העלה על נס את אתר האיגוד שקנה לו מקום של כבוד בתחום הרכב והתחבורה בישראל כמו גם היותו מקור מקצועי חשוב להעברת מסרים ומידע לחברי האיגוד. " אתר ההאיגוד הינו אתר מקצועי ומכובד המכיל מידע חשוב ועדכני לעניין תפקידו של קצין הבטיחות". הוסיף סודאי.

עוד ציין סודאי כי איגוד קציני הבטיחות בתעבורה זוכה לאחרונה לחשיפה יותר מאשר אי פעם, דבר המביא להכרה ע"י גורמים שונים בחשיבות תפקידו של קצין הבטיחות.

סודאי סיים את דבריו באומרו: "איגוד קציני הבטיחות בתעבורה הינו האיגוד הרשמי הגדול, החזק והיציג של קציני הבטיחות בישראל וככל שמספר חבריו יגדל עוד, כך יגדל גם כוחו והשפעתו של האיגוד".

כלי נגישות