איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

כ-3000 קציני בטיחות בתעבורה מוסמכים רשומים בישראל. עם זאת, עדיין אין קביעה באשר למעמדו של קצין הבטיחות

21-12-11
"האיגוד חוגג 46 שנות פעילות. איגוד קציני הבטיחות בתעבורה הינו האיגוד הרשמי היחיד של קציני בטיחות והוא הותיק והגדול ביותר בישראל",  כך ציין יו"ר האיגוד דוד בוקר. עוד הוסיף בוקר בעניין זה כי האיגוד שינה מעט את שמו ומעתה השם הרשמי הינו: "איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה שכירים ועצמאיים".

בין יתר דבריו העלה בוקר נושא כאוב שטרם הגיע לפיתרונו –  מעמדו של קצין הבטיחות. הועדה שדנה בנושא חשוב זה, יושבת על המדוכה מזה זמן רב ועדיין לא סיימה עבודתה. מנכ"ל משרד התחבורה הקודם דן הראל נכנס בזמנו לעובי הקורה אלא שפרישתו המוקדמת, מן הסתם מעכבת את סיום עבודתה של הועדה. יש לקוות כי המנכ"ל החדש יכנס במהרה לנעליו של המנכ"ל הקודם וייסיים במהרה את אשר המנכ"ל הקודם החל.

עוד עידכן בוקר את חברי האיגוד כי נציגים של הנהלת האיגוד משתתפים בדיונים המתקיימים בכנסת בעניינים הרלוונטים ומפעילים השפעתם על חברי הוועדות השונות הדנים בעניינים הקשורים לתפקידם ומעמדם של קציני הבטיחות.
כך למשל, יש הבטחה מח"כ ביילסקי כי לקראת הכנת חוק נוהל 6 לקריאה שניה, ישותפו נציגי הנהלת האיגוד בגיבוש נוסח החוק.
הנהלת האיגוד קיבלה ממשרד התחבורה דיווח מקיף באשר לפעולתיו של המשרד לקידום התחבורה בישראל ופעולות שהוא עומד לבצע בהמשך.

בעניין סוגיית "שווי שימוש" מסר בוקר כי אין בינתיים חדש אך הנהלת האיגוד נוטלת חלק פעיל במסגרת ארגוני התחבורה במאבק לצמצום נטל המס והחלתו באופן הגיוני על משתמשי הליסינג.

בסיום דבריו, ציין בוקר לשבח את אתר האיגוד וקרא לחברים להגביר את שימושם באתר. באתר ישנן חדשות טריות ומידע חשוב לחברים ולכל מי שעוסק בענף הרכב. כמו כן, באתר, משני צידי הדפים נמצאים "באנרים" (קוביות פרסום) המכילים גם הם מידע חשוב באשר לשרותים ומוצרים חדשים בשוק. בנוסף, בחלק מבאנרים קיימים הטבות ומיבצעים מיוחדים לקציני בטיחות ולכן מומלץ מאד להקליק עליהם מעת לעת ולבדוק אם ישנן  שם הצעות מעניינות. "גילשו באתר, הקליקו על הבאנרים, זה רק לטובתכם", סיכם בוקר.

כלי נגישות