איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

אל"מ (מיל') יעקב בליטשטיין מונה לעמוד בראש מינהלת "נתיבי ישראל"

21-12-11
יעקב בליטשטיין מונה לעמוד בראש מנהלת פרויקט "נתיבי ישראל" שתקדם את ביצועה של תוכנית התחבורה לפיתוח וחיבור הנגב והגליל למרכז הארץ- "נתיבי ישראל".

תוכנית "נתיבי ישראל" נועדה ליצור רשת ארצית של כבישים ומסילות ברזל מקרית שמונה בצפון ועד אילת בדרום. עלות השלב הראשון של התוכנית 27.5 מיליארד שקל.

בשלב השני של התוכנית יושקעו כ- 50 מיליארד שקל נוספים בהרחבת רשת מסילות הברזל והכבישים וכן בפרויקטים של התחבורה הציבורית. מדובר בהשקעה הגדולה ביותר שבוצעה אי פעם בתשתיות התחבורה בישראל.

במסגרת תפקידו יהיה בליטשטיין אחראי בין השאר על אישור תוכניות העבודה של חברות התשתיות ובדיקתן וכן על ויעקב אחר עמידה בלוחות הזמנים והתקציב של הפרויקטים כפי שקבעה הממשלה.

בליטשטיין יהיה אחראי גם על תיאום בין כל גופי התחבורה השונים המבצעים את הפרויקטים של "נתיבי ישראל" וכן טיפול בחסמים צפויים העלולים לעכב פרויקטים מתוכננים וקידום דרכים להסרתם.

יעקב בליטשטיין הוא אל"מ במיל', שרת בצה"ל במשך  25 שנים  בשורה ארוכה של תפקידי פיקוד ומטה. בין שאר תפקידיו עסק בניהול פרויקטים טכנולוגים עבור צה"ל  משרד הביטחון וכן בייעוץ וניהול פרויקטים בדרום אמריקה מטעם חברות ישראליות.

בליטשטיין הוא עו"ד בעל תואר שני במנהל עסקים, בוגר תואר ראשון במשפטים  ובכלכלה ומדעי המדינה, נשוי ואב לשלושה.

כלי נגישות