14-12-17
קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל משיקה את רכב הפנאי
פיג'ו 5008 החדש בישראל
פיג'ו 5008 החדש בישראל
קבוצת לובינסקי, יבואנית רכב פיג'ו לישראל משיקה את ה-SUV היוקרתי החדש, פיג'ו 5008.
בהיצע, מנוע 1.6 ליטר Blue HDI עם 120 כ"ס וכ-30.6 קג"מ, מנוע 1.6 טורבו בנזין עם 165 כ"ס ו-24.4 קג"מ וכן מנוע 2.0 Blue HDI עם 180 כ"ס ו-40.7 קג"מ – כולם משודכים לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים
מבית AISIN ולכולם מערכת Start & Stop
· סביבת נהג בטכנולוגיית ה-i-Cockpit החדשה
· שבעה מקומות ישיבה, כאשר כל המושבים נפרדים ומושבי השורה השנייה מתכוננין לצרכי הנוסע
· שלוש רמות אבזור עשירות מאוד יוצעו לבחירה: אקטיב, פרימיום ו-GT
· מחיר ה-5008 בגרסת 1.6 HDI 120 כ"ס ברמת אקטיב יחל ב-179,900 שקל (השקה)
מבית AISIN ולכולם מערכת Start & Stop
· סביבת נהג בטכנולוגיית ה-i-Cockpit החדשה
· שבעה מקומות ישיבה, כאשר כל המושבים נפרדים ומושבי השורה השנייה מתכוננין לצרכי הנוסע
· שלוש רמות אבזור עשירות מאוד יוצעו לבחירה: אקטיב, פרימיום ו-GT
· מחיר ה-5008 בגרסת 1.6 HDI 120 כ"ס ברמת אקטיב יחל ב-179,900 שקל (השקה)
עיצוב חיצוני וממדים חכמים
ה-5008 החדש שמבוסס על פלטפורמת ה-EMP2, ביצע מהפכה של ממש ביחס לדור הראשון של ה-5008 אשר הוצג בשנת 2009, ממיניוואן קונבנציונלי להסעת המשפחה, ל-SUV מודרני בעל עיצוב חיצוני חדשני, כוחני ואלגנטי שאינו מנסה להידמות לאף אחד אחר. החזית מעוצבת למראה אגרסיבי שמתחיל במגן בתחתית הפגוש, עולה דרך שבכה קדמית בגימור יוקרתי ומגיע אל יחידות תאורה מתקדמות. בתי הגלגלים התפוחים, יחד עם מרווח גחון גבוה (21.9 ס"מ) וחישוקים גדולים, מעניקים ל-5008 מראה קשוח ובולט. חלקו האחורי מודגש עם גימור כרום ויחידות התאורה הייחודיות.
ה-5008 החדש תוכנן להציע מרחב מחיה נדיב עבור נוסעיו, אך עדיין לשמור על ממדים חיצוניים קומפקטיים שלא מגבילים בשימוש אורבני. אורכו 464.1 ס"מ (19.4 ס"מ יותר מה-3008 ו-11 ס"מ ארוך יותר מה-5008 הקודם), הרוחב הכללי עומד על 184 ס"מ, הגובה נישא לכדי 164.6 ס"מ ובסיס הגלגלים נפרש על פני 284 ס"מ (267.5 ס"מ ב-3008). דחיקת הגלגלים לקצות המרכב סייעו לו ליצור את תא הנוסעים המרווח בקבוצה. גם תא המטען צמח מ-520 ליטר ב-3008 לכדי 780 ליטר ב-5008 (כאשר שורת המושבים השלישית מקופלת), דרך 1,060 ליטר לאחר פירוק שורת המושבים השלישית ועד כדי 1,940 ליטר בקיפול שתי שורות המושבים האחוריות (210 ליטר כאשר כל המושבים בשימוש).
תא נוסעים: i-Cockpit
סביבת הנהג של ה-5008 החדש תוכננה בטכנולוגיית ה-i-Cockpit שנועדה להפוך את מלאכת הנהיגה לחוויה של ממש. פיסול הדשבורד עוטף את הנהג ומעמיד לרשותו סביבת מחיה דינמית ומתקדמת. ממולו גלגל הגה בקוטר קטן אשר נעים לאחוז ולתפעל בנהיגה והוא גם מחדד את רמת התחושה שעוברת לידי הנהג. מעל לגלגל ההגה ניצב כעת לוח תצוגה ומחוונים שבנוי כעת ממסך דיגיטאלי מתקדם בגודל 12.3 אינץ'. הוא ניצב גבוה, משפר את שדה הראיה של הנהג החוצה ומסייע במציאת תנוחת נהיגה אופטימלית. בזכות תצוגות מתחלפות לבחירת הנהג, ניתן לשלוט בכמות המידע שעובר מהרכב אל הנהג ובאופן הצגתו (הבורר מצוי על גלגל ההגה). במרכז הדשבורד מצוי בנוסף מסך מגע לתצוגה ותפעול מרבית ממערכות הרכב, כאשר גם מסך זה וגם לוח המחוונים מציגים את נתוניהם בעברית. כחלק מפילוסופיית ה-i-Cockpit, פיג'ו יצרו את מתגי הפסנתר מתחת למסך והם אלו שמקלים ומפשטים במאוד את תפעול הממשקים השונים של מערכת המולטימדיה. במקום חוגות ותפריטים מסובכים, מתגים אלה מהווים קיצורי דרך לתפעול המערכות השונות והרבות ואינם מצריכים הסטה של המבט מהכביש.
בתא הנוסעים כל נוסעי הרכב נהנים מסביבת מחיה אישית מפנקת ונעימה במיוחד, כפי שפיג'ו יודעת להעניק. ה-5008 החדש מציע שבעה מקומות ישיבה במושבים תומכים ומפנקים, כאשר החידוש העיקרי ב-5008 מגיע בשורת המושבים האמצעית המחולקת לשלושה מושבים נפרדים לחלוטין, הנעים על מסילה ומסוגלים לשנות את זווית המשענת לטובת נוחות ושימושיות מקסימלית. בנוסף לכך, מושבי השורה השלישית לא רק מתקפלים אל תוך רצפת הרכב, אלא אף ניתנים לפירוק מהיר מהרכב לטובת הגדלת שטח ההטענה עוד יותר ומשקל קל מאוד לטובת נשיאה נוחה. משקל כל מושב נשלף הוא כ-11 ק"ג בלבד.
מנועים ותיבות הילוכים
ה-5008 החדש ישווק בישראל עם שלושה מנועים לבחירה, שניים מהם מנועי דיזל ומנוע בנזין יחיד – כולם משודכים לתיבה אוטומטית עם 6 הילוכים מבית AISIN היפנית ולכולם מערכת Start&Stop לכיבוי והתנעת המנוע בעמידה לחיסכון בדלק. בנוסף לכך, שני מנועי הדיזל ידידותיים במיוחד לסביבה הודות למערכת אוריאה להפחתת פליטות ה-NOX.
את ההיצע יפתח מנוע 1.6 Blue-HDI אשר יציע בקבוצה זו נתוני תפוקה גבוהים של 120 כ"ס (3,500 סל"ד) ו-30.6 קג"מ (זמין כבר ב-1,750 סל"ד), גם גמישות גבוהה בנסיעה בכל דרך וביצועים מרשימים של 11.9 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 184 קמ"ש. משקלה של גרסה זו עומד על 1,380 ק"ג ונתון צריכת הדלק בנסיעה משולבת עומד על 23.2 קילומטרים לליטר ופליטת CO2 של 108 גק"מ.
המנוע השני בהיצע, הנו מנוע בנזין טורבו 1.6 PureTech. לזה הספק גבוה של 165 כ"ס (6,500 סל"ד) וכן 24.48 קג"מ של מומנט שזמין כבר מ-1,400 סל"ד. משקלה של גרסה זו עומד על 1,365 ק"ג ונתוני הביצועים המרשימים עומדים על 9.2 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 206 קמ"ש. נתון צריכת הדלק בנסיעה משולבת עומד על 17.2 ק"מ לליטר ופליטת CO2של 133 גק"מ.
בפסגת ההיצע יתייצב מנוע 2.0 Blue-HDI שמפיק לא פחות מ-180 כ"ס (3,750 סל"ד) ולו נתון מומנט גבוה במיוחד של 40.8 קג"מ שזמין כבר מ-2,000 סל"ד. משקל גרסה זו עומד על 1,530 ק"ג ונתוני הביצועים הופכים אותה למהירה ביותר עם 9.1 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 208 קמ"ש. נתון צריכת הדלק בנסיעה משולבת עומד על 20.8 ליטר ופליטת CO2 של 124 גק"מ.
בטיחות:
פיג'ו 5008 החדש ישווק בישראל עם חבילת בטיחות אקטיבית מלאה שכוללת בכל רמות האבזור בלימה אוטומטית כאשר הנהג אינו מגיב בעצמו למקרה חירום בטווח שבין 5 ל-140 קמ"ש כאשר מקור הסכנה הוא רכב שנע מלפנים או עד 80 קמ"ש כאשר מקור הסכנה הוא רכב נייח מלפנים. המערכת מזהה גם הולכי רגל ותגיב בבלימה במקרה סכנה במהירות של עד 60 קמ"ש. בנוסף לכך ה-5008 מצויד גם במערכת להתראה בפני אי שמירת מרחק והתקרבות מסוכנת מלפנים, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה אקטיבית מנתיב הנסיעה, זיהוי תמרורי מהירות, מערכת להתראת ערנות הנהג מערכת התראה על שטחים מתים ועוד. כל זאת בנוסף ל-6 כריות אוויר, נטרול כרית אוויר במושב הנוסע הקדמי, צג התראה לחגירה בכל מושבי הרכב, עוגני ISOFIX, ESP, ABS, EBA,ASR, EBD, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, בלם יד חשמלי, נעילה אוטומטית של הדלתות ופתיחה בזמן תאונה והדלקת נורות אזהרה בבלימת חירום.
רמות אבזור: אקטיב, פרימיום ו-GT
פיג'ו 5008 החדש יוצע בשלוש רמות אבזור לבחירה. רמת ה'אקטיב' תציע לוח מחוונים דיגיטאלי בגודל 12.3 אינץ', בקרת שיוט אקטיבית ומגביל מהירות, כניסה והתנעה ללא מפתח, חישוקי 18 אינץ', מנופי העברת הילוכים מההגה, מראה פנימית מתכהה, מצלמה וחיישני חניה אחוריים כולל תצוגה גרפית, מערכת מולטימדיה נשלטת מההגה עם מסך מגע 8 אינץ', חיבור בלו-טות', שקעUSB, בקרת אקלים אלקטרונית מפוצלת גם למושב האחורי, 3 שקעי 12 וולט, הפעלה חשמלית רציפה לארבעת החלונות, סגירה אוטומטית של החלונות, מושבים מפנקים בריפוד בד, כוונון גובה למושבים הקדמיים, משענות יד קדמיות ואחוריות, תא אחסון מקורר בקונסולה המרכזית ועוד.
רמת ה'פרימיום' תוסיף גג שמש פנורמי עם וילון חשמלי, משטח טעינה אלחוטי לטלפון הנייד, מערכת למניעת סנוור, מערכת להתראה על הימצאות עצמים בשטח המת, תאורה אקטיבית (מעבר אוטומטי בין אור מעבר לאור דרך), חיישני גשם ותאורה, מראות מתקפלות חשמלית, ריפוד מושבים בד משולב עור, חימום מושבים קדמיים, כוונון חשמלי למושב נהג עם זיכרונות ותאורת אווירה LEDבתא הנוסעים.
בפסגת ההיצע קיימת רמת ה-GT שמוסיפה פנסים ראשיים LED, אורות ערפל LED עם פונקציית הארה לתוך פניה, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען עם חיישן המזהה תנועת רגל מתחת לפגוש האחורי, מראות צד מתקפלות חשמלית עם הקרנת סמל פיג'ו על הקרקע, מערכת מולטימדיה הכוללת ניווט 3D, גג בצבע שחור פנינה, מושבים בריפוד עור מלאכותי בשילוב אלקנטרה ומערכת מסאז' במושבים הקדמיים.
מחירים:
1.6 Blue-HDI 120 כ"ס ברמת אקטיב: 179,900 שקל
1.6 PureTech 165 כ"ס ברמת אקטיב: 179,900 שקל
1.6 Blue-HDI 120 כ"ס ברמת פרימיום: 199,900 שקל, מחיר השקה – 196,900 שקל
1.6 PureTech 165 כ"ס ברמת פרימיום: 199,900 שקל, מחיר השקה – 196,900 שקל
2.0 Blue-HDI 180 כ"ס ברמת GT: 239,900 שקל
הטבת השקה לכל הדגמים למזמינים בחודש דצמבר 2017 – מערכת טאץ' בשווי 4,000 שקל במתנה
עוזי גונן, מנהל מותג פיג'ו בישראל: "ה-5008 מהווה קפיצת מדרגה נוספת במהפך של המותג פיג'ו בשנים האחרונות. פיג'ו נכנסת לסגמנט רכבי הפנאי הגדולים ואנו בטוחים שהדגם החדש יצליח כפי שהצליח ה-3008, יתרום להמשך הצמיחה במכירות המותג ויכניס קהלים חדשים לאולמות התצוגה של פיג'ו".
קבוצת לובינסקי, אחת מקבוצות הרכב המובילות בארץ, נוסדה בשנת 1936 ומייצגת את מותגי פיג'ו, סיטרואן DS ו-MGבישראל, משיקה את פיג'ו 5008 החדש – ה-SUV הגדול והיוקרתי. בהמשך להצלחה המרשימה שרשם ה-3008 ולפריחה בפלח רכבי הפנאי הגדולים, פיג'ו 5008 החדש אשר מציע עיצוב מובחן, טכנולוגיה מתקדמת, מערכות בטיחות אקטיביות, שבעה מקומות ישיבה, אבזור עשיר כבר ברמת הבסיס (מתוך שלוש רמות), מגוון יחידות כוח ומחירים תחרותיים במיוחד בסגמנט. ה-5008 החדש יוסיף לחזק את משפחת דגמי הפנאי של פיג'ו, ה-3008 החדש וה-2008 שעודכן לאחרונה.