איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

קונצרן דיימלר מקים מרכז R&D (מו"פ) ראשון בישראל

8-11-16
קונצרן דיימלר מקים מרכז R&D (מו"פ) ראשון בישראל

 
עדי אופק – מנהלת מרכז המו"פ בישראל
מרכז ה – R&D החדש, יעסוק בפיתוח והטמעה של ממשקים ושירותים דיגיטליים בתקשורת ניידות ופיתוח של דגמי העתיד
 
סאג'ד קאן, סגן נשיא כלי רכב וניידות דיגיטליים בדיימלר AG : "המטרה ליצור שיתופי  פעולה עם אוניברסיטאות וחברות טכנולוגיה ישראליות"

המרכז החדש מצטרף לרשת הגלובלית של מרכזי מחקר ופיתוח של הקונצרן, המיועדים להמשיך להוביל בהתמודדות עם אתגרי העתיד.

את מרכז הטכנולוגיה  בישראל תנהל עדי אופק, ישראלית בעלת ניסיון ניהול בינלאומי הכולל מספר תפקידי ניהול  בקונצרן דיימלר מאז שנת 2000.

פרופ' ד"ר תומס וובר, חבר מועצת המנהלים של דיימלר AG, אחראי תחום מחקר ופיתוח מכוניות בקונצרן, מציין כי מרכז הטכנולוגיה החדש בתל אביב נועד לחזק את מערך ה- R&D  הגלובלי בעזרתה של ישראל, מדינת ההיי טק. המרכז מצטרף למערך מרכזי המחקר והפיתוח הגלובליים של דיימלר הפועלים בין השאר בארה"ב, גרמניה, הודו וסין במטרה להמשיך להוביל את חזית הטכנולוגיה העולמית של ענף הרכב בכל הקשור למכוניות יעילות, טכנולוגיות ובטוחות.

סאג'ד קאן, סגן נשיא כלי רכב וניידות דיגיטליים בדיימלר AG, ציין כי מרכז ה- R&D בישראל, יתמוך ויתרום באמצעות צוות מקצועי ומיומן למובילות הקונצרן בכל הקשור לשירותי ניידות ודיגיטליזציה. בנוסף לפיתוח ובדיקות של פרויקטים שונים בממשקי משתמש חדשים, שואף הקונצרן לקיים שיתופי פעולה אסטרטגיים עם שותפים, אוניברסיטאות וחברות טכנולוגיה מקומיות.
 
*** דיימלר AG מיצרניות הרכב המובילות בעולם. חטיבות החברה מונות את מותג המכוניות מרצדס-בנץ, משאיות דיימלר, וואנים מרצדס-בנץ, אוטובוסים של דיימלר ודיימלר שירותים פיננסיים. קבוצת דיימלר היא אחת היצרניות הגדולות של מכוניות יוקרה והיצרנית הגדולה בעולם של כלי רכב מסחריים המשווקים בכל העולם. חטיבת השירותים הפיננסיים של דיימלר מספקת שירותי מימון, חכירה, ניהול ציי רכב, ביטוח, השקעות פיננסיות, כרטיסי אשראי ושירותי ניידות חדשניים. מייסדי החברה, גוטליב דיימלר וקארל בנץ נרשמו בספרי ההיסטוריה כממציאי המכונית ב-1886. כחלוץ בהנדסת רכב, קונצרן דיימלר המשיך לעצב את עתיד הניידות עד לימינו. הקבוצה מתמקדת בטכנולוגיות חדשניות וירוקות. דיימלר משקיע בפיתוח מערכות הינע חלופיות שיאפשרו נהיגה נקייה מפליטות. זוהי רק דוגמה אחת לאופן שבו ממלא הקונצרן את אחריותו כלפי החברה והסביבה. לדיימלר מפעלי יצור והרכבה באירופה, ביבשת אמריקה הצפונית והדרומית, אסיה ואפריקה. מותגי הקונצרן כוללים בנוסף את מרצדס AMG, מרצדס-מייבאך ומרצדס me,  סמארט, פרייטליינר, ווסטרן סטאר, בהראט-בנץ , FUSOSetraThomas Built Buses ואת המותגים של חטיבת השירותים הפיננסיים: מרצדס-בנץ בנק, מרצדס-בנץ פייננשיאל, דיימלר טראק פייננשיאל, moovelCar2go ו-mytaxi. החברה נסחרת בבורסות של פרנקפורט ושטוטגרט (סימול: DAI ). ב-2015 מכרה הקבוצה  כ-2.9 מיליון כלי רכב והעסיקה 284,015 בני אדם. הכנסות הקבוצה הסתכמו ב-149.5 מיליארד אירו ורווח לפני ריבית ומסים של כ-13.2 מיליארד אירו.
כלי נגישות