איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

כרמית אפלמן, רכזת באגף תחום קציני בטיחות במשרד התחבורה, מסיימת בימים אלה תפקידה

22-6-16

כרמית אפלמן, רכזת  באגף קציני בטיחות במשרד התחבורה, מסיימת בימים אלה ממש את תפקידה ועוברת לתפקיד בכיר יותר במשרד.

לרגל סיום תפקידה של כרמית, שמעון סודאי, יו"ר האיגוד נשא דברי פרידה חמים ממנה ואיחל לה הצלחה בפקידה החדש, אף הוא במשרד התחבורה.



דבר הפרידה של שמעון סודאי – יו"ר האיגוד, מכרמית לרגל סיום תפקידה 
בין יתר דבריו, ציין סודאי אבני דרך בולטות בדרכה של כרמית בתפקידה כרכזת קציני בטיחות וציין כי כרמית בזכות עבודתה המסורה והאחראית זכתה בתעודות כבוד והערכה לא מעטות ובהם : עובדת מצטיינת ביותר  ופרס קרן המנהל הכללי במשרד התחבורה,

כרמית החלה לעבוד במשרד התחבורה בשנת 1990 ,כחודשיים לאחר שחרורה מצה"ל. ראשית, במחלקת ההסמכה שבאגף הרכב ולאחר כחודש ימים נתבקשה לשמש כמזכירתו האישית של סגן מנהל אגף הרכב.

עם השנים ניהלה את לשכתו של מנהל אגף הרכב עד אשר הקימו ביחד את היחידה הארגונית המכונה לשכת סמנכ"ל בכיר תנועה – בו שימשה כמנהלת לשכה.  

לאחר פרישתו של הסמנכ"ל לגמלאות, החלה לשמש כרכזת קציני בטיחות, בתחום קציני בטיחות – תפקיד מורכב ומגוון, הטומן בחובו עשייה רבה, תכנון, חשיבה, מקצועיות ומתן שירות למגוון רחב של מקבלי שירות ובכללם קציני בטיחות ומנהלי חברות.

בין מגוון תפקידיה – היתה כרמית מופקדת על הטיפול בתלונות הציבור, סייעה בגיבוש מדיניות בתחום קציני בטיחות, הכולל בין היתר את תוכניות העבודה האופרטיביות של היחידה, בנתה וערכה כנסים מקצועיים למערך קציני הבטיחות בסקטורים ובארגונים השונים, שלא היו בעבר.   

 כמו כן, ריכזה כרמית את תכניות העבודה של תחום קציני בטיחות ואת הוועדות המקצועיות, עסקה בנושא אזור הרכב התפעולי , ריכזה ותאמה את נושא פרסום המידע לציבור באתר האינטרנט של משרד התחבורה, ועוד ועוד. הכל- בעבודה קשה, ביעילות, בחריצות, בחוכמה, בנועם, במאמץ ממוקד ותוך דבקות במטרה. 
על כך –  היא אכן ראויה לכל פרס ושבח.

לסיום, הזמין סודאי את כרמית לבמה והעניק לה מגן הוקרה מיוחד שיתווסף מן הסתם למגינים, גביעים ותעודות הוקרה בהם זכתה כרמית במהלך עבודתה.

סודאי איחל לכרמית הצלחה רבה בתפקידה החדש, אף הוא במשרד התחבורה והודה לה בשמו, בשם ההנהלה ובשם כל חברי האיגוד  – על עבודתה המסורה והשירותית לאורך כל השנים.
.  
"אין ספק שכרמית תחסר מאד לכולנו" סיים סודאי את דברי בירכתו לכרמית..

———————————————————————————–
 


דבריה של כרמית לרגל סיום תפקידה
בסוף החודש הקרוב אני מסיימת את תפקידי כמרכזת קציני בטיחות לאחר כעשור שנים.

אני יוצאת לדרך חדשה במשרד התחבורה ומשאירה בליבי פינה חמה לנושא המאבק בבטיחות בדרכים הנמצא בסדר עדיפות לאומי.
 
אני מזהה כאן באולם אנשים יקרים ונפלאים שזכיתי להכיר ולהוקיר, שגורמים לי להתרגשות. אינני אשת דברים, אולם מעמד זה מחייב אותי להודות ולומר תודה:
 
בראש ובראשונה לכם קציני הבטיחות. אתם עושים עבודה  נאמנה. אני רואה את עבודתכם כשליחות ממדרגה ראשונה שלה השפעה מכרעת וישירה על הפחתת הקטל בדרכים. לזכותכם ייאמר שסיפקתם לי,  במהלך עשור ידע מקצועי מצטבר.
 
תודה מיוחדת לך ג'קי. הייתה לי הזכות לעבוד במחיצתך במשך מרבית שנות עבודתי בתחום קציני בטיחות. תודה על שחלקת עימי את הידע המקצועי אותו צברת במשך עשרות שנים. כמנהל נטעת בי תחושה של הערכה וכבוד על עבודתי המסורה והאחראית.
 
תודה אישית לך  אבי.וההערכה. שנה מאתגרת ורבת פעלים עברנו יחד בשיתוף פעולה מלא. אין ספק, כי לפניך דרך ארוכה מלווה באתגרים ובטוחני כי עם האנשים הנכונים והדרך הראויה תשיגם.
 
תודה מיוחדת לעמיתיי לעבודה עמם חלקתי שעות רבות. תודה על שהייתם חלק בלתי נפרד מהדרך שסללנו יחדיו למען עשייה משותפת וקידום מטרות ויעדים.
 
ולסיום
תודה ענקית מקרב  לב לכם שמעון וצביה, ריגשתם אותי עד דמעות על שבחרתם בי כראויה למעמד זה.  תודה על שנים של שיתוף פעולה, הערכה, תמיכה וכבוד הדדי.

המשיכו אתם וחברי האיגוד בעשייתכם המבורכת. בטוחני כי עבודתכם הפורייה למען ולרווחת קציני הבטיחות, נחישותכם ואמונתכם בדרך, תשיג את יעדיה.
 
היו ברוכים !      
 
כרמית אפלמן

כלי נגישות