איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

יוניון מוטורס משיקה את הקורולה החדשה – המשפחתית הבטיחותית והמתקדמת ביותר בישראל

20-7-16

יוניון מוטורס משיקה את הקורולה החדשה  –
המשפחתית הבטיחותית והמתקדמת ביותר בישראל

הקורולה היא המכונית הנמכרת ביותר בעולם בכל הזמנים עם למעלה
מ – 44 מיליון מכוניות; מאז תחילת שיווקה בישראל נמכרו למעלה מ- 200,000 קורולות



הקורולה החדשה מתאפיינת ב:
* מערכת בטיחות אוטונומית מקורית Toyota Safety Sense, כסטנדרט בכל רמות הגימור, הכוללת: מערכת קדם התנגשות אקטיבית (PCS), מערכת התרעה על סטייה מהנתיב (LDA), מערכת החלפה אוטומטית של אלומת אור גבוהה (AHB) ומערכת זיהוי והצגת תמרורים (RSA).
· איבזור הבטיחות המקורי החדש, 7 כריות האוויר וציון 5 כוכבים במבחני EuroNcap, מעניקים לקורולה 7.5 נקודות בדירוג הבטיחות של משרד התחבורה בכל רמות הגימור וממצבים אותה כמשפחתית הבטיחותית בישראל.
· מערכת מולטימדיה מתקדמת Toyota Touch® 2 הכוללת צג מגע 7 אינץ' חדש, מצלמה אחורית, דיבורית Bluetooth ועוד.
· מנוע בנזין 1.6 ליטר בטכנולוגיית Valvematic Dual-VVTi, המספק 132 כ"ס.
· צריכת דלק משולבת של 17.86 ק"מ/ליטר ופליטת מזהמים של 129 גרם/ק"מ. (תיבה אוטומטית), ציון ירוק 4.
· שיפורים הנדסיים למערכות המתלים וההיגוי הביאו לשיפור בנוחות הנסיעה,  לשיפור בבידוד הרעשים והתנהגות הכביש.
· עיצוב חיצוני ופנימי חדש ומעודכן, ותוספת אבזור נוחות (מראה מתכהה אוטומטית, חיישן אורות) לחווית נסיעה ושימוש איכותית ומהנה.
 
המחיר החל מ- 125,990 ₪

 
יוניון מוטורס, יבואנית TOYOTA, מודיעה היום (ה') על התחלת שיווק הקורולה החדשה, המשפחתית הנמכרת בישראל ורכב הנמכר ביותר בעולם בכל הזמנים. השנה מציינת טויוטה יובל 50 להשקת הדגם, אשר מהווה כיום כ- 20% ממכירות החברה בעולם. עד היום נמכרו למעלה מ-44 מיליון מכוניות קורולה בכ-150 מדינות בעולם ולמעלה מ- 200 אלף בישראל, והפופולאריות של דגם זה ממשיכה לגאות.
לראשונה כסטנדרט בכל רמות הגימור בסגמנט המשפחתיות, תציע טויוטה חבילת בטיחות אוטונומית מקורית Toyota Safety Sense, הכוללת 4 מערכות בטיחות מתקדמות. המערכת תסייע לנהג במניעת תאונות או בהפחתת חומרתן, להתראת סטייה מנתיב, סיוע בזיהוי תמרורים ועוד. הקורולה זכתה לעיצוב חוץ ופנים עדכני ולשילוב מערכות טכנולוגיות מתקדמות בהן מערכת מולטימדיה חדשה בגודל "7, צג מערכת בטיחות TFT 4.2, חיישן תאורה, מראה מתכהה אוטומטית ופנסי LED אחוריים.
  
 

  מערכת מולטי מדיה חדשה ומשוכללת


רן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס, מסר היום:
"הקורולה הפכה מזמן לאייקון ושם נרדף ל"מכונית משפחתית" עם למעלה מ- 200,000 מכוניות שעלו על כבישי ישראל מאז תחילת הפעילות של טויוטה בישראל לפני 25 שנה. בשוק היד השנייה הביקושים לקורולה גבוהים באופן קבוע והיא שומרת על ערכה לאורך שנים רבות. אנו שמחים להציג היום את הקורולה החדשה אשר מציבה רף חדש בסגמנט המשפחתיות עם רמת בטיחות וטכנולוגיה שהייתה שמורה עד היום בעיקר לרכבי יוקרה. לקוחות הקורולה החדשה ייהנו מהרכב חדשני ביותר בסגמנט המשפחתיות, ואני בטוח שהדבר יחזק עוד יותר את עוצמתו של המותג והצלחתו של הדגם בישראל"
 
*           *         *         *
 
המשפחתית הבטיחותית בישראל
לראשונה בסגמנט המשפחתיות, תציע טויוטה כסטנדרט חבילת בטיחות מקורית  אוטונומית Toyota Safety Sense בכל רמות האבזור. מערכת Toyota Safety Sense החדשנית מעבדת מידע המתקבל מיחידה הכוללת מצלמה ולייזר המותקנת בחלקה העליון של השמשה הקדמית, כדי למנוע התנגשויות או להפחית את חומרתן, במגוון רחב של מצבי נסיעה. מערכת Toyota Safety Sense כוללת התראה לפני התנגשות (PCS), התראת סטייה מנתיב (LDA), סיוע בזיהוי תמרורים (RSA) ואלומה גבוהה אוטומטית (AHB).
במהירויות של בין 10 ל-80 קמ"ש, מערכת ההתראה לפני התנגשות מזהה כלי רכב מלפנים ומפחיתה את הסכנה של פגיעה בהם מאחור. כאשר קיימת אפשרות של התנגשות היא מעודדת את הנהג לבלום באמצעות התראה ויזואלית וקולית. מערכת PCS גם דורכת את מערכת הבלמים כדי להעניק כוח בלימה מוגבר כשהנהג לוחץ על דוושת הבלמים. אם הנהג אינו מגיב בזמן, המערכת אקטיבית ומפעילה באופן אוטומטי את הבלמים, מפחיתה את מהירות הנסיעה בכ-30 קמ"'ש[1] עד כדי עצירה מוחלטת, כדי למנוע את ההתנגשות או להפחית את עוצמת הפגיעה.
מערכת התראת סטייה מנתיב מנטרת את סימוני הנתיבים ומסייעת למנוע תאונות והתנגשויות חזיתיות הנגרמות עקב סטייה מנתיב. אם המכונית מתחילה לסטות מהנתיב מבלי שהופעלו פנסי האיתות, מערכת LDA מתריעה על כך לנהג באמצעות התראה ויזואלית וקולית הניתנות לכוונון.
אלומת אור גבוהה אוטומטית מסייעת להבטיח ראות קדמית מעולה בנהיגה בשעות הלילה. היא מזהה הן את אלומת האור של כלי רכב המגיעים ממול והן את הפנסים האחוריים של כלי רכב הנוסעים מלפנים, ומחליפה אוטומטית בין אלומה גבוהה לאלומה נמוכה כדי למנוע סנוור של נהגים אחרים. בזכות השימוש המוגבר באלומה הגבוהה, המערכת מאפשרת זיהוי מוקדם יותר של הולכי רגל ומכשולים.
מערכת עזר לזיהוי תמרורים מסייעת לנהג על ידי כך שהיא מוודאת שהמידע הטוב ביותר מצוי ומוצג לפניו, גם אם אולי הוא לא שם לב לתמרור מסוים. המערכת משתמשת במצלמה קידמית ומזהה תמרורים לאורך הדרך כגון הגבלת מהירות, תמרורי תנאי הכביש ושלטים של כבישים מהירים. מצב המערכת וההתראות מוצגים לנהג על גבי צג המידע חדש וצבעוני TFT בגודל "4.2 על גבי לוח המחוונים. במקרה של הגבלת מהירות, המערכת מייצרת / מספקת התראה ויזואלית וקולית (הניתנות לכוונון) אם הנהג עובר את המהירות המותרת.
הודות להפחתת הסיכון של מעורבות בתאונות דרכים, נהגים של מכוניות המצוידות ב-Toyota Safety Sense יוכלו ליהנות מעלויות ביטוח נמוכות יותר או סיווג ביטוחי טוב יותר.
הקורולה זכתה בציון המירבי 5 במבחני הריסוק Euro NCAP ובשילוב מערכות הבטיחות החדשות ו-7 כריות האוויר, היא זוכה ל- 7.5 נקודות על פי דירוג הבטיחות של משרד התחבורה (ציון הבטיחות 6). אלו הנתונים הגבוהים ביותר לרכב משפחתי בישראל, דבר הממצב את הקורולה כמשפחתית הבטיחותית ביותר בישראל.
 
דור חדש של חדשנות טכנולוגית
בנוסף, טויוטה קורולה מציעה דור חדש של קידמה וטכנולוגיה ברכב משפחתי כולל מערכת מולטימדיה חדשנית עם צג מגע ברזולוציה גבוהה מבית היוצר של טויוטה. כל תפריטי מערכת Toyota Touch® 2 מבוססים על אייקונים  וכוללים הפעלת מגע משופרת. מכיוון שמספר האפשרויות המוצגות על כל מסך הוכפל לשמונה, התקבל שיפור בתפקודיות הודות להפחתת מספר הצעדים הדרוש לכל פעולה. השיפורים בטכנולוגיה כוללים, בין היתר, מערכת מולטימדיה Toyota Touch® 2 קלה להפעלה, המשולבת בצג מגע 7 אינץ' חדש, צג מידע 4.2 אינץ' חדש לנהג, חיישן תאורה, מראה מתכהה אוטומטית, פנסי LED אחוריים.
 

 
עיצוב חדש מבפנים ומבחוץ
הקורולה החדשה מתאפיינת בעיצוב חיצוני חדש ועדכני. עיצוב זה מדגיש את המרחק בין סרני הגלגלים, אשר שומר על מימדים של 2.70 מטרים, כמו כן, משלב העיצוב בין קווים נקיים לבין פרופורציות מאוזנות כדי לשוות תדמית יוקרתית ועדכנית יותר. אורכו של הדגם הנוכחי הוא 4.620 מטר, רוחבו 1.775 מטר וגובהו  1.465 מטר.
מרכיבי מפתח בעיצוב החיצוני של הקורולה שופרו על מנת להעניק למכונית הסדאן החדשה של טויוטה מראה יוקרתי ומתקדם יותר. חזית הרכב עוצבה בסגנון חדש לחלוטין המדגיש  את היציבה הרחבה יותר של המכונית ועיצובה היוקרתי יותר. החלק הקדמי של הקורולה החדשה, שעוצב על פי עקרונות Under Priority של טויוטה – כולל גריל גדול ומונמך במבנה טרפזי. הפגוש שזכה לעיצוב מחודש כולל פינות מפוסלות לעומק עם אווירודינמיות המתעלת את זרימת האוויר בקצותיו, ומייצר אחידות של עיצוב החזית.  במבט מן הצד, מעניק עיצוב החזית החדש פרופיל קדמי מעט פחות מעוגל המדגיש את האלגנטיות הארוכה והזורמת של צללית הרכב.
מאחור, נהנית הקורולה החדשה מיחידות פנסים משולבות חדשות עם תאורת LED וחתך תלת-ממדי חזק. הגימור המעודן של העדשות העליונות הקיצוניות מדגיש את פס הכרום הדק והאלגנטי שמחבר את שתי יחידות הפנסים האחוריות, הנמשך לכל רוחב המכונית להדגשת היציבה הנמוכה והרחבה שלה במבט מאחור.
 
המרחב הפנימי תוכנן מחדש כדי להציע ללקוחות לא רק שדרוג משמעותי מבחינת הטכנולוגיה המתקדמת ברכב, אלא גם שיפור של ממש באיכות החומרים. לוח המכשירים עוצב מחדש במבנה שכבות תלת-ממדי, המסתיר היטב את קווי החיבור בין הרכיבים לקבלת מראה איכותי ויוקרתי. היחידה המרכזית של הלוח מכילה כעת מסך דמוי טאבלט המשלב בתוכו את מערכת המולטימדיה החדשה, קישוריות ה- Bluetooth ותצוגת המצלמה בכל רחבי תא הנוסעים, משטחים רכים למגע בשילוב אלמנטים מצופים כרום מט אלמנטים מרכזיים בהם לוח המכשירים המרכזי, הקונסולה המרכזית, ידית ההילוכים, לוח המחוונים, ופתחי האוויר העגולים החדשים בצדי לוח המכשירים.
 
שיפורים בדינמיקת הנהיגה ובחוויית הנהיגה – הקורולה החדשה כוללת שינויים הנדסיים במערכות המתלים וההיגוי המשפרים את נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש. אמצעים רבים ננקטו גם כדי לצמצם העברה של רעש ורעידות (NVH) אל תא הנוסעים. מערכת הגה הכוח החשמלי (EPS) מופתה וכווננה בכדי להעניק תגובת היגוי חדה יותר ופעולה חלקה וליניארית.
אמצעים חדשים להפחתת רעשי המנוע הביאו לשיפור משמעותי בנושא זה על מנת שהנסיעה הנוחה יותר של הקורולה החדשה תתאפיין גם בתא נוסעים שקט יותר. בידוד הרעשים שופר הודות לשימוש במשכך רעש פנימי קל-משקל הנמצא מאחורי לוח המכשירים, ובנוסף נעשה  שימוש, בין היתר, בחומרי בידוד וספיגת רעשים ששולבו בלוח על מנת לשפר עוד יותר את בידוד תא הנוסעים בפני רעש.
הקורולה החדשה  מוצעת עם מנוע בנזין  1.6 ליטר Valvematic, המספק 132 כ"ס ומומנט מרבי של 16.3 קג"מ ב-4,400 סל"ד בלבד. היא מוצעת בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית Multidrive S או תיבת הילוכים ידנית 6 הילוכים.
 
הקורולה החדשה תוצע בישראל ב- 2 רמות גימור ואבזור:
1.     SUN  הכוללת מערכת בטיחות אוטונומית מקורית Toyota Safety Sense, 7 כריות אוויר, מערכת מולטימדיה מקורית Toyota Touch 2 בגודל "7, תאורת LED קדמית ואחורית, מראה מתכהה נגד סינוור, חיישן אורות, רצפה שטוחה לרגלי הנוסעים מאחור ועוד. דגם זה יוצע למכירה בגרסה אוטומטית בלבד ומחירו יעמוד על 128,900 שקלים. 
2.     GLI – רמת גימור הכוללת בנוסף – חישוקי סגסוגת קלה בקוטר "16, פנסי ערפל קדמיים, פסי כרום להדגשת הקו העיצובי, כניסה והנעה חכמה, ריפודים מהודרים ובקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת לשני אזורים, לנהג ולנוסע. דגם זה יוצע למכירה עם תיבת הילוכים ידנית במחיר של 125,900 שקלים, או עם תיבת הילוכים אוטומטית במחיר של 131,900 שקלים.



[1]   התוצאות הושגו במסגרת בדיקות שנערכו עם מכוניות הנוסעת במהירות של 30 קמ"ש ורכב חונה. פעולת המערכת תלויה בסביבת הנהיגה (כולל הכביש ומזג האוויר) ומצב הרכב.
כלי נגישות