איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

ח"כ כבל לראש הממשלה: עמוד בראש ועדת שרים להגברת המאבק בתאונות הדרכים.

21-8-16

נוכח העליה המדאיגה במספר הנפגעים בתאונות הדרכים, ח"כ איתן כבל פונה לראש הממשלה ודורש הקמת ועדת שרים בראשותו להגברת המאבק בתאונות הדרכים.

שר התחבורה, ישראל כץ הודיע היום כי הוא תומך בפנייתו של ח"כ כבל להקים ועדת שרים בראשות ראש הממשלה כצעד חשוב בהגברת המאבק בתאונות הדרכים.

השרים האחרים שאמורים ליטול חלק בועדה בהם ראש הממשלה עצמו , טרם הודיעו עמדתם בנושא חשוב זה.

בוועדה יהיו חברים שר התחבורה, ישראל כץ, השר לבטחון פנים, גלעד ארדן, האחראי בתוקף תפקידו על האכיפה המשטרתית, שר החינוך, נפתלי בנט, האחראי על החינוך התעבורתי, ושרת המשפטים איילת שקד האחראית על בתי הדין לתעבורה. 

הטיפול בנגע התאונות הוא רב מערכתי ונדרש גורם בכיר ביותר שינחה, יתאם ויקדם את כלל פעולות הממשלה בנושא כאוב זה.  זו הסיבה לפנייתו של ח"כ כבל לראש הממשלה ויש לקוות כי אכן ראש הממשלה ייענה לפנייתו של ח"כ כבל וירתם לביצוע משימה חשובה זו. 

לצורך הצלחת המשימה דרוש שיתוף פעולה בין המשרדים הרלוונטים בינם לבין עצמם ובינם לבין ציבור הנהגים שהתנהגותם על הכביש תצטרך להשתנות לטובה בכדי שמשימה לאומית זו תעלה יפה. ל"גורם האנושי" יש חלק מכריע בהצלחה או כישלון המשימה..

הנוסחה למיגור תאונות הדרכים אינה סוד וידועה וברורה לכל: השקעה בשיפור תשתיות, נוכחות מישטרתית בכבישים ואכיפה מוגברת, עונשים מרתיעים וחינוך האזרחים החל מהגיל הרך.  זה הכל ! כל שנותר הוא "רק" ליישם מהלכים אלו במלואם.

כלי נגישות