איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

דאף XF זכתה בתואר "משאית השנה של ציי הרכב"

27-9-16

דאף XF זכתה בתואר "משאית השנה של ציי הרכב"
 


ריי אשוורת', מנכ"ל חברת דאף משאיות, מקבל את פרס "משאית השנה של ציי הרכב". בתמונה, משמאל לימין: ג'ונתן רוס, מנחה, ריי אשוורת', מנכ"ל חברת דאף משאיות, ג'יימס וולצ'מן (מנהל שיווק של שברון אירופה – נותני החסות לפרס) וסטיב הובסון (עורך "מוטור טרנספורט")
 
8.7.2016, איינדהובן
 
דאף XF נבחרה בתור "משאית השנה של ציי הרכב 2016" באירוע Motor Transport Awards היוקרתי שנערך בלונדון – הזכייה השישית של דאף בתשע השנים האחרונות. דאף קיבלה את התואר באירוע הרשמי, שבו נכחו 1,600 נציגים מובילים של תעשיית התובלה.
 

 
התואר ממחיש שוב את התועלת האמיתית שמפיקים בעלי ציי רכב מסדרות DAF EURO 6, שתוכננו תוך שימת דגש על הפחתת הוצאות התפעול ומיקסום זמן הכביש של כלי הרכב.
 
פרס Motor Transport Awards, שנחשב ל"אוסקר" של התעשייה, מזהה מצוינות במספר תחומים, כאשר תואר "משאית השנה של ציי הרכב" מוכר כתואר הגבוה ביותר עבור יצרניות רכב מסחרי.


 
חבר השופטים העניק את הפרס ל-DAF XF הודות לשילוב המעולה שהיא מציעה של אמינות מוכחת, חיסכון ותמיכה ברמה הגבוהה ביותר על-ידי רשת השירות. "צריכת הדלק המעולה הופכת את ה-XF לבעל ביצועי ציי הרכב הטובים ביותר", ציין חבר השופטים. "דאף ממוקדת לגמרי בהשגת מקסימום זמן כביש ומינימום זמן מוסך." כמפעיל, עובדה זו מעניקה לך ביטחון רב". דאף זכתה גם לשבחים בגין השדרוג המתמיד של מערך דגמי ה-XF. "דאף מוודאת שעיצוב תא הנהג מתפתח באופן רציף ושיש בו שפע של מקום עבור הנהגים".
 
זכייה רבת ערך

ריצ'רד זינק, מנהל השיווק והמכירות של דאף משאיות, ציין: "אני שמח שחבר השופטים הכיר בכך ש- DAF XF מציעה עלות בעלות נמוכה שאין לה מתחרים ונוחות נהג שהיא המובילה בקבוצה, זאת בנוסף לרשת שירות והפצה חזקה ומקצועית. פרסי Motor Transport Awards מוענקים על-ידי צוות שופטים המורכב ממובילים ומפעילי ציי רכב, דבר שמעניק לזכייה בתואר "משאית השנה של ציי הרכב" ערך רב יותר".

כלי נגישות