איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

נהג שחידש רישיון נהיגה יקבל מידע על נקודות החובה בטופס חידוש הרישיו

18-5-15
נהג שחידש רישיון נהיגה יקבל מידע על נקודות החובה בטופס חידוש הרישיון
מסירת מידע לנהגים על מספר הנקודות שנצברו לחובתם, עשוי לעודד נהגים שצברו מספר רב של נקודות לנהוג בצורה זהירה יותר ולהימנע מביצוע עבירות תעבורה נוספות.
 
 בעקבות פיילוט מוצלח שנמשך כארבעה חודשים. משרד התחבורה והבטיחות בדרכים החל לציין רשמית בטופס חידוש רישיון הנהיגה, את מספר הנקודות שנזקפו לחובתו של הנהג, בגין עבירות תנועה.
 
על פי התקנה החדשה, בכל הנפקה של רישיון נהיגה על ידי משרד התחבורה, ירשמו הנקודות שנזקפו לחובתו של הנהג בחלקו העליון של הרישיון. מדובר בחידוש או בכפל רישיון נהיגה, שהונפק בגין אובדן או גניבה.
 
שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, ציין כי מסירת מידע לנהגים על מספר הנקודות שנצברו לחובתם, עשוי לעודד נהגים שצברו מספר רב של נקודות, לנהוג בצורה זהירה יותר ולהימנע מביצוע עבירות תעבורה נוספות.
 
נהג, שנרשמו לחובתו נקודות, יוכל לקבל תדפיס מפורט של העבירות, כולל מועדי ביצוע העבירות ואמצעי התיקון הנדרשים בגינן, באחת מעמדות השירות האוטומטיות ("רישיומט") המוצבות ב-51 סניפי סופר פארם, בכל רחבי הארץ, במוקד הטלפוני 5678* ובאתר משרד התחבורה MOT.GOV.IL.
 
יצוין כי עמדות "רישיומט" בהן ניתן לקבל תדפיס מפורט של הנקודות, מוצבות גם במשרדי הרישוי המחוזיים, בקניון הדרים בנתניה ובקניון סרקין בפתח תקוה. עמדה נוספת מוצבת במשרדי הממשלה שבקרית הלאום בירושלים.
 
סמנכ"ל בכיר תנועה במשרד התחבורה, אבנר פלור ציין כי אגף הרישוי במשרדו מתכוון להציב בקרוב כ-20 עמדות "רישיומט" נוספות, בסניפי הסופר פארם, בכל ברחבי הארץ.

לעיון בדוגמא של טופס חידוש רשיון במתכונת החדשה – לחץ כאן

יודגש כי תדפיסי נקודות ואישורי תוקף רישיון נהיגה הנדרשים לצורך אישורי נהיגה ברכב ממשלתי מקורם  ממשרד התחבורה/אגף הרישוי  וניתן
לקבלם חינם אין כסף במשרדי הרישוי השונים, ברישויפון מש' התחבורה טל' *5678 ובאתר משרד התחבורה באינטרנט. כמו כן ניתן לקבלם במכשירי הרישוימט  שהוכנסו לאחרונה לשימוש – השימוש ברישוימט כרוך בתשלום.

ראו  קישור לאתר משרד התחבורה
 
https://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&iotype=w&id=56:drv-lic-renew&catid=62:drvlic-il-c&Itemid=312&lang_ovrrde=ENG
כלי נגישות