איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

בעקבות תחילת עבודות הרכבת הקלה בגוש דן, תכנית שתאסור על כניסת משאיות בשעות הבוקר בצירי העבודות של הרכבת הקלה

2-8-15
בעקבות תחילת עבודות הרכבת הקלה בגוש דן
השר כץ הנחה לגבש תכנית שתאסור על כניסת משאיות בשעות הבוקר בצירי העבודות של הרכבת הקלה
יוקם צוות מקצועי משותף למשרד התחבורה, עיריית תל אביב ומשטרת ישראל, שיבחן המלצות לצמצום דרסטי של כניסת משאיות וכלי רכב כבדים לתוך תל אביב, באזור העבודות של הרכבת הקלה, למעט משאיות אספקה המובילות את תוצרת הבוקר לרשתות השיווק.
 
תגובש תכנית שתאפשר צמצום  משמעותי של כניסת משאיות וכלי רכב כבדים לתל אביב בשעות הבוקר, באזורי העבודות של הרכבת הקלה בגוש דן. זאת, במטרה להקל על עומסי התנועה באזורים אלה.  
 
השר כץ הנחה את מנכ"ל משרדו, להקים צוות מקצועי משותף למשרד התחבורה, עיריית תל אביב, משטרת ישראל ומועצת המובילים והמסיעים, שיבחן המלצות לצמצום דרסטי של תנועת משאיות וכלי רכב כבדים, בצירי התנועה באזור העבודות של הרכבת הקלה בתל אביב.
 
במסגרת התכנית, נבחנת אפשרות לאסור על תנועת משאיות וכלי רכב כבדים, בין השעות 06:30 ועד 09:30 בבוקר, בדומה להסדר הקיים במספר כבישים מרכזיים בארץ, דוגמת כביש 1 בין תל אביב לירושלים, בקטע שבין שער הגיא לירושלים.
 
האיסור על תנועת משאיות בשעות הבוקר באזורי העבודות של הרכבת הקלה, לא יחול על משאיות אספקה, המובילות את תוצרת הבוקר, למרכולים ולרשתות השיווק השונות.
 
סגירת צירי התנועה למשאיות וכלי רכב כבדים באזורי העבודות בשעות הבוקר, נועדה להקל ככל הניתן על תנועת כלי הרכב, ולפנות צירי תנועה עמוסים, בצירים העוקפים את אזורי העבודות.
 
יצוין כי בסוף השבוע שעבר, הנחה השר כץ את המפקח על התעבורה במשרדו, מאיר חן, לאסור נסיעת רכבי שרים ואישי ציבור נבחרים, בנתיבי התחבורה הציבורית (נת"צים), באזורי העבודות של הרכבת הקלה בגוש דן.          
 
עם תחילת העבודות, צפוי תגבור משמעותי של אוטובוסים בנתיבי התחבורה הציבורית ולכן חשוב לפנות את הנתיבים לטובת התחבורה הציבורית ולמנוע כניסה של כלי רב פרטיים. "על השרים לשמש דוגמא אישית לכלל ציבור הנהגים, ולהשאירם פנויים לטובת האוטובוסים והתחבורה הציבורית" הוסיף כץ.
כלי נגישות