איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

22,788 מסירות, עליה של 14% מהשנה שעברה. הקורולה החדשה שהושקה ביולי היא הרכב הנמכר ביותר בישראל במחצית השנייה של השנה

3-1-14
יוניון מוטורס מסכמת שנת שיא בישראל:
22,788 מסירות, עליה של 14% מהשנה שעברה הקורולה החדשה שהושקה ביולי היא הרכב הנמכר ביותר בישראל במחצית השנייה של השנה מכירות המכוניות ההיברידיות עלו בכ-60%
 
יוניון מוטורס, יבואנית TOYOTA בישראל, מסכמת היום את השנה הטובה ביותר מאז תחילת פעילותה בישראל לפני 22 שנים. החברה מסרה השנה 22,788 מכוניות, עלייה של כ-% 14 לעומת השנה שעברה. TOYOTA ניצבת במקום השני בטבלת המסירות השנתיות של מותגי הרכב בישראל', ונתח השוק של היבואנית היפנית עומד על כ-11%.



בשנה החולפת השיקה TOYOTA בארץ 7 דגמים חדשים, בראשם הקורולה החדשה שהפכה לרכב הנמכר ביותר בישראל בכל חודש מאז שהושקה ביולי 2013. הקורולה תופסת את המקום השני בטבלת המסירות השנתיות עם כ-9,500 רכבים, מתוכם כ-7,500 שנמכרו ב-5 החודשים האחרונים.
TOYOTA הרחיבה השנה בצורה משמעותית מאוד את קשת הדגמים ההיברידיים בארץ והיא מציעה כעת 6 דגמים היברידיים, מתוכם 4 הושקו השנה: פריוס+ – המיניוואן ההיברידי עם 7 מקומות הראשון בעולם, פריוס פלאג אין – ההיברידית הנטענת הראשונה בישראל, קאמרי היברידית – מכונית המנהלים המוערכת, ואוריס היברידית חדשה – משפחתית עירונית זריזה.



בסה"כ נמכרו השנה 3,588 מכוניות היברידיות מתוצרת TOYOTA, לעומת 2,267 מכוניות בשנת 2012. מסירות ההיברידיות עלו ביותר מפי ארבעה בשנת 2013 בהשוואה למסירות 2011.

 



נקודת ציון משמעותית נוספת הינה תחילת שיווק רכבים בתקינה אמריקאית. הקאמרי, אשר הושקה בשני דגמים, בנזין והיברידי, הינה הדגם הראשון בישראל אשר מהווה ייבוא של דגם המיוצר על-ידי יצרן שאינו אמריקאי, לפי התקינה הפדראלית של ארה"ב.
כלי נגישות