איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

מוקד משטרתי חדש – "שרות 110"

3-6-15

 
מוקד 110 – שיפור בטיב השירות המשטרתי לאזרח



					מוקד 110 - שיפור בטיב השירות המשטרתי לאזרח 

					מוקד 110 - שיפור בטיב השירות המשטרתי לאזרח 

מוקד 110 יעודו להקל על מוקד החירום 100 ולאפשר נגישות לכל השירותים המנהליים של משטרת ישראל ובהם קבלת אישורים בכתב לגניבות רכב, תאונות, מיקומי תחנות משטרת תנועה , שעות פעילות ועוד.

המוקד הוקם כחלק משיפור השירות לציבור, במטרה להוריד את עומסי השיחות ממוקדי ה-100 שנועד למקרי חירום, ולתת קשב ומענה טוב יותר למי שמבקש לקבל מידע. הוא מסונכרן עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, על מנת לספק שירות למיליוני פניות.   
ההחלטה על הקמת המוקד החדש התקבלה ע"י המפכ"ל, רנ"צ יוחנן דנינו, בעקבות ממצאי ועדת הבדיקה לבחינת המענה שניתן לשיחת הטלפון שהתקבלה בליל חטיפת גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואיל יפרח ז"ל. על מנת לשפר את השירות לאזרח גם הסטנו תקנים מהמטה לשטח, חיזקנו את מוקדי ה-100 במאות תקני קבע וסטודנטים, שילבנו דוברי השפה הערבית בכל המוקדים ובכל המשמרות, הרחבנו את מערכי ההכשרה, שיפרנו את המקצועיות, את תנאי השרות, ואת הפיקוח והבקרה של השוטרים. כמו כן הרחבנו את סגירות המעגל בשיחות טלפוניות והודעות SMS מול האזרח.   

מוקד זה מקושר לכל המדורים הרלוונטיים ברמה הארצית, למתן המענה ההולם והטוב ביותר לאזרח. מי שיתקשר למוקד 110 יוכל לקבל תשובות לשאלות במגוון נושאים מעולם התוכן של המשטרה. כל השאלות שיתקבלו במוקד והתשובות שניתנו, יוכנסו למאגר מידע, אשר יפורסם גם באתר זה, כך שכל אזרח יוכל לעיין בו מהבית.      

המפכ"ל נשא דברים בטקס החניכה שנערך בחולון ואמר: "הקמת מוקד זה מהווה קפיצה משמעותית בטיב השירות הניתן לאזרח ובעיקר יפנה יותר קשב לשיחות החירום, שיתקבלו במוקד 100. המחשה מצוינת לכך ניתנה בסופה האחרונה.

כלי נגישות