איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

ביקור מקצועי של מועצת איגוד קציני בטיחות מקצועיים ברשות שדות התעופה – בנתב"ג

12-8-15
ביקור מקצועי של מועצת איגוד קציני בטיחות מקצועיים ברשות שדות התעופה – בנתב"ג
מאת: שמעון סודאי, יו"ר איגוד קציני הבטיחות


ביום ג'  11/07/15 התארחו  נציגי איגוד קציני הבטיחות בראשות יו"ר שמעון סודאי ומ"מ האיגוד אייל הדר,ומזכיר האיגוד ניסים אשכנזי שיזם את הביקור וסדר היום ברשות שדות התעופה בנתב"ג. .מבין חברי המועצה וההנהלה נכחו : ויקטור סבח גזבר, דני ריכליס ,יונה הררי ,ספי דיין ,שמעון ראובן עודד שאלוף ,משה פולק,יובל בונה ,

על סדר היום  : דברי פתיחה של המארחים והצגת מבנה משרד בטיחות בתעבורה, כולל ממשקים עם קבלני חוץ, סיור בשטח האווירי כולל מגדל הפיקוח רמון ובמרכז התאום בו החברים קיבלו הסבר על אופן הפעילות האווירית בישראל .  
      


      
 הביקור התקיים באירוח של קצין הבטיחות הארצי של נתב"ג מר מאיר רחמים בחדר הישיבות שהיה עמוס בכל טוב ,מאיר רחמים הציג מצגת בה סקר את פעילות מח' התחבורה שממוקדת על בטיחות בשטחי רשות שדות התעופה בנתב"ג בדגש על הפעילויות הלא שגרתית ומורכבות העבודה בשטח תפעולי הקרקעי והאווירי הצפוף לצד מטוסי נוסעים בנתב"ג לצד הכלים כגון עגלות, גוררים וכלי רכב ייעודיים ומורכבים,המצרכים פיקוח ובקרה לא שגרתיים,לצד תחזוקה שוטפת שתבטיח פעילות תקינה.

 



ביקור נוסף ומעניין היה בתחנת הכיבוי הראשית בנתב"ג שם קיבלו הסבר על אופן פעולתה של תחנת הכיבוי בזמן חרום  ההסבר לווה בתצוגת תכלית של רכב כיבוי אש היכול להכיל כ-12,000ליטר מים החברים צפו באופן הפעלתו.
במשך הסיור ביקרו החברים במוסך המרכזי של נתב"ג מוסך משוכלל המכיל את כל הכלים והאבזרים הנדרשים,המוסך נותן שרות תיקונים ואחזקה לכלים ולכלי הרכב המיוחדים הקיימים בנתב"ג



תודות מיוחדות לקצין הבטיחות של נתב"ג –מר מאיר רחמים ולצוות העובדים במחלקה.

יו"ר האיגוד שמעון סודאי – ברך בתודה מיוחדת – את מר מאיר רחמים וקרא לו להצטרף לשרות האיגוד להיות חבר באיגוד. סודאי הודה על האירוח והביקור המעניין בו הובן עד כמה תפקידו של קצין הבטיחות בתעבורה כה חיוני ומורכב ורב גוני, השילוב של כלי רכב מיוחדים לצד מטוסים ושטח תפעולי, כאשר שטח הנמל משלב גם אלפי נוסעים וקבלני משנה מחייב מערכת בקרה מיוחדת והקפדה יום יומית על בטיחות והעברת הדרכות לעובדים ולקבלני משנה ,חברי הנהלה והמועצה הצטרפו לברכות ומברכים על הפעילות הענפה שהוצגה ומחזקים את ידיו של מאיר רחמים קצין הבטיחות הארצי ואת צוות עובדיו הנאמנים קציני בטיחות בתעבורה מהשורה הראשונה , אלחנן רובין דוד יוסוב ,גדעון לבנסון ,וישראל קמחי.

כלי נגישות