איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

בקרוב, אפשרות לקציני הבטיחות לצפות במצב רישיון הנהיגה של נהגים לגביהם מתעורר חשד לאי כשירותם

23-12-14

להלן תקציר דבריו של ג'קי לוי, ראש תחום קציני בטיחות במשרד התחבורה, שנאמרו בכנס האיגוד האחרון בשפיים בשבוע שעבר. 

*  במהלך תחילת שנה הבאה יקיים תחום קציני בטיחות כנסים מקצועיים לסקטורים של ההובלה הקלה, ליסינג והיי טק.
 
*  יש להעביר את דיווחי נוהל 6 של שנת 2014 עד לתאריך 31.1.2015.עד למועד זה יעודכנו קציני הבטיחות בכתובת דואר אלקטרוני יצטרכו להעביר את הדיווחים.
 
*  מבקש לרענן את כללי נסיעה בטוחה בחורף בקרב נהגי החברה.
 
*  על מנת לייעל את פעילות קציני הבטיחות בתחילת שנת 2015 (הצפי הוא 2/15) תהיה להם אפשרות לצפות במסך רכב ונהיגה תמורת תשלום סמלי וזאת על מנת לבדוק את מצב רישיון הנהיגה של נהגים לגביהם מתעורר חשדם.
 
*  בימים אלה פקידי משרדי הרישוי יכולים להוציא ON LINE תדפיסי גיליון הרשעות במטרה לייעל ולקצר את הליך הוצאת רישיונות הנהיגה לרכבים מסוג אוטובוס, משא וגורר תומך.
 
*  מבקש להנחות את נהגי החברה כי במקרה של תקלה ברכב יש לעצור את הרכב במקום בטוח באופן שבו הרכב לא יהווה סיכון ליושביו כמו גם למשתמשי הדרך האחרים.
 
*  לאחרונה נמצא כי קציני בטיחות פועלים במקביל לעבודתם גם כמורי נהיגה ובוחני רישוי. מבקש להקפיד ולפעול עפ"י האמור בחלק י' ובכך להימנע מנקיטת צעדים מנהליים כנגד  קציני הבטיחות.
 
* לא מעט פעמים מצאנו כי קציני בטיחות עובדים ללא כתבי מינוי בחברות וזאת בניגוד לחוק. מזכיר כי חל איסור לשמש כקצין בטיחות בחברה מבלי לקבל את אישור הרשות.
 
*  בסניפי הסופר פארם הפזורים ברחבי הארץ מוצבות מכונות שירות אוטומטיות (רשימה מפורסמת באתר האינטרנט של משרד התחבורה). מבקש לעודד את השימוש במכונות אלה על מנת להפחית את פניות הקהל למשרדי הרישוי.
 
*  פונה לקציני בטיחות ומבקש לעדכן אותנו בדבר שינוי בכמות כלי הרכב המופעלת בחברה בה הוא מועסק כמו גם בפרטים האישיים (כתובת, טלפון).
 
 
* רישיון לאוטובוס זעיר – בקרוב תהיה תוכנית הכשרה של נהגי אוטובוס זעיר ציבורי של כ-100 שעות תיאורטיות +מבחן נהיגה מעשי ואז ניתן יהיה להסיע עד 19 נוסעים כאשר דרגת רישיון הנהיגה היא 2D.

כלי נגישות